Ahad, 8 April 2018

TELOR AYAT 5






Assalamualaikum wbt semua , Ayah di sini , mencuri Id Bonda hehehe.. Shhhh.. 

Alhamdulillah Janji ayah 2 bulan lepas untuk mendapatkan Telor Yang diisikan dengan energy sudah berjaya di perolehi. 

Ada 2 Jenis buat masa ini 1 ayah gelarkan Multi function egg dan 1 lagi Gold egg Multi Function. Yang Gold egg tu sat g jam 12 keluar ya. 

Di atas ialah Telor yang diisikan dengan isian bagi tujuan UMUM. Namun anda boleh request isian keilmuan dengan energy ayah sendiri. 

Telor ini di sediakan Oleh Mahaguru Ayah yang di janjikan dahulu ( dah 2 bulan no ?) ... 

Dan khasiat umumnya baik untuk menyembuhkan Energy dalaman

Masalah Penyakit dalaman

Masalah lemah Semangat

Masalah Gangguan JIN dan SAKA

Masalah Di sihir

Masalah Kena Guna guna atau Sihir ain melalui angin dan mata

Masalah Terkena calitan minyak pengaseh





Untuk isian Keilmuan pula anda boleh pilih dari halaman IJAZAH KEILMUAN lepas yang ayah Postkan... ada jenis yang sesuai diisi di dalam telor dan ada yang tidak, so kena tanya dululah sebelum nak request, Kadar Fidyah sama dengan Fidyah Keilmuan, fidyah keilmuan berubah ubah mengikut bulan dan Bulan Gerhana Penuh tinggi sedikit kerana energy yang di masukkan juga full. 

Isian Energy ayah boleh di lakukan untuk kedua jenis Telor ini samada di halaman ini atau di jam 12pm, cuma yang membezakan ialah Mahar asas asal Jenis Telor isian ini sahaja. 

Baiklah, Telor energy di atas adalah dari ayat 5 dan di tulis di sana ialah 4 ayat, 1 ayat perlu di baca sendiri semasa ingin memakannya, terpulang samada anda nak makan mentah atau nak makan sudah di rebus atau separuh masak

PERATURAN MAKAN

Mesti di makan Selepas solat Subuh @ Selepas Solat Isya' Iaitu pada awal waktu dan juga di hujung waktu di dalam Islam Bagi melengkapkan putaran 1 hari. 

PANTANGAN

Tiada pantangan jika tidak diisikan dengan energy Ayah. Kalau diisikan dengan energy ayah sendiri, maka pantangannya ialah TIDAK BOLEH MINUM ARAK Dan Berzina. 


MAKANAN +

Boleh di makan bersama madu atau Habuk lada hitam atau Habbatus Sauda




STOK BUAT MASA INI YANG ADA 

Jujurnya Anda tahu bukan , di atas adalah telor... dan yang di buat 1 biji ini ialah Contoh. Telor mudah rosak jika tidak di simpan di dalam peti ais dan siapa yang tempah awal maka dapat lah yang sebiji ini ( dapat awal la ) , kalau selain ini anda kena menunggu sehingga 3-4 hari untuk ia di siapkan, TOLONG beri masa kerana untuk menulisnya bukan 1 jam atau 2 jam, dan mengisikan dengan energy pak guru pula bukan setengah hari untuk setiap tempahan. 

Dan setiap item Pak Guru , seperti sedia anda maklum, semuanya LIMITED.... senang kata... kalau pak guru tak da masa di kemudian hari, maka tak da lah, dan semua item beliau di buat mengikut kiraan bulan, hari , jam dan minit. 


Anda boleh menempah mulai dari sekarang , sebanyak mana..itu adalah terpulang kepada anda.


RESELLER /  DROPSHIP


Anda di benar niagakan semula item ini pada nilai yang anda suka, tiada had limit untuk tujuan permaharan , tapi ingat, selepas membeli anda perlu menjualnya segera, ia tidak boleh di masukkan ke dalam peti ais, ini ialah pesan pak guru. Maksudnya anda kena ambil gambar di atas dan mulai menempah sekarang, barang sampai terus anda boleh pos kepada pelanggan anda. 



Deskripsi ini sama dengan Telor Emas halaman Jam 12.pm, CUMA ia ada sedikit extra 



Kod Produk : TELORAYAT5
Bentuk : Telor Isian energy pak guru
MAHAR : RM 60 Siap pos dalam semenanjung
( Packnya agak tebal ) 

Kuantiti yang sudi di siapkan ialah 100 biji dalam masa 30 hari dari 19hb iaitu 1 Rejab 1439 Hijrah Dan Tamat Pada 20hb April 2018



Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB







BONDA JJ : 0127845231










Mr Chai : 0178259540







6 ulasan:

  1. Salam tok, saya dah wasep soalan ni oada tok tapi belum ada jawapan, jadi saya tanya kat sini je lah ye. berkenaan isian keilmuan telor ayat 5 ni, jika saya hendak request ijazah keilmuan silat batin/silat ilham boleh ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt. Bagus juga di tanya di sini tuan.

      Jawapannya boleh. Kita cuma beri 1 ayat kunci yang semudah bismillah sahaja. Isian dalam telor ini akan aktif di dalam badan.

      Ilmu bagus di isi dalam makanan. Ia di makan dan sebati dengan darah daging dengan pantas.

      Kalau pakai medium agak susah. Banyak pula pantang larangnya

      Padam
  2. Baik tok kalau macam tu saya nak isian silat batin tok, kepada siapa saya perlu mesej ye tok? Bonda/ mr chai or tok sendiri? Berapa mahar ye tok? & apa maklumat diri saya yg tok perlukan? Seperti nama penuh ke nama ibu ke

    BalasPadam
  3. Bukan apa tok, saya jujur la dengan tok, saya dah ambil dua ijazah keilmuan jarak jauh satu tenaga dalam saya dah habis praktis wajib 21 hari tapi still tak boleh kuasai silat batin, yg satu lagi saya kena buat amalan 40 hari atas pukul 12 malam, tak sempat pulak nak buat amalan 40 hari tu. Jadi saya harap sangat tok dapat membantu saya menguasai silat batin ni, bukan apa sebagai medium mempertahankan diri di zaman macam ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tau, tok faham masalah tu. sebenarnya ada teknik dia untuk silat batin, silat batin ni silat datang sendiri tanpa belajar dengan cara kita fokus pada tangan dengan kaedah tertentu.

      Dengan tok in sha Allah tuan akan dapat, sebab sebelum ni pun bukan sorang dua yang dah ambil. cuma kena faham keterangan yang bakal tok berikan kelak

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN