Selasa, 4 Disember 2018

BIDA BATU LEKLAI PELANGI










Alhamdulillah

Noh sebiji leklai yang besar untuk anda.,..tudia..nak buat apa besar besar macam ni.. ?

Ok tok huraikan. 

Leklai sebenarnya di bakar dan di ambil besinya dan besinya itu lah yang di buat azimat, cincin. 

Bukan di canai canai dan di pakai batunya.. bukan...

Itu kalau nak kan kelebihan kebal umumnya, kebal umum okay tok cakap ni.. bukan darurat.

Kalau untuk pendinding dalam rumah, letakkan seketuui ni dalam akuarium atau di tengah rumah sebagai hiasan, In Sha Allah terelak dari gangguan jin dan sihir. Mungkin akan ada yang kata pakai lah Ayat Al-Quran, betul tak salah. tapi sebagai umat islam yang special Allah ni kejam sangat ka hanya 1 sumber sahaja dia bagi kita?... sedangkan dalam Al-Quran tu initinya perlu di kaji dan di fahami, contohnya Surah Al-Jin.. kita dok baca tapi tatau natang apa jin tu.. so apa yang hang baca?

Bila ada sebutan mengenai Jin maka Allah nak kita kaji, kita cari, kita selidik. natang apa Jin ni, Allah dok sebut , Nabi dok sebut, Ulama dok sebut.. padia Jin ni... dah kalau tak kenal.. macam mana kita nak faham

Contohnya.. Org dok sebut pasal Kak bedah hujung kampung orgnya sombong... kita tak kenal siapa kak bedah..., adakah kita akan percaya 100% apa yang org cakap tu, entah entah dia bukan sombong tapi memang jenis tak campor org, kalau dah kenal ramah... 

Ni perumpamaan, anologi... kiasan, persamaan.. sama juga Allah sebutkan mengenai permata Yakuk dan Marjan di Syurga.. Ulama sebut Batu Hajarul Aswad... apa yang ada tu sebenarnya Allah nak kita kaji, kita kenal... kita selidik...ooooo ni rupanya marjan, ni rupanya Yakuk... ooo.. baru kenai... Allah Berfirman mengenai Perkahwinan, mengenai wanita ( Surah An-Nisa )... hak tu kita nak kenai pulak?... tau pulak nak p kenai pompuan, nak kaji perempuan, nak selidik perempuan.. habis bab lain?....

Apabila kita kaji., oooo batu ni ada khasiat dia yang tertentu... mai mana khasiat?... kalau kita tak kaji?

Sebab tu Guru tok kata, org yang menolak kelebihan kelebihan Makhluk Allah lainNya... Mereka ini bukan org beriman... mereka ini bukan islam.. mereka ini bukan ahlil kitab. Sebab mereka baca , tapi mereka tidak meneliti, apa yang tersurat dan apa yang tersirat. 

Bila guru tok kata MEREKA BUKAN ISLAM, tok menegur... mempersoalkan beliau.. dan beliau berkata, bagi sesiapa yang tak percaya kepada Firman Allah maka pada hari itu dia bukanlah UMAT ISLAM selagi dia tidak mengucapkan syahadah semula.. segala amalan hanya percuma pada ketika itu dan mereka tergolong di dalam golongan munafik.

Al-Quran bukan sekadar untuk di baca sahaja, ingat buku cerita ka.. buku cerita komik pun kita sampai terbayang bayang dalam imaginasi.. ini kan Al-Quran.. 

Dan apa yang Allah kata tu kita nak kena kaji dan cari , baru hadirnya YAKIN dan PERCAYA yang KUAT. 

Ok dah, tok x nak membebel panjang... tok memang suka berniaga sambil berdakwah, tapi tok tak mau lah anda sampai jadi pening.



QUICK GRAB 
RM 350 Siap pos


MASA MULA: 12.00 Tengahari
4.12.2018

MASA TAMAT: 12.00 Malam
5.12.2018


MULA BIDA
RM 20



PERATURAN


Kenaikan sen sen Tidak Di benarkan

Perbualan Tidak Di benarkan






10 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN