Rabu, 29 Januari 2020

GELIGA MADU




























Geliga Madu.

Since 2012 dan hanya kita di GBunian memilikinya dalam bentuk molek begini, Geliga Madu jika di letakkan atas meja nanti tah dari mana semut datang dan semut itu jadi tidak keruan kerana tidak tahu apa tujuannya datang ke situ.

Ia tersohor sebagai medium pelarisan, Alhamdulillah , sebelah KL, selangor, Johor , Kuantan sudah ramai pengusaha Restoran, kedai runcit malah Klinik menggunakannya dan Alhamdulillah sebagaimana ada gula di dalam tabung di situlah banyak semutnya. 

Item ini menjadi amat terkenal sampaikan otai2 lama dulu berebutkannya malah ada yang cuba kawtim belakang. 

Guru tok di Ulu Jepak Bernama Abg Hosni, jika anda org sana, sila ke Jeti Ulu Jepak dan tanya di mana Rumah Abg Hosni , bila jumpa dia tanyalah kepadanya geliga madu yang tok berikan kepadanya. Sungguh terharu dia masih menyimpannya dengan baik selepas 7 tahun bersamanya dulu dan Guru amat membanggakan geliga ini kerana khasiat dan kelebihannya, ramai juga org meminta beli darinya namun di tolaknya kerana sukar mendapatkan, Tok dulu belajar dengannya 1 minggu dan dapat pick up dari murid lainnya yang duduk berbulan bulan kerana kefasihan tok menghafal ayat ayat Suci Al - Quran sementara ya anda faham kan org org sebelah sana kebanyakan melayu iban kuran mendalami ayat ayat Suci ini, Maka tok berjaya menamatkan perguruan dengan hanya selama 1 minggu sahaja, Ah bila sebut hal ini.. rindu pula kepada Pak Guru Hosni. 

Tok lihat kini banyak pula nama benda mistik pelik pelik keluar dan sudah tentu nama yang keluar adalah hasil minda penjualnya juga, itu tidak apa, tapi jangan sms tok utk menekankan bahawa barang tu betul nama itu sedangkan sudah berabad lamanya namanya Geliga Madu. Memang nama lain, tapi barang tetap sama, kekadang nama lain, harga boleh up sikit, tapi kelebihan sama sahaja. 

Adakah geliga ini boleh di jadikan pengasehan?.. item ini menarik org ramai datang kpd anda macam kena pukau, jika anda berniaga di pasar pagi atau pasar malam memang nampak kesannya kerana org banyak lalu lalang.. jangan kata, alah dah pasar malam memang lah ramai.. tok bukan maksudkan yg ramai lalu lanlang, tapi yg ramai singgah.. jika tak kena gaya org tak singgah pun gerai anda, betul?. 

Ada tok tgk video org pakai pelaris dan di katakan syirik?. Pakai pelaris tidak syirik. Kalau macam tu segala decoration, lampu dan diskaun adalah syirik, ini sebenarnya kepandaian peniaga, memakai semua ini ialah usaha dan usaha ini bukan sahaja kepada 4 kerat tangan dan kaki, terkadang mulut kita sendiri yang menjadi penyebabnya barang kita tidak laris dan kedai sebelah laris, terkadang tukang masak kita local, tukang masak dia dari Thai, terkadang beras kita beras cap ayam, beras dia beras basmathi, mahal sikit takpa org boleh bayar. BENDA BAB MAKAN bukan masalah mahal murah kalau nak tau, tapi sedap tak sedap... buat nasi ayam pakai beras murah, nak caj mahal, sapa nak pegi lagi kedai anda?. cuba sekali pakai beras bagus, letak harga RM 7 pun org bayar. di Hatyai nasi ayam kunyit sepinggan RM 13 org boleh bayar, malah berduyun org Malaysia Ke sana makan sampai kena beratur, Sebab?...sedap.

Kalau dah masak sedap, dah pakai beras lawa org tak datang, atau tempat terpencil, maka bagus pakai pelaris, pelaris ni akan buat org tiba tiba nak singgah tanpa tahu kenapa nak singgah, org tak lalu jalan tu tiba tiba nak lalu tak tahu kenapa nak lalu, sekali tgk ada kedai makan, dia singgah dan sedap, lain kali datang lagi, itulah PELARIS. 

Kalau pelaris ni nak tarik org sampai berebut bergaduh, rasanya dah lama ramai org kaya jadi jutawan, 1 hari puluh ribu masuk dengan hanya kedai kecil. Fikir lojik. 



Kod Produk : GMADU 28120
Bentuk : Geliga Madu Rare
MAHAR : RM 150


========================

CARA PAYMENT BARU

Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah


========================


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET




Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Touch N Go EWallet





Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







PUAN EKA : 0127845231



10 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN