Ahad, 22 April 2018

MUSTIKA NILAM SARI










Alhamdulillah setelah di berikan keizinan selepas beberapa hari musyawarah maka tok dapat menerbitkannya di dalam blog

Inilah Mustika Nilam Sari yang di perkatakan. 

Ada yang bertanya, adakah ia sintetik, jawapan tok ialah tidak pasti kerana ini adalah kali pertama memperolehinya dan batu ini bukan ringan. 

Keduanya untuk pengetahuan jika ia sintetik sekalipun Khasiatnya itu yang kita mahu, kerana itu blog ini wujud, jika tidak anda boleh langsung terus ke Jusco dan membeli permata di kedai Gemstone sahaja. 

Guru guru tarik batu kebanyakan mendapat batu sintetik terutama di Bukit Panau Jalan Tanah Merah - Pasir mas dan ia di hargai oleh peminat permata di sana malah ada yang batunya hidup bergerak sendirian ketika di dalam rumah, ada yang mengeluarkan asap dan cahaya, ada yang di dalamnya keluar penjaga berupa perempuan yang amat cantik.

Sampai ke hari ini mereka masih ke Bukit Panau bagi mendapatkan batu permata dari orang bunian di sana. 

Cuma mujur tuah kita di sini banyak memperolehi batu batu yang asli melalui bacaan amalan zikir semaksima 70 ribu sehari oleh tok di sini dan dapat habuannya dari belian anda RM 100-200 sehari..itu pun rezeki pekerja , ular, kambing, ayam dan angsa serta arnab belaan tok di sini. 

Jika anda di beri RM 200 , mahu zikir 70 ribu kali sehari ?... dan di jalankan setiap hari sampai mati?.. 70 ribu zikir sehari memakan masa setiap detik jantung berdetak kerana degupan jantung manusia ialah 100,000x sehari.. makanya pada ketika mana kita tidak menjalankan zikir jantung?... ya ketika bersolat..kerana kita perlu khusyuk di dalam solat. Makanya anda sanggup?... itu cara pikiran sebagai manusia yang adil.


Nilam sari mempunyai kekuatan daya penarik kekayaan yang lebih dasyat dari Gucmani edisi 2 ... bukan nilam sari, ada 1 jenis lagi epal daun emas ... yang itu mati matian tidak mampu di terbitkan ke dalam blog, Ingin di maharkan Rm 2500 jika masuk ke blog, ada 2 biji dan 1 sudah di grab offline. Tahniah, barang tu cuma ada 3 di dalam dunia, 1 biji lagi akan di berikan selepas tok menamatkan tapaan mingguan ini di Banjaran Nakawan dan 1 biji ini ingin tok simpan sendiri atas keizinan boleh menyimpannya. Memang tidak akan di jual 1 biji itu memandangkan ia adalah lebih Bagus dan Hebat dari mana mana geliga kekayaan yang pernah di keluarkan.


Nilam Sari di simpan atau di buat cincin.. sekali lagi tok ingin pesankan, di sini orang cari kelebihan dan khasiat..kalau nak yang lawa silakan cari di kedai gemstone di pasaraya terkemuka. Dengan cina mampu bayar lebih, dengan melayu alasan sesama melayu..tapi ingat..tok berketurunan cina Siam + Bugis. Jadi totalnya tok bukan melayu asli..haha



Kod produk : NILSARI 21418
Bentuk : Nilam Sari ( Kekayaan )
MAHAR : RM ???


Sila Letak Sendiri... Sampai Jam 9malam, nilai tertinggi dia lah yang dapat....


TAWARAN NILAI TINGGI

Sampai Jam 9.00 malam ini... tawaran paling tinggi boleh memilikinya...Id Tanpa Nama dan Anonymous tidak akan di keluarkan komen mereka di blog ini dan selama lamanya. Sudah di bilank di Notis apa tidak pandai membaca?

22 ulasan:

  1. Assalamualaikum..bismillahirohmanirrohim..Rm150

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Tuan Sharom di no 2 sebagai pemenang..jika setelah 12 jam tiada ulasan PD dari tuan Sya Fiq maka tuan Sharom memilikinya

      Padam
    2. Orite tok..in shaa allah ad rezeki

      Padam
  3. Alhamdulilah ok baik tok..😊 jika sy dh pd ..nti sy bagithu

    BalasPadam
  4. payment done tok kt bonda jj 😊 terima kasih tok

    BalasPadam
  5. Wahh biar betul tok ada jugak rupanya orng tarik batu di bukit panau....bukit panau tu kg sya tok

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya. Pak ucu tok di lemal skrg dah meninggal salah satu guru tarik di bukit panau. Tok dah berapa kali ke sana semenjak arwah masih ada

      Padam
  6. Ohhhh...sekarang ni bukit panau dah jarang orang naik pasal ada kes aritu...

    BalasPadam
  7. Betul tu tok....agak2 tok xdatang dah ke kat bukit panau ni hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. pak ucu dah tak ada, dah meninggal.. tok pun tak pegi dah la. cuba tanya org kg ubi keling, lemal, nama pak ucu.. sohor gak dia dulu..kecik kecik, pakai spek

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN