Selasa, 31 Oktober 2017

CHINA AKAN MENGUASAI MALAYSIA




Imam Mahdi Akan muncul di Zaman Gempa..Dan Parti Komunis Akan kembali Bermaharajalela

Hadis ini sudah terang menyatakan bahawa manusia akhir zaman akan berperang menggunakan senjata tradisional bukan senjata api.... Bertuah siapa ada senapang angin yang kuat sekarang :p

Melalui gempa gempa yang berlaku, ia akan menghasilkan tsunami yang maha dasyat yang tidak pernah sejarah manusia alaminya.

Dari tsunami ini maka akan rosak binasa semua loji loji nuklear sebagaima yang sudah berlaku kepada salah 1 loji Nuklear di Jepun yang mana radiasinya kini sedang menuju ke lautan Pasific.

Loji janakuasa elektrik tidak akan lagi berfungsi, syarikat syarikat janakuasa elektrik akan musnah di dalam bencana ini.

Nyata manusia akan kembali berperang menggunakan senjata tradisional memandangkan pada ketika itu Minyak petrol juga habis terbakar akibat bencana ini.

Asap dari Yaman juga mungkin membawa erti ia datang dari loji loji nuklear yang musnah akibat letupan dan berpunca dari malapetaka ini.

Tidak habis dengan itu insyallah pada tahun 2019 akan bermulanya kemarau yang panjang Selama 3 tahun berturut turut.

Tidak mustahil melalui beberapa program penanaman pokok yang di biayai oleh Bank Dunia atau pemiliknya Rostchild Family adalah untuk menggelakkan bencana ini berlaku dan seterusnya meneruskan agenda mereka iaitu menyambut Tuhan Baru ( New God ) yang mana pernah majlis sambutannya akan di jalankan di Malaysia ( Melaka beberapa bulan yang lepas ) kerana Malaysia Adalah salah sebuah dari 8 Gerbang ketibaan Tuhan Baru ini ( Dajjal ) , ini membawa maksud bahawa Dajjal Al-Maseh ini akan mengunjungi Malaysia apabila ia memunculkan diri selama 40 hari itu.

Parti Komunis Akan kembali bermaharajalela dengan Kehadiran Warga China Seramai 200,000 orang yang di bawa masuk melalui jalan darat semenjak beberapa tahun lepas dan gosip juga desas desus menyatakan Dato Seri Zahid Hamidi Membawa masuk seramai 200,000 Pekerja Bangladesh yang kononnya akan di jadikan askar kerahan seperti askar Gurkha di zaman British, Ini cuma gosip sahaja dan hanya pihak kerajaan yang mengetahui kebenaran cerita ini.

Namun kita nilaikan semula di mana pekerja pekerja bangla ini bekerja, bersama siapa lebih ramai?.... mereka di sogok dengan Amoi dan Arak... kisah ini sama dengan Zaman 30 Menghantar beberapa ahli ahlinya untuk menjadi mata mata di dalam kumpulan Gangster cina 36 dan sekarang kita lihat semua mata mata ini sudah keluar dari 30 dan menyertai 36 secara total, imbas kembali beberapa kes termasuk kes dadah di sempadan Thailand - Bukit Kayu hitam di mana seorang Anggota polis mati di tembak dan penembaknya ialah anggota 36 dan berbangsa melayu...Mudah sekali mereka membelot di atas nama perjuangan hanya di sogok dengan amoi, wang dan juga Arak. Nilaikan kembali 30% yang taat kepada Raja Melayu dan 70% yang terpaksa kerana inginkan hak hak sebagai warga.

Bagi kita Melayu, cina india yang bersatu hati dan bersemangat bahawa ini TANAH KITA.... apa yang kita mampu lakukan... bangsa India kita tak tahu apakah pendirian mereka kerana sejak zaman sebelum British mereka tidak pernah mewujudkan sebuah Kumpulan Yang besar sehingga mampu menandingi Komunis. Orang cina pula yang tidak menyokong komunis adalah kecil bilangan mereka dan yang kecil itu kebanyakannya pula ialah mata mata komunis.

Di Era ini , yang gagah akan berkuasa, yang lemah akan menjadi Hamba... Hamba Suruhan, Hamba Seks, Hamba Kuli dan sebagainya.

Apakah persiapan anda?....

Silat dilupuskan sikit demi sikit dan di banggakan Seni Mempertahankan diri dari Korea yang mana tidak mempunyai sebarang kelebihan jika di bandingkan dengan silat.

Kita sendiri melupuskan dan menyokong pelupusan seni mempertahankan diri bangsa kita yang mempunyai disiplin dan ilmu ilmu kebatinan yang tinggi, dan akibatnya kita sendirilah yang akan menerima bahananya , ingat dulu Melaka ingin di jajah British bukan dalam 1 malam, bukan dalam 1 minggu .

Kelebihan kelebihan ciptaan Allah di nafikan oleh mereka agar bangsa kita menjadi same to same... bagaimana same?... mereka bukan islam ingin menggunakan ciptaan Allah... Allah tidak pernah izinkan untuk membinasakan Umat islam..ini sudah lama terbukti , Maka biar same to same... mereka tak ada..kita juga tak ada.. berperanglah menggunakan kebijakan sendiri, kulit tubuh sendiri dan strategi sendiri, The problem is anak anak mereka sudah di latih menembak sejak usia 19 tahun?... kita jangankan menembak, memegang pun belum tentu pernah, lalu apa yang kita ingin banggakan?...

Iskandar Membina tembok bagi menghalang mereka memasuki wilayah iskandar ini namun mereka mampu berevolusi sendiri dengan kebijaksanaan yang mereka ada lalu mewujudkan empayar mereka sendiri ( bukan semua kerana negara China Luas ) .

Mereka idamkan emas di Bumi Terengganu dan melalui projek yang akan di laksanakan tidak lama lagi mereka akan melombong hasil hasil ini tanpa pengetahuan British ( Negara komanwel ) dan melaluinya mereka akan menjajah negara Kita dan seterusnya menyerang Indonesia sebagaimana yang di perbincangkan di dalam mesyuarat pertahanan negara Indonesia.

Masalahnya ialah... bilakah perlaksanaan itu, adakah seiring dengan kemarau yang panjang tersebut?... maka apa akan berlaku jika ia berlaku seiring...

Masyallah jika benar ia berlaku , maka bangsa kita akan melalui CABARAN yang paling sukar... bagaimana dan kenapa?

Sudah lah kemarau panjang, air tiada, makanan kurang.. perniagaan lagi lah terjun payung.

Nak di jajah pula... berapa juta anak anak tali barut komunis dan jepun zaman dulu sudah beranak pinak kini?....Mereka ini lah yang umpama lalang.. sana kuat dia pergi sana, sini kuat dia datang sini. Berapa ramai yang datang dari keturunan Pahlawan yang mempunyai darah Tali barut ini?.. masyallah ketika itu pahlawan melayu akan bertikam sesama sendiri kerana inginkan kesenangan, inginkan kehidupan , inginkan pengaruh.

Apa yang di jalankan sebanyak 60B itu nampaknya semakin di kesali dan dia terpaksa menjadi lidah bercabang dengan mempertaruhkan sebanyak 1 Trillion pula untuk keselamatan bangsa , ya .....keselamatan... kalau 1 Trillion berjaya melupuskan 60 Billion.... apa pula nasib anak bangsa ?... nak jual apa lagi..body anak gadis bangsa?... Pub sana sini, disko sana sini... Anak anak Gadis terpaksa melacurkan diri seperti di Thailand... Ketika itu... Melayu yang kita banggakan kini sudah tiada apa yang ingin kita banggakan lagi... kita akan jadi kaum melayu yang malu... Melayu Ertinya pelarian,sudah lah pelarian... malu pula...pelarian yang malu. Atau....pelarian tak tahu malu.... Lari dari indonesia di zaman dulu kerana nak di langgar Belanda.

Datang sini ( tanah melayu ) berlagak dari keluarga raja ( rakyat ler ) padahal dulu lari dari singgahsana kerana ingin di serang Belanda.... itu bangga?...

Jika 1 Trillion itu di langgar gempa 15 Scala Rec.. nah siapa lagi mau membela dari komunis... Jalinkan Hubungan dengan arab....... Negara arab lain sendiri di perangi dia buat buta saja... mau di harapkan siapa?

Sudahnya Abg angkat kita Korea utara sudah selisih Faham dengan kita, Rusia pun dah pandang Sebelah Mata kerana usahasama kita dengan US kuat....

Bawah Ada Singapore.... Atas Ada Thailand yang sentiasa membuka pintu utk tentera musuh masuk ke tanah kita....dia cakap " Korang boleh masuk ehehehekkk... nak lalu, silakan lalu, tapi jangan perangi kami , nak ambil amoi silakan , kami bagi, asalkan kami tak di musuhi ".......itu Thailand....

Indonesia?...negara dia sendiri dalam keadaan berjaga jaga... Myanmar pun tak puas hati dengan kita kes Rohinya... ISIS pun dok taram lama dah sebab anggap kita musuh dia .... IRAQ pun dah dok kecam kecam dah kita sebab isu Syiah.....

Siapa mau bantu kita?.....

Jika Hari ini Martial arts kita nak kita lupakan....maka cermin diri semula.... siapa nak bantu kita....?... Ya benar... Allah akan bantu, tapi bukan dengan menurunkan bala tentera malaikat mai dok sebelah kita... kita sendiri kena usaha..kita Makhluk sahaja. tiada apa apa yang special pada kita..Lihat Syria...Lebih 500,000 orang di bunuh , LIhat Palestin , Lihat Afghanistan, Lihat Bosnia... masa tu kita tak terasa sangat lah..kita aman..

Bayangkan kita jadi macam tu?....

Bayangkan...dan lekas lakukan persiapan...

Kuatkan Tubuh, Lincahkan semula Gerak tari silatmu yang sudah keras di sendi, Kuatkan Mentalmu untuk berhadapan dengan kesedihan....

Nak Tak Nak...kita akan hadap... bukan komunis kita takutkan, akan tetapi bangsa kita sendiri yang punya genetik rosak ini yang kita takutkan.....

Bagus jika di tembak terus kan?.... kalau di ambil anak kita di sepak terajang sambil ketawa, di pijak anak kita seperti berlaku kepada Bangsa Rohinya.... Isteri kita di tarik tarik pakaian dan di rogol di depan kita bergilir gilir... dan kita tidak berdaya...menangis bagai seorang anak kecil yang tidak tahu apa apa untuk memeprtahankan diri.... Sanggup?

Maka Ketika itu......Salah Siapa?


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN