Rabu, 4 September 2019

PANCAR SINAR KHODAM GARUDA

Khodam Garuda







Ini..........pakaian tok gantian kepada 4 cincin yang sudah di buka maharnya itu, 4 cincin rm 6k tu... ya ia sudah di buka, jadi dengan gantinya semua kelebihannya tok klonkan dari Grand master ( minta buat lain ) dalam 1 majlis ritual lainnya malam semalam. dan Alhamdulillah dapat baru berkualitas tinggi dan kelebihan yang sama dengan 4 bentuk itu di sumbat ke semua di dalam 1 cincin ini , maka terhasillah 1 jenis Khodam terkuat Indonesia iaitu Khodam Garuda. Alhamdulillah. 

Untuk tatapan anda sahaja yah.. ni nilai pasarannya ialah RM 11k di Malaysia, cek Gemstone store deh di tempat anda. 

Item ini sudah di sahkan permata meletop dari 1 lab petang tadi , keluar lebih dari RM 400 juga mau bikin sijilnya ya. Orang di toko kesemuanya melihat jadi cangang doang muahahahahaha... Alhamdulillah... mereka bilank kalau di indo ini sukar ada Jenis Brazil, kecuali dari Bangkok aja ( Sintetis ). wakduhhh. bertuah .... emangnya kerjaan Grand Master itu hebat hebat belaka. Permata mahal mahal yang di perolehinya, tapi yach... sekali buat cuman 1, maksudnya semua energy zikir terfokus kepada 1... 

Alhamdulillah. 

Untuk item ini ada banyak di Malaysia dan tok ingin kasihtau sama anda kalau anda di jual niaga item di atas, terus bawa ke lab, kerana banyak di indo dan Malaysia adalah dari Bangkok, jenis kualit CVS iaitu sejenis teknologi dari Korea yang mampu hasilkan permata 100% tampak tulen, walau ahli pakar batu melihat pakai kanta juga bisa tertipu, hanya Lab sahaja mampu mengesahkan keasliannya. 

Lab di KL dan terpercaya ialah di Bangsar. 

Selalu berjalan di jalanan sering di mampir orang atau budak budak mahu wang, setelah memakai hari ini ga ada pula , sudah jalan di lorong sepi juga ga ada orang mau menegur, wah berat neh, org yang berniat mahu apa apaan jadi ga nampak kita. Susah juga yah mau sedekah atau beri derma. Kena kita sendiri yang dekati mereka. 

Urusan tok di sini udah tamat, cuma esok mungkin ada yang mungkin mau resize cincin mereka.. tok lebih kepada mahu mencari herba kurus, ibu tok pesan untuk membelinya. Lusa sudah berangkat pulang, lagi 2-3 hari mau ke Sg Petani repair kereta , ada sikit sikit wang ni boleh la di buat repair kenderaan yang dah hampir setengah bulan tak jalan, pad brakenya dan apa benda di bawah tu, udah retak mau pecah. kalau di Kangar atau di Alor setar ga ada kedai bisa repair kereta tok tu, jadi perlu ke sungai petani pula. Alhamdulillah ada rezeki sikit sikit, yang lebihnya banyak di beri kepada org yang memerlu, seperti KHJ Sholeh, Grand Master, Persantren santriwati Grand Master, Mbah Ocit, Master Dede, Master Mbah Dahlan, Grand Master Hinopsis Andi Faisal . Alhamdulillah nanti kita berjumpa lagi, apa kita dapat ini rejeki kita bersama sama, moga Allah satukan kita nanti di hamparan masyar dan moga Waliyullah Grand Master KHJ **** ini bisa menuntun kita ke syurga, Aminn.. Jika orang perbuat jahat kepada kita biarkan.. nanti di sana pahalanya bisa kita pinta, ga usah pusing pusing. Di sana aja kita tagihan semula. Mudah mudahan dengan tali silatirrahim ini akan memanjangkan hubungannya sampai ke Jannah.

Berita di Jayapura..... Alhamdulillah keadaan sudah hampir aman, para pencipta kerosakan sudah di tangkap dan campur tangan dari luar juga sedang di buru polisi, Kumpulan Mujahidin Berjubah serban sudah bisa pulang setelah menghantar beberapa jenazah yang Mati Syahid di sana 2 minggu lepas, Al Fatehah kepada diri sendiri ( mereka yg syahid ga perlu lagi kita ini doang belum Allah Berikan Syahid )


8 ulasan:

  1. Balasan
    1. yup... ini tadi org tanya KALAU tok nak jual berapa?.. hurm... kalau ya.... hurmmmmm...kalau saja... mungkin RM 10 k bukan sebab batunya tapi sebab khodamnya, batunya saja memang jangkau rm 11k di pasaran biasa . tok cuma ambil nilai khodam, tapi.... rasanya tak kut. hehehe... tok ni cepat jemu tau.. tu lemahnya tu

      Padam
  2. Balasan
    1. Ini maharnya rm 10k. Jika tuan benar berhajat. Boleh rounding lagi dengan bonda. Pm bonda saja.

      Padam
  3. Assalam tok.PD.detail pd bonda jj.terima kasih tok.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN