Ahad, 1 Disember 2013

OUT STATION

Royal Thai Army Seal.svg


Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera


Sehingga Hari selasa, blog tidak akan mempunyai sebarang upload baharu disebabkan Tok akan ke Bangkok bersama Azim. Nenek Lica akan bertanggungjawab di dalam semua urusan :

a) Amik order
b) Jawab Soalan 
c) Pos barang

Jika ada sebarang pertanyaan berkaitan item , sila Tanyakan nenek Lica 017-740-9490... Sekarang hampir kesemua Knowledge berkaitan Stok dan item di kuasai Nenek lica dengan Ilmu Jawanya. Bukan apa, sebab Tok selalu Ke Out Station.

Tok ke sana tak lama. Malam ni ke sana, Esok Malam dah berangkat pulang... Jalankan kerja sahaja, siap semua..terus pulang.

Semua Hp Tok Tidak di bawa , insyallah semuanya berada bersama nenek Lica.....


PERINGATAN KERAS !!!

Jangan cuba meletakkan Iklan anda di Ulasan Blog
( Semasa Tok mulai berniaga dahulu, kami tidak pernah mengiklankan Perniagaan kami di blog orang lain kerana rasa jika kami melakukan juga, seolah kami begitu menagih pelanggan sehingga mahu mencuri pelanggan peniaga lain, terasa seperti mengemis, sedangkan kami berniaga di dalam kehormatan, kami hanya banyak membuat Promosi di dalam Forum Cari Gold, Lowyat dan Tagged serta Facebook sahaja, dari sana kami berkembang dan sehingga kini apa yang anda lihat adalah hasil dari Promosi di sana. Kami Faham jika kami mengiklankan perniagaan kami di dalam blog orang lain, ia bukanlah sesuatu yang menyenangkan pemiliknya dan ia adalah satu perkara berkaitan dengan respek dan adab..)


Bagi PENGEBOM BLOG
( Sebelum mengebom blog ini, sila lihat dahulu contoh contoh pengebom berani mati yang terdahulu di page page lepas, lihat bagaimana akhirnya mereka datang dengan GAH sekali dan mereka akhirnya tumpas di medan perang, Terhempas dalam juram dan tak kurang juga yang terhempas ke dalam dasar laut, Pelancar Roket anti pesawat pengebom dan peluru Nuklear kami sentiasa berjaga jaga 24 Jam setiap hari walaupun Ada atau tiada Pengendalinya.... )

Wahhhhhhh.... untuk pengebom ni.. tok keluar banyak modal.. pengesan Ip dan kedudukan tepat , Ipad bagi setiap kenderaan Tok, dan Tablet serta portable wifi... Boleh kata sekarang, walau dalam Hutan pun kami boleh surf internet dan memantau aktiviti blog.

Bagi Tok... dengan keadaan sekarang, lebih baik pengebom ini mencari jalan bagaimana menaikkan taraf hidup mereka, bukan dengan sibuk menjahanamkan perniagaan orang lain.

Setiap pelanggan kami di sini mampu berfikir


15 ulasan:

  1. salam tok mat. semoga tok selamat dalam perjalanan pergi dan balek.amin

    BalasPadam
  2. smoga selamat perjalanan pergi dan balik tok

    BalasPadam
  3. smoga d permudahkn segala urusan tok...

    BalasPadam
  4. selamat maju jaya tok.... Ilmu jawa..rahsia nenek rupanya... Nak cari calon isteri jawa gak la... Hahaha

    BalasPadam
  5. Terbaik Tok. Saya doakan Tok selamat gi dan blik dlm perjalanan amin.

    BalasPadam
  6. Semoga selamat dan dipermudahkan semuanya. ....amin...

    BalasPadam
  7. nanti balik bawa la katalog perempuan thailand janda banyak2 ya? hehe... ramai yang tunggu ^^

    BalasPadam
  8. Ati2 mmndu ye Tok...smoga d prmudahkn segala urusan...n slamat pejalanan pegi dn balik.......

    BalasPadam
  9. Selamat pegi n balik tok, hati2 drebing okay. TMGB terbaik.

    BalasPadam
  10. Balasan
    1. nak cari gak la. tapi x boleh masuk sebab lupa bawak passport hehehehe

      Padam
    2. tapi tok ni degil punya kpala...masuk gak ikut sungai golok terus ke Bangkok dengan bas ... hahaha.. ada la barang dapat sikit kat sana lawa lawa

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN