Rabu, 23 September 2015

TIGER EYES MAHA DEWA










































Mempunyai kekuatan berganda dengan isian dari Dato Setia Paduka Maha Dewa Kerajaan Gunung Tebu iaitu salah satu pembesar Raja Megat Abdullah. 

Item ini bukan sahaja Menawan namun jika anda mempunyai penglihatan Kasyaf yang mana terbuka hijabnya, mampu melihat aura keemasan di sekelilingnya. Ia di gunakan di dalam penggerun Jin , Manusia dan Binatang yang di maksudkan dengan Niat 

Energinya Mampu di gunakan di dalam Menakutkan musuh jarak jauh dnegan di pegang dan di niat kepada orang yang di tuju maka dengan izin Allah gementar hatinya saat berhadapan dengan pemiliknya. Ada 2 sahaja yang di berikan kepada Tok , Kilauannya memukau 2 tukang kami sendiri , dorang tanya tok, mana dapat.. tok cuma tersenyum... Mereka sendiri agak susah untuk mencari sumber , di terengganu.. Batu bata permata agak mahal berikutan kemasukannya dari indonesia - Terengganu, kosnya menjadi lebih mahal. Bertuah lah kalau dpaat sebiji dalam Lingkungan Rm 15 bagi Akik..

2 hari lepas ada peniaga batu di Pasar malam di kawasan Tok... jika akik sebiji pun sudah Rm 60..berapa mahu di maharkan di sini.. akhirnya tok hanya berlalu sahaja. Di terengganu jika mahu mendapatkan batu permata ... hanya di Nakhon Sawan, Thailand.. anda tahu di mana ?.... Hampir dengan Bangkok. Sekitar 18 Jam dari terengganu. Apa yang kami boleh harapkan di sini cumalah bekalan dari alam bunian dan bekalan dari tukang tok sendiri yang mendapatkannya dari sumber negeri luar dari terengganu dan utk makluman sudah berapa banyak batu dari mereka tok tolak dengan alasan ia sukar di maharkan berikutan kos yang perlu di bayar oleh tok dan juga bakal mahar yang akan di berikan di sini.. jika taat wali kos dari mereka sudah mencecah Rm 40 sebiji. dengan nilai berapa pula Tok Ingin memaharkan bagi sebutir taat wali. 

Setelah Tok berhijrah ke sini, baru tok tahu mengapa peniaga kawasan pantai timur meniagakan item mereka pada kadar yang tinggi... 

Kod Produk : GB02 20915
Bentuk : Mata Rimau 
MAHAR : RM 99.25

20 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. alamak,,maaf tuan..line slow..lock 3a lh tok..

    BalasPadam
  3. alamak,,maaf tuan..line slow..lock 3a lh tok..

    BalasPadam
  4. astarfirullahalaziiimm..3a pun dh ada,, maaf tuan2 semua..

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. Assalam tuan Eg Adib & tok.. item ini juga saya dah maklumkan pada tuan baz sebelum ni bahawa payment akan di buat pada hujung bulan 9 ni, iaitu selewat2nya lusa 1/10/15.. Maaf tok atas kelewatan saya..

      Padam
    2. Full payment done.. detail sy wasapp Mr. Baz tok.. terima kasih..

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN