Selasa, 3 April 2018

PEMAGAR PREMIS


Pemagar premis kedai atau kediaman... Ramai yang mempunyai gangguan di rumah mereka, termasuklah sawan tangis, dah berubat pun anak anak kecil tetap kena sawan tangis. 

Produk ini sebenarnya di bekalkan sekali dengan air penawar budak menangis jika anda mengalami masalah anak terkena sawan tangis.

Bagaimana nak tahu anak kena sawan tangis?.... Semasa dia menangis ada urat hijau atau biru melintang di batang hidungnya berhampiran antara 2 mata. Dan seterusnya anak itu menangis tidak mahu berhenti . Bapa ayah di kampung memberi amaran jika ia berlarutan ia boleh membawa maut kepada bayi akibat kekurangan oksigen ke otak atau paling tidak lelah yang mana ibu bapa terpaksa berkejar pula ke hospital. 

Bagaimana sawan tangis berlaku?

Kata ustaz ustaz dan Pengamal perubatan alternatif ( bomo le ni ) , ini ialah kerana adanya jin yang menganggu.. apakah buktinya?... sudah semestinya tidak ada bukti.. Jin mana boleh kelihatan oleh semua orang kecuali yang benar kasyaf..kalau kasyaf pula ayah nak minta tengokkan esok apa perancangan zionis ke atas umat islam, itu lebih afdal kan haha. 

Item ini sudah di bacakan dengan ayat ayat pemagar dari ayat suci Al-Quran dan anda perlu mencampurkannya dengan 3 jenis bahan lain

Beras

Lada Hitam

Garam Kasar


Dan gaulkan pula dengan resepi pemagar ini agar menjadi banyak, Setiap orang punya rumah yang keluasannya berbeza bukan?.. sebab itu ayah hanya sediakan patinya sahaja dan anda hanya perlu campurkan dengan 3 barang ini mengikut keluasan rumah anda. 

Di mana anda perlu tabur... 

Jika rumah anda bertingkat tingkat, mulakan dari tingkat paling atas dan mestilah di mulakan dengan bilik air.. semua pintu dan tingkap rumah mesti terbuka dan mesti di lakukan sebelum maghrib selepas asar. 

Tabur di siling bilik air, belakang pintu dan sudut bilik air

Kemudian taburkan di dalam semua bilik bermula dari sudut siling, atas almari celah celah meja dan kerusi

Kemudian bawakan ke ruang tamu atau ke tangga , turun ke bawah dan buat semula dari bilik air bahagian rumah bawah ... taburkan umpama Anda menghalau sesuatu dan halaunya ke ruang tamu dan dapur, dari ruang tamu dan dapur terus tabur sampai terpercik ke luar rumah... di kawasan belakang rumah tabur sedikit dalam jarak 3 meter dari dinding belakang rumah. 

Di hadapan rumah taburkan di kawasan garaj sampai ke arah jalan, anda tak perlu keluar dari rumah pun jika takut jiran nampak, cukup tabur sederasnya ke arah luar. 


Biarkan sisa taburan ini selama 3 hari , jangan mop, vacuum atau sapu.

Semasa tabur gunakan hanya 3 jari sekali tabur. Dan banyakkan Bismillah setiap kali menabur resep ini. 

In Sya Allah anda akan rasa sendiri keadaan rumah anda, orang cina kata, Fengshui rumah akan lebih baik dan anda akan dapat rasakan sendiri tenaga bagus di dalam rumah tidak seperti sebelum ini. 

Boleh di gunakan oleh orang islam dan bukan islam, tiada masalah. 


Jika anda memerlukan air penawar untuk anak anda yang kena sawan tangis, sebelum menggunakan resepi ini arahkan kaki anak ke arah pintu matahari naik di waktu pagi dan minum air ini kemudian semburkan 3x ke arah anak anda, tutup sikit telinga dan matanya menggunakan tangan anda agar tidak masuk dalam mata dan telinga, kemudian baharulah di taburkan resepi ini. 

Jika anda tiada masalah anak kecil, maka resepi ini sahaja akan di hantarkan...jika anda request air tawar, kos pos tambahan di caj rm 10 kerana botol air tu berat bang... kos pos ni kira timbang hahaha, jadi harap faham lah.

Ini ialah ilmu bomo ni, tok dah kira ajar anda dah bagaimana nak pagar rumah, cuma anda tak dapat saja bacaan apakah yang ayah baca di dalam pati ramuan resepi ini, kalau nak ilmunya ..kita slow talk di belakang lah sebagai ijazah keilmuan ini. 

Resepi ini di keluarkan atas keizinan Guru Ayah di Kampung.


Kod Produk : RESEPAGARUMAH
Bentuk : 3 PATI
MAHAR : RM 80
RM 37




Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB







BONDA JJ : 0127845231










Mr Chai : 0178259540







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN