Rabu, 1 Mei 2019

MUSTIKA MAHAWANGSA







Assalamualaikum wbt dan selamat pagi semuanya.

Alhamdulillah hari ini sejak malam semalam sihir yang dok melilau mencari cari lubang arah nak masuk ke tubuh sudah lenyap, ini bermaksud juga semalam In Sha Allah Bomoh atau yang hantar sihir  tu pun mungkin ... mungkinlah ...kalau ikut pada pengalaman tok sepanjang hayat, mungkin salah satu atau keduanya akan di kebumikan pada pagi ini atau tengahari sat g selepas post mortem di jalankan dan dalam tengahari sat g dah boleh berjumpa malaikat Mungkar dan Nakir bagi menjawab segala pertanyaan kepada beliau:


Tanya : Man Rabbuka? Siapa Tuhanmu?
Jawab : Allahu Rabbi. Allah Tuhanku.

Tanya : Man Nabiyyuka? Siapa Nabimu?
Jawab : Muhammadun Nabiyyi. Muhammad Nabiku

Tanya : Ma Dinuka? Apa agamamu?
Jawab : Al-Islamu dini. Islam agamaku

Tanya : Man Imamuka? Siapa imammu?
Jawab : Al-Qur’an Imami. Al-Qur’an Imamku

Tanya : Aina Qiblatuka? Di mana kiblatmu?
Jawab : Al-Ka’batu Qiblati. Ka’bah Qiblatku

Tanya : Man Ikhwanuka? Siapa saudaramu?
Jawab : Al-Muslimun Wal-Muslimat Ikhwani. Muslimin dan Muslimah saudaraku..

Jawabannya Sangat Sederhana Bukan.??

Tapi Apakah Sesederhana itukah Kelak Kita akan Menjawabnya???

Saat tubuh Terbaring Sendiri di perut Bumi.

Saat Kegelapan Menghentak Ketakutan.

Saat Tubuh Menggigil Gemetaran.

Saat tiada lagi yg mampu jadi penolong.
Ya, tak akan pernah ada seorangpun yg mampu menolong kita.

Selain amal kebaikan yg telah kita perbuat selama hidup di dunia.


Semoga di permudahkan Allah kepadanya nanti In Sha Allah. 

Anda semua kena ingat cara sihir bekerja sebelum nak menyihir seseorang


PERTAMA

"Atas langit masih ada langit"
Ertinya : Jika kita berasa kita hebat, sebenarnya masih ada lagi orang lebih hebat dan orang yang paling hebat, sehebat mana pun dia atas sekali tetap Allah Yang Maha Hebat


KEDUA

" Sihir yang di hantarkan berupa 1 Stok angin yang di hantarkan 1x dan tidak berkali kali "
Ertinya : Sihir yang di juruskan atau di hantarkan itu perginya berupa angin yang mampat, padat , dan kuat... laju atau tidak laju berdasarkan kepada kekuatan Bomoh yang menghantarnya... Kalau bomoh tak berapa kuat, angin yang di hantar tak kuat dan mangsa masih ada masa untuk berubat , kalau yang di hantar laju mangsa selalu kalau kena terus pitam, pengsan, atau mati, kalau mangsa ada perisai sihir yang kuat, terasa yang datang tu kuat dan memberi efek luaran seperti terasa ada tekanan di keliling badan, mudah nak baran, tidak fokus dan mudah di masuki sikit sikit angin itu. 

KETIGA

Jika mangsa seorang yang handal, atau berubat dengan orang handal... angin ini akan di kembalikan 1x 1 stok juga ...iaitu stok yang di hantarkan, tapi ia lebih laju 2-5x Ganda dari yang di hantar umpama bola yang kita baling kemudian orang pukul semula bola itu kepada kita, adakah bola itu sama laju dengan kekuatan yang kita baling tadi?... tidak... bola tadi selepas di pukul kali ke 2 ia akan lebih laju dari sebelumnya, maka sama lah dengan sihir ... akibat ia laju juga adalah kerana yang mengubati tergesa gesa untuk menyembuhkan dan angin ini walau tidak berbentuk tetap ia berbekas... di niatkan di balas kembali atau tidak... ia tetap akan kembali kepada tuan asalnya .


Jadi kesimpulannya... kalau kita nak sihir orang. PASTIKAN kita pun kuat sangat sangat dah. kalau orang tu ada ilmu 10, pastikan kita ada ilmu 30 - 50x, kerana apa kita hantar akan kembali pada kita 2-5x ganda. Kalau kita pun orang biasa saja... maka bersiap berjumpa hotel 5 bintang tidak berlampu 7x7 kaki bertiang 2.

Jadi ingat. Nak menyihir orang lain.. kena ingat... kita yang belum kena tu sebab orang mungkin belum sedar dia sedang di sihir...tapi kalau dia dah sedar.. JAGA lah.. 

Sebab tu antara permainan sihir dan penggunaan azimat, batu permata dan tangkal... lebih baik pakai batu permata, azimat dan tangkal lagi kerana benda ni semua tak kacau orang, benda ni semua untuk diri sendiri sahaja, untuk kedai sendiri sahaja.. nun di sana kita tak payah nak berjawab dengan orang banyak sangat, Faham?


===================================

MUSTIKA MAHAWANGSA 


Actually ini ialah Mustika Merong Mahawangsa Yang ASLI, maaf jika batunya lama kerana Merong Mahawangsa itu bukan orang zaman kita, batu ni pernah di miliki beliau sebagai batu cincin  di satu zaman, dan sejak zamannya itu bukan tok terus menerimanya namun sebelum ini sudah ada puluhan pemilik memakainya dan antara mereka ialah :

Peperangan

Perisai sihir

Panglima perang

Dukun dukun dan bomoh

Para orang sakti  

Tok Tok Guru pondok dan madrasah

Menjadi warisan warisan 

dan Kemudian di ambil kembali dan di simpan ke dalam bilik khazanah alam ghoib dan sekarang baru di berikan kepada tok kini. 


Ini pun ada 1 sahaja, dan Item ini tergolong di dalam kategori King Hyper Rare tuan tuan. 

Item ini mempunyai banyak kelebihan yang tok tak di benarkan tulis di sini , namun anda akan mendapat dan merasainya sendiri kelak. 

Cuma tok nasihatkan... membeli batu permata dan azimat..., kalau tak yakin .. tak usah beli... beli beli kemudian tanya sana sini... tanya dekat peniaga mestilah di kondemnya kalau peniaga tu tak baik orangnya. TAnya dekat bomoh bomoh di ambil pulak khodamnya di jadikan khodam beliau.... hak ni ramai yang terkena, lepas tu pakai takda kesan... yang jadi masalah siapa?.... Ya ... KITA berdua... 

" Tok barang ni takda kesan", " tok barang ni xda khodam "........ persoalannya, sebelum hang cakap dengan aku ... mana hang p tayang.. samada nyata atau dalam gambar di mana mana dan pada siapa sekalipun?... sebab item item keluar dari tangan tok semua berkhodam, semua bagus bagus dah. 


Anda tahu tak.. bukan senang nak dapat khodam bagus.. khodam pangkat tinggi di alam mereka.... bomo kat luaq sana nu nak dapat punyalah bertapa sampai 40 hari, 21 hari 7 hari 7 malam nak mendapatkan 1 khodam... kena buat amalan macam macam nak dapat 1 khodam yang hebat.

Depa ada ilmu bukan semestinya depa boleh tundukkan jenis jenis raja, panglima apa semua ni...kekadang jin tu tanya saja kat depa " lu sapa ?" ... orang utara kata, terkadang khodam yang duduk dengan depa ceroi ceroi ja. nampak saja gah, duduk berdepan dengan yang ada khodam Naga , khodam bagus bagus, bukan khodam, tapi dengan tuan tuan dia bercakap dengan kita tergagap gagap, gugup dll. 

Tok memang ada berbillion kenalan di alam bunian dan Jin sana, tapi kalau tok dapat tahu ada yang dok p tayang sana sini.. lepas ni hangpa jangan harap tok nak bagi khodam baguih baguih kat ampa, tok akan bagi khodam ceroi yang dok lepak bawah pokok buluh ja kelak haaaa. 

Orang dulu dulu ni depa beli kat dayak iban depa terus balik simpan dalam bilik, bini pun depa tak tunjuk. sebab depa yakin. 

Zaman leni payah sikit... mungkin ramai yang kata, alahhhhhhhhh orang zaman leni takda aih ilmu tarik khodam apa semua.. sebenarnya, hang tu yang takda.. silap haribulan dalam kenalan kenalan hang, hang sorang yang tadak, orang lain ada. orang lain p menuntut takkan depa nak cerita?. 

Malaysia ni nak habaq bagi nah...... 


Lagi Moden. lagi orang dok percaya..... nak lupus semua ni... dengan blog blog Mistik semua terlupus, tok tok guru terlupus mudah ja... hampa kasi DAP naik sekali... sure , pupus terus benda ni semua. hahaha.. tak caya, sesekali start kereta p lah melancong dan berkawan dengan singaporean, dengar cerita mereka dulu. 


Yang miskin nak jadi kaya

Yang Kaya nak kekalkan kekayaan mereka

Yang di zon selesa ni... tak kisah sangat... ada duit makan minum, ada tanah pusaka sikit. jadik laaaaa.. cukup la.. tapi 2 golongan di atas?.... 

Dan di Malaysia, yang ramai 2 Golongan di atas ni nak habaq bagi. 

Allah.... ni .tok nak habaq noh... tak payah tok sebut la nama... tok habaq umum ja....

Yang dok call tok ni nak ilmu merdu suara , pelaris dalam talian , tau sapa dia... nu " hello sy dari cawangan maybank Insuran bla bla bla....." depa ni cukup ramai kontek tok... anak murid tok dari kalangan telemarketing wanita cukup ramai. 

Nak bertanding Pilihanraya 2x dah.. yang lepas la./.. dan 2x jugak lah 2 team yang berlainan datang jumpa tok nak khodam baguih punya untuk menang pilihanraya, sanggup bayar RM 27,000 ..hak ni 2 musim yang lepas.. kalau tok habaq warna apa yang mai minta tu sat g hangpa kata aku fitnah , hangpa tak percaya.. 

Musim yang lepas depa ( pihak lain pulak ) tak mai nyata, depa call nak ajak jumpa , tok kata boleh, berapa upah, tok mintak RM 50,000. depa kedekut.. depa nak bagi RM 2000 ja, hang ingat aku kelapaq ka RM 2000 tu?.... la ni apa jadi... jadi pembangkang la kih kih kih... 

Bab politik ni , sapa nak naik .. nak buat bagi naik tok belajaq dengan 1 Wak di Muar dulu. PM dulu dulu nak jumpa dia la bawak RM 1 juta dalam bag. aku bukan main cakap tau.. ni sapa yang p jumpa aku bagi hint 1 saja.... air hangpa minum tu yang tok guru aku buat dulu jadi kaler hitam pun hangpa telan.. sapa Tok guru aku tu ... biarlah gang gang VVIP ni saja yang tahu, la ni Pak Guru aku dah meninggal, Jangan kata muka.. bayang hangpa pun takda nak mai jenguk. dan ni haaa aku antara 3 murid dia ada di utagha ni.Naik Jadi PM dulu , zaman dulu pun dah RM 1 juta , takkan zaman leni nak jadi MB RM 2000 saja, pada laaaa sama kot noh.. orang nak main mistik kita pun nak , tapi tak reti . 

Semua pekerjaan ada yang mintak, dari nak dapat kerja sampai ke menteri la ... bang.. aku pun makan nasik gak bang, bukan hang sorang .. hihihi. 

Ada yang datang nak cungkil ilmu........... fuhhh... kalau hak ni ....Ramaiiiiiii... tapi tu lah... lepas Kem Mistik tadak dah ni... tok pun malas dah nak mengajar dan kebanyakan ilmu tok simpan.. yang kaw kaw takkan nak bagi kat orang.. contohnya nak menang pilihanraya ni... uiii, kalau ramai bomo boleh buat , tak rare la bang.. takda nilai la kalau dah jadi ramai. 


Ok tok teruskan. membebel pulak dah....sat.. nu pasak 4 penjuru 1 semenanjung dah p buang belom?


Kod Produk : MMHWGSA 29419
Bentuk : Mustika M. MAHAWANGSA
MAHAR : RM 1000

Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamirkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







BONDA SHA : 0127845231

4 ulasan:

  1. Asalamualaikum tok...Ntah lah kenapa kekadang hati aku rasa cam tok mungkin kena aim time tengok blog tok? Aku pla time lihat blog tok mat memang cam kena skodeng oleh bekas teman / orang lain...Sebab lepas aku lihat2 blog tok sebelum order minyak bunian beberapa minggu lepas ada bayang hitam kat tepi dan rasanya memang ada yang mengintai dari belakang saya, lepas tu hilang bila saya nak menoleh...Dan ada mimpi ngeri beberapa hari lepas di jenguk makhluk tak nampak, aku try nak tutup pintu kena tahan tapi tak nampak sesiapa...Lepas tu dalam mimpi ada lembaga hitam mata merah bertanduk cam iblis gambaran org putih pla...Saya terbangun dan rasa seram2 badan...Rawat diri lepas tu baru hilang...Tapi sekarang ni pun ada rasa sakit2 & berat2 tambahan panas2 kat badan aku...Time mandi pagi tadi lengan aku cam kena cubit lama..Sakit sikit...Aku ni sejak tahun 2015 kena kacau...Faham juga situasi cam ni...Bekas teman...Rasa hati lain macam tapi aku buat keputusan order kkgt juga sebab rezeki sempit...Saya doa kan semoga tok beransur sihat dan agar Allah sentiasa melindung tok & sekeluarga...

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt tuan. di intai, diintip, itulah tanda tanda sihir sudah datang tapi tak boleh masuk. tunggu masa, kekadang dia akan munculkan diri, cuit cuit atau bagi bau nak bagi kita takut...bila kita takut, semangat kita lemah dan lepas tu benteng diri pun lemah maka mudah lah dia masuk, sebab tu gunanya item perisai sihir, kita lemah macam mana pun tetap susah nak masuk dengan izin Allah SWT.

      Apa pun usaha kena ada...

      Bukan setakat nak buat urusan duit saja kena DOA dan USAHA.. Bab nak elak sihir pun kena ada DOA dan USAHA.

      Setakat DOA sahaja... Nabi dah kata.... boleh berdoa saja la

      Padam
  2. Maksud aku "dari bekas teman" aku yang dulu..Takut pla bikin konfius tulisan saya kat atas😅...Aku tengok salinan tulisan yang aku simpan ada kurang lengkap...Jadi ni buat pembetulan balik

    BalasPadam
  3. Gitu...Nampaknya saya kena usaha lebih keras untuk perbaiki diri saya & kena lebih tegas pada diri saya mulai sekarang...Terima kasih ya tok atas nasihat yang diberikan...Bak kata Ustadz Fadzilah Kamsah, manusia ni ibarat kena ketuk selalu dengan nasihat agar boleh berubah...Minta maaf sebab sebelum ni saya ada minta nasihat tok kat page lain bab "kenapa tenaga dalam energinya panas" kat bab keilmuan kalau tdk silap dalam blog tok tapi lupa nak ucapkan terima kasih... Terima kasih banyak ya tok atas nasihat berkenaan persoalan tersebut...Saya sebelum ni agak lalai beristighfar dan berzikir, lepas dapat nasihat tok dulu saya cuba usahakan untuk membiasakan diri dan terasa perubahan pada energi panas, dapat rasa energi sejuk sudah ...hihi 😊

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN