Selasa, 28 Januari 2020

GELIGA LIPAN DASAR TASEK BERIS











Alhamdulillah perolehan dari Tesek Beris tok boleh katakan ia hampir sama level dengan item dari Banding , Chakah, Chenang, Jerung dan Ledang. 

Ini Ialah Geliga Lipan Yang di perolehi semasa pertukaran dengan Bunga Kopi dan Bunga Kenanga dan tok di berikan sepasang Geliga Lipan untuk di manfaatkan, Geliga Lipan ini mempunyai kelebihan kelebihan unggul di dalam pelbagai kemudahan, tok rasa anda sudah tahu kelebihannya, apa yang peniaga lain sebut tu ada semua , tok malas nak sebut sebab la ni tok belum tidur lagi dan mengantuk tahap gaban, cuma tok nasihatkan sila simpan ia di dalam bekas tembaga ini sampai lah 1 masa jadi apa apa pada negara kita ni, mana kita tau, kita kan rakyat yang menunggu berita saja, apa saja berita kita nganga dengaq sudah la, nak bercakap politik kita bukan sapa sapa... Adun pun  bukan. Apatah lagi lah menteri kabinet atau menteri meja kerusi. Masa tu buka dan masukkan dalam mulut bawah lidah atau masukkan dalam Pusat dan diikat , In Sha Allah jika ada musuh senjata tidak lut, musuh tidak nampak. Ini adalah apa yang peniaga lain tak pernah sebut, maka tok sebut. Sure lepas ni depa pun sebut, so anda pun tau dari mana pengetahuan tu datang. 

Berapa tok nak maharkan benda ni sepasang, entah la, kalau ikut mahar lama RM 1500 untuk 1 biji, ginilah, tok nak mudah kira saja. 


Kod Produk : GLIPAN 28120
Bentuk : Geliga Lipan Beris
MAHAR : RM 1000

5 ulasan:

  1. Balasan
    1. Komen beserta no hp tak Di benarkan tuan. Kalau tuan mahu tok boleh bagi no tuan kpd sweet hack

      Padam
    2. tok ada dapat lagi petang tadi, cuba pm bonda, ada sepasang sahaja lagi

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN