Rabu, 25 Oktober 2017

PALADKHIT































































Anda tahu apa itu Palad... jangan risau..tok bukan mencarut, mencarut ni benda yang bukan bukan, benda yang x wujud... palad ni bahasa siam bagi zakar kita la.. kalau di utara pernah dengar pak pak kita kata , taik palad?... budak budak dan tak sunat saja ada benda taik palad ni hahaha, sebab tu kena bersunat baru bersih. 

Ini nama dia Paladkhit . Untuk kekuatan Berganda Zakar dan terutama sekali menaikkan ghairah Wanita ..mudah merangsang, mudah memikat... Ini Tok Bagi untuk pasangan anda , isteri yang x da nafsu dah kat suami, kurang nafsu.. tapi kalau anda salah guna.. itu urusan anda lah. Tok x campoq na.. 


Di pakai atau di simpan di dalam poket atau diikat di pinggang atau di jadikan kalung, lagu mana nak buat terserah, nak ikat ka, nak gantung ka, Terserah. 


Item Ni ada 10 dalam blog dan 10 di stok dapor.. kalau x cukup di sini silakan request stok dapor. Tapi minta maaf lah kalau item ni tak murah sangat.. barang ni susah nak dapat. Nu kena p siam, tapi tok x perlu, tok rasa anda tau kot ..dah kerja tok.. 


Kod Produk : PALAKIT
Bentuk : Paladkhit
MAHAR : RM 120


Borong Semua pada Nilai
RM 120


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda bonda Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB


BONDA JJ : 0127845231





Bonda Zie menguruskan perniagaan lain sekarang








8 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN