Rabu, 11 Oktober 2017

PELARIS AJAIB

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Bagi merealisasikan janji yang di buat beberapa tahun yang lepas, alhamdulillah Pada kali ini tok mampu menyediakan Pelaris Ajaib untuk di maharkan. 

SEJARAH PELARIS

Berasal usulkan dari seorang Mahaguru yang hanya mempunyai 12 orang murid sepanjang hayatnya, antara ilmu yang di perturunkan ialah Pelaris Ajaib yang mana ia menggunakan ayat ayat Suci yang terpilih bagi menjadikannya azimat pelarisan yang cukup Ampuh. 

Jika anda masih ingat tok pernah bercerita bahawa ada 1 guru membuat Pelaris ini dan kebanyakan pelanggannya terdiri dari bangsa Cina sahaja, Ada Melayu tapi Nisbah Cina ialah 40 sementara Melayu 1. 

Pelaris ini bukan sahaja untuk kegunaan Pelaris perniagaan, Namun ia di gunakan di dalam ikhtiar burung walit... Biar bangunan kecil dan burungnya beribu ribu. Itulah yang di kejarkan Taukey taukey Bangsa Cina ketika Industri walit berkembang pesat di dalam negara kita

Ia hanya perlu di gantungkan di dalam bangunan walit dan di larang buka, alasan kenapa ia di larang buka ialah , di dalam kantung kain kuning ini ada ayat ayat yang sama di tulis sebanyak 1x untuk 4 helai lembaran kain kuning dan setiap satunya sudah di wafaq Ghoibkan yang berfungsi menurut turutan, khuatir anda buka ia akan membuatkan Wafaq ghoib ini terlerai dengan sendirinya. 

PANTANGAN

Pantangan tiada kecuali jangan sengaja di bawa masuk ke dalam tandasdan di lankah

CARA GUNA


Ia bukan untuk di pakai di badan manusia kecuali di Pusat pusat perniagaan, Bangunan walit, Pejabat Urusan , Rumah rumah perawat alternatif yang inginkan pusat mereka di kerumuni pesakit dan pelanggan.

Di bahagian mana ia perlu di gantungkan atau di selitkan?.. di mana mana sahaja asalkan ia lebih tinggi dari kepala manusia apatah kaki manusia ( khuatir terlangkah ) 

TEMPAHAN

Wafaq ini sudah di sediakan sebanyak 5 set dan ia mampu di sediakan lagi mengikut permintaan .

Mahar yang di tawarkan sama dengan mahar yang di tawarkan mahaguru ini sejak Tahun 2007 iaitu RM 1000 untuk 1 set . Jika anda kata ia keras....... minta maaf.. kami di perguruan tidak pernah dan sesekali akan mempersoalkan betapa KERASNYA pendapatan anda selepas ini, insyallah. 

Ia hanya di buat mengikut tempahan dan tempahan boleh di pesan selepas permaharan di lakukan seperti biasa . Item akan di sediakan dalam tempoh kurang 3 hari selepas ia di tempah dan mengambil masa 2 hari untuk sampai ke tangan anda.

Terima kasih

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

=============

*Ia Sudah di janjikan sejak tahun 2013 dan setelah 3 tahun ia mampu tok sediakan. Bukan apa, sementara ada masa dan sementara dok rajin... kalau lepas ni tak ada.. minta maaf.. tunggu lagi tok ada masa dan rajin menulisnya. Ia lebih sukar dari mengisi barangan dan lebih susah menahan nafas sewaktu melakukan jurus Rohaniah

============


Ia sudah di maharkan ramai kepada peniaga peniaga, alhamdulillah kesannya amat menggalakkan. Untuk menempah pelaris ini , sila order melalui Bonda JJ kerana dialah yang menulisnya selepas di ijazahkan oleh Tok Sendiri.

10 ulasan:

  1. Salam tok
    Geliga naga chini boleh buat cincin tak.

    BalasPadam
  2. Salam tok
    Geliga naga chini boleh buat cincin tak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. We.salam wbt boleh. Bhgn cncn adalah anak jamaah tok yg buat

      Padam
  3. kedai runcit boleh pakai x pelaris ni? kalau boleh pakai ,mcm mana cara2nya tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amat amat boleh.last client kami ialah klinik dan kedai runcit

      Padam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Salam tok. Kalau bisnes online, boleh ke guna pelaris ajaib ni? Nanti nak simpan/letak dimana ye?

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt tuan. Tidak boleh tuan. Pelaris yg ajaib ini utk bisnes berkdai dan juga sarang walit

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN