Ahad, 23 Disember 2018

PEMBERITAHUAN UMUM

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Mulai Hari ini, Penerbitan Barangan di Blog Ini tidak akan lagi mengikut masa yang biasa kita tetapkan. 

Hal ini tok lakukan untuk menyesuaikan dengan masa kami di sini yang koho hari koho kalut . Apatah untuk melakukan persiapan Ad Dukhan atau dengan kata lainnya ialah Persiapan HARI KACAU BILAU.....Persiapan Kami sekeluarga ialah berlatih dan berlatih di dalam permainan senjata, memanah, berpedang bagi anak lelaki ... Bukan tengah kalut kumpul makanan, TIDAK... itu bukan sebuah persiapan yang penting... di Malaysia dalam belukar pun masih banyak makanan jika tahu. dalam parit depan rumah ada bertan tan ikan yang mampu tinggal di dalam selut selama 1 tahun tanpa air ( haruan, keli )........so..makanan bukanlah benda apa sangat nak di kalutkan. Yang nak di kalutkan ialah jika selama ini "

1. anak perempuan yang sebelum ini memegang pensil lukis muka demi kecantikan, maka selepas ini dia kena belajar pegang pedang  demi maruahnya

2. anak lelaki yang sebelum ini memegang Joystick game , maka selepas ini joysticknya ialah busur dan panah

3. Isteri yang sebelum ini di dapur memegang pisau hiris bawang , maka selepas ini pisau banet perang yang akan menjadi senjata dan bekalan di pinggangnya demi maruah seorang suami. 



*NOTE: Selepas ini item item melibatkan peperangan akan di terbitkan lebih banyak dari mana mana item sekalipun. dan semua ini akan terbukti depan anda sendiri in Sha Allah dalam tempoh kurang 1 tahun lagi . Semua item perang ini akan di jual dalam bentuk Emas / Dirham Semasa dan selepas kejadian Ad Dukhan ini. 

Kenapa tok amat Yakin Tentangnya?..... ada fakta?.... ada bukti?.... YA ADA.... nanti tok perjelaskan... 

Satu satu okay, jangan buat tok jadi kalut




*item akan masuk sebentar lagi.  

1 ulasan:

  1. Ad dukhan??? Beberapa hari lepas saya ada termimpi hujan lebat kuat kat kampung, pastu hujan cam air terjun tapi menghala ikut arah angin yang sangat dahsyat sehingga semua kain di jemuran terbang dan saya sempat dengar makcik sy kat rumah sebelah menjerit...
    Bila bangun rasa cam nak nangis jak...Lari dari topik agaknya aku ni.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN