Ahad, 1 September 2019

PEROLEHAN DAN PERJUMPAAN DENGAN GRAND MASTER HINOPSIS

DAUN KEKAYAAN MASTER KHJ SHOLEH

RM 1480.65

SOLD OUT






AZIMAT KEKAYAAN KHODAM PERINGKAT TINGGI DARI POHON BESAR 
KHJ ***** BOGOR

RM 4444

SOLD OUT






Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua, Alhamdulillah habis juga perjalanan tok 10 jam berjumpa Grand Master Hinopsis Bapak Andi dan sempat kami berbagi ilmu dan bersilaturrahim, Alhamdulillah mujur juga setelah 2x memujuk bergambar beliau sudi untuk bergambar bersama tok sementara yang lain di luar dan di belakang sahaja. 

Pertama kalinya......tok tak tahu adakah tok mampu memasukkan barang2 perolehan jemaah kami malam tadi dan malam semalam ke dalam blog memandangkan tok belum berehat selama 10 jam , yang malam tadi sudah masuk ke draft, cuma nunggu untuk di publishkan sahaja. 

Pertemuan tok bersama Pak Andi ini sebenarnya membawa sebuah misi iaitu melanjutkan ilmu Hinopsis tok ke peringkat lebih tinggi iaitu untuk membuka kasyaf melalui teknik Hinopsis, dan Alhamdulillah tujuan ini berjaya, cuma jika yang mahukan kasyaf atau apa apa sahaja kelebihan ini perlulah datang berjumpa dengan tok, yaa.. perlu datang berjumpa tok di Malaysia nanti. Aduh pakkm tok sendiri aja sanggup ke Indonesia musing musing bagaikan burung, tidakkah sudi bertandang ke Malaysia? hehehe.  

Cuma nanti jika datang ke tempat tok, siapakah yang akan menjadi manusia pertama di hipnosis untuk di buka mata kasyafnya ya? hurm. 

Baiklah.. In Sha Allah esok tok akan meninggalkan jemaah yang sudah beransur pulang ke daerah masing masing setelah selesai bersama semua Grand Grand serta master2, tok akan melanjutkan perjalanan tok ke ke sebuah daerah untuk melanjutkan siri pembelajaran tok di bidang santet menyantau , gilette terbang, paku melayang dan muntah darah , daerah mana itu tak boleh tok revealkan. Anda jangan salah faham.. tok belajar adalah untuk ilmu, untuk pengetahuan.. contohnya seorang Pakar telinga kalau dia tidak ada ilmu bagaimana dia mahu mengubati penyakit telinga, sedangkan doktor ini juga bukan sahaja belajar mengubati , malah seorang doktor pakar juga tahu bagaimana untuk merosakkan telinga itu. Bagaimana nak adjust jadi sikit pekak, atau lebih kuat dari biasa. Jadi jangan heran jika anda kena santau, pergi berubat susah mahu sembuh, perkataan singkatnya ialah BELUM BERJODOH. Jika perkataan ilmiah sebenar ialah perawat itu bukanlah pakar di bidang santet menyantau, gilette terbang , jarum melayang ini. Benarkan ada org kata baca bismillah 5 lah, 6 lah, tapi anda niru niruan juga tidak berhasil...kenapa ya?.. usah bingung... risalah dan teks Pakar telinga itu jika anda baca anda juga akan berasa pandai di dalam hal hal penyakit telinga, tapi bila ada pesakit anda jadi bingung... kenapa?... Ya kerana pembelajaran bukan sekadar teknik MENIRU tapi dari praktikal dan latihan berulang ulang. Ya doang... jangan jadi sang peniru copy paste, kelak 1 hari kamu di hempap malu doang... Belajar biar benaran..bukan meniru yah. In Sha Allah. 

================

Kalau tok masih okay belum lelah, in sha Allah tok lanjutkan ke halaman update hari ini ya.



16 ulasan:

  1. Tok mat disana makan apa yang cepat sangat tinggi tu..😀

    BalasPadam
    Balasan
    1. makan tempe sama pecer lele haha

      Padam
    2. x lah tuan, mungkin memang saiz org jawa lebih kecil dari saiz org kita

      Padam
  2. Alhamdulillah dah hbs tok.. Semoga semuanya baik2

    BalasPadam
  3. kasyaf hipnosis ni kategori kasyaf jin juga ke tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada cadang buat sesi beringkat utk semua negeri x, bg yg bminat utk jalani kasyaf hipnosis tu?

      Padam
  4. Berapa agak2 kos utk kasyaf nanti ye tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kita buat dulu , udah berhasil baru ada kosnya. tapi kena ingat kasyaf hipnosis ni tiada on off, ia on sedia, kalau mau off kena hipnosis lagi

      Padam
    2. Jika turun jb dulu saya mahu jd org pertama cuba - abdul

      Padam
    3. Tok dah 6 tahun tidak Di johor tuan. Skrg tok Di kedah/perlis/satun.

      Padam
  5. Baik bonda. Boleh saving dulu. Kikikiki. Terima kasih

    BalasPadam
  6. buat kem kasyaf hipnosis pulak la tok.. lama x bertapa dlm chalet ni.. hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. haaaa bagus juga tu, in sha Allah , tapi tok kena praktekkan sampai tok betul2 mantap walau tak semua, sebahagian pun sudah okay. baru bisa anjurkan kem

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN