Rabu, 22 Januari 2014

UPDATE 22.1.2014


Saya cakap " Anda semua berurusan dengan saya, baik Sms biasa, di viber dan whatsup ... dan pasti juga di Facebook, Kekadang saya jadi Tok Mat GB berbual dengan anda, pastilah saya tidak memandai, kerana Tok Mat Gb ada di sebelah membantu saya menjawab pertanyaan anda. Jadi saya harap awak semua Faham, jika masih ada kekurangan dalam pengurusan melalui Hp, maka ia adalah kerana saya masih baru dan masih belajar menjadi Setiausaha... So jangan marah marah ye "...... 





Yatra Magic Oil For Love 

Http://www.sawadhithai2u.blogspot.com










Semua akan masuk pada Malam ini juga :....dah on daway dah la ni ...... 

8 ulasan:

  1. Xmarah tuan hazwan... Puji ade ahh. Puji sbb jawap msg cpt sikit dr tokmat ...hehehe .jgn marah tok :-)

    BalasPadam
  2. Sapa la yg Marah tu.. Rilek brader, brader rilek.. Try jd secretary sehari, br tau mcm mana rasanya handle byk benda dlm satu2 masa.. Salah silap adat manusia, kalau takde salah dah naik level malaikat rasanya.. Sori membebel sket..=)

    BalasPadam
  3. Dri masaalah tu la...kite blajar,utk memperbetulkn kesilapan....

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN