Selasa, 28 Januari 2014

BULUH TUMPAT TEMU RUAS




BTBR 2601-1000
Bentuk : BULUH TUMPAT 
MAHAR : RM 1000
( Fix ) 


So Sorry, ini barang limited, bukan semua peniaga ada yang ori.... nak jual berapa juta?..terpulang...Tok nak 1000 saja... NO NEGO BEB.... Nak nego P masuk hutan carik sendiri la....Nego ngan ulo dan rimau ......

Kalau nak panggil Buluh pun boleh , Rotan pun boleh...tapi pernah lihat tak rotan tu macam mana?.... bukan macam  di atas, di atas ialah sejenis Buluh , spesis buluh ada 30 jenis lebih , Tok tau la, sebab Tok belajar sijil pertanian dulu ( main hantam saja )....

Ada pembeli yang cakap, Tok buluh ni memang ori, tapi ada kesan kelar di kelilingnya pulak... buyer tak mau ....Tok jawab " tu buluh tumpat asli, itu buyer arr, gua sudah main ini balang 10 tahun maa, lu tanya sama dia, dia ala luit ka talak luit.....???... wa kasi janji sama lu arr. itu olang talak luit maa... cakap saja lebey, kalo dia ala luit arr, watpe pakai runner/broker, sendiri boleh cari maaa... luit manyak , apa pun muleh jadi maaaa....."   Haiyaaaaaa...... 

Hahaha... pikir pikir sendiri la okay..... so better kita jadi owner barang dari dok meligan barang orang... ada barang ni, so anda adalah owner buluh tumpat temu ruas asli.... kalu dalam nya ada paku, wa kasi sama lu 2x ganda itu luit.... jadi RM 2000 maaaa... saksi seluluh alam.....

NEXT : 9.30PM

15 ulasan:

  1. wahaha..gila tok skipping cina..dekat raya ni makin menjadi yaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. aah , tu la pasal huhuhu. terlebih makan limau new year la ni, kawan bagi 2 kotak makan semua haaaa

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  2. Mintak maaf tok mat, saya nak tumpang iklan sket boleh?? Sape2 yang nak barang2 nih, masih ada lagi kat saya, ada 4 ketul...harga satu ketul sama jugak macam harta Tok Mat kat atas tuh...tak lebih tak kurang yea...boleh SMS/PM saya di 019-2809694..Terima Kasih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam bro adakah item tu ori macam TMGB punya item maaf saya bertanya

      Padam
    2. Tn Iann, memang item yg saya ada adalah item yang saya maharkan dari Tok Mat juga...Terima Kasih.

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Assalammualaikum salam perkenalan tok mat dan sahabat di sini saya orang baru kat sini tok nak jalin silaturrahim InsyaALLAH ada rezeki ingin jgak nk mahar item tok mat ni

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN