Khamis, 5 September 2019

CINCIN BATU KHODAM MACAN PUTIH

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Sempena tok akan pulang ke Mal lusa hari pada waktu pagi , tadi menerima w/app kawan kawan se guru yang baru lepas menghantar KHJ Sholeh pulang berpakat untuk berjumpa dengan tok , katanya mau belanja Makan di warung. 

Jadi sempat tok bertanya kepada sahabat tu, kalau cincinnya pemberian Grand Master KHJ mahu di maharkan, cincinnya berkhodamkan Macam Puteh ( Harimau Puteh ) 




Macam putih ini bisa masuk ke dalam badan pemiliknya dan merubah pemiliknya kayak Macan yang ingin menerkam mangsa. Namun penghayatan untuk ia masuk ke dalam badan ini juga perlu ketemu dengan tok untuk tok aktifkan tenaga dalaman , buka kuncinya baru bisa di masukkan tenaganya. 

Khodam macam Putih ini ingin di maharkan cuman IDR 6 JUTA
Bersamaan RM 1782.66 

Apa kelebihannya?


1. Penarikan kekayaan itu sudah pasti kerana semua master yang hadir tempohari di Bogor di berikan dugaan berupa kekayaan dari kesemua khodam khodam ini.

2. Keselamatan diri dan keluarga, ya kita tahu Allah memberi perlindungan, tapi tanpa usaha ga ada apa apa juga kan

3. Penglimunan dari musuh

4. Numbal balik sihir kepada musuh yang menyihir

5. Kekuatan tenaga macan ketika dalam kecemasan contohnya dapat berlari kencang, badan kuat ketika terkena palu atau pukul dengan kayu atau musuh

6. Pesakit histeri bisa sembuh sendiri setelah melihat pemilik hadir dalam keadaan bengis dan marah

7. Penaik semangat bagi yang lemah dan semangat akan naik sendiri apabila berada di kawasan angker , kawasan histeria

8. Penunduk musuh dan pembungkam lawan



Mahar ini kerana kami sudah bukan di dalam perjalanan dan dia ingin memaharkan atas budi bicara, sebelumnya dia ga mahu memaharkan. 

Batunya agak pelik sedikit , bukan delima, bukan zamrud, bukan kristal, bukan akik.. tah la. esok sahaja tok masukkan gambarnya ya. 

Esok hari akhir, maka sesiapa sahaja yang mahu memiliki cincin penarikan Grand Master KHJ ***** Bogor, maka ini last satunya. ga ada lagi

MAHAR : RM 1782.66
Kos Pos : RM 10

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN