Ahad, 2 Ogos 2015

KEKUATAN ZIKIR

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera....

Untuk halaman ini tok ingin berkongsi dengan anda apakah zikir dan kekuatan zikir. 

Tok sudah berikrar tidak mahu mengajar ilmu Ghoib berkaitan Bunian, Jin, ilmu penarikan, ilmu ilmu masuk ke alam sana, terawangan, dan apa saja yang melibatkan ilmu yang EKSTREME tentangnya. Namun ilmu persilatan, ilmu asas, kefahaman kefahaman mistik dan ghoib, serta ilmu peringkat asas serta sederhana masih tok ajarkan di sini. 

Sebelum itu, tok ingin bertanya... tahu kenapa tok tak nak mengajar ilmu Xtreme mistik selama 10 tahun.... ?..... beberapa kejadian berlaku kepada pengamal ghoib yang menuntut dengan tok.... Yang pertama kerana mereka yakin mereka mampu, namun di jauh lubuk hati,.........mereka sebenarnya masih di hinggapi ketakutan kepada makhluk dan masih menjadikan ia No 1 ancaman perasaan mereka sendiri. Yang ke dua... Sudah ada 2 pelajar tok meninggal dunia selepas pulang dari Kem Mistik selepas terkena serangan Jantung dan darah tinggi , yang ke tiga... ramai yang berjaya memperolehi ilmu penarikan, namun setiap kali ritual.... perasaan main main masih ada sedangkan jemaah lain serius di dalamnya.... ada yang dah sampai cahaya, sempat lagi p terawangan nak tengok apa ada dalam kelambu, sedangkan ahli lain semua serius, ada kejadian bila sudah hampir nak memperolehinya salah 1 jemaah tiba tiba membaca ayat yang di suruh baca perlahan di baca dengan kuat sehingga menganggu ritual, baca kuat sebab ....ketakutan........ apabila kita takut... apa akan jadi pada nada suara kita...kuat dan bergetar..... menyebabkan ritual gagal....... KESIMPULAN dari semua ini tau apa?........ Im Just waste my time to teach the rich person , orang yang senang tapi masih nak lagi kaya , depan kita pakai lekeh nak mampos, cakap susah sana sini... one thing u must know.... guru tahu.. tetapi dia sengih macam kerang busuk dan layankan saja sebab walau dia tahu dia tak boleh sembarang cakap apa yang dia tahu demi nak menjaga perasaan dan hati orang lain...apabila ada 1 orang yang dah kaya duduk dalam jemaah yang susah dan harap dengan jalan ini boleh membantu... adakah org yang dah kaya ni buat ritualnya dengan bersungguh sungguh... dah lenguh duduk bersila lama lama.... sejam dua... mula la datang bosan dan ambil ringan tentang ritual yang sedang di jalankan.... apabila sikap ambil mudah datang, mulalah ambil sambil lewa....siapa yang jadi mangsa jika ritual gagal?.... yaa... of course jemaah2 lain yang susah, yang banyak hutang, yang rumah hampir tergadai.. yang rumahtangga hampir musnah akibat masalah kewangan.... tapi ada ke org yang dah senang dan kaya ni pikir semua ni setelah 1-2 jam ritual di jalankan?..... tepuk dada tanya selera lah..... 

Ada pula yang beranggapan ilmu google.... berapa kali tok nak sebut, tok mengajar semenjak tahun 1999... zaman tingkatan 5 ... zaman tu zaman internet baru nak masuk. murid tok bukan bodo bodo semua. ada yang la ni jadi menteri pun ada, ada yang banyak kerja luar negara pun ramai... adakah dorang ni bodo sangat tak kenal apa itu google dan jika anda pun... apabila sudah menjadi guru.. dan mengajar.. bagaimana anda mengajar anak murid yang jauh, atau bagaimana caranya anda nak menarik org belajar dengan anda? adakah masih pakai flyers... pakai teknik kuno dengan promosi pakai paper?... off course org pakai internet... sebab tu tok suruh... cuba tanya pemilik blog tu, web tu, siapa guru dia.... atau siapa guru kepada guru dia?... 

Orang macam ni selalu tok suruh mai umah dan tok bukak peti besi tok dan tjukkan kitab lama tok.. baru nak ternganga... adakah perlu sampai tok nak tjuk kitab tu dalam internet?... for what.. pengaruh.. kuasa, kedudukan....? well ... itu bukan apa yang tok cari.... 

Murid murid tok yang ada dulu dan kini, tanya dorang, ada pernah tok hulur batu apa apa suruh dorang beli?.. ada tok suruh dorang support hidup tok?... ada tok pow duit dorang?... tanya dorang.... tok bukan macam guru lain... kalau dah jadi murid, haaa, semua kena beli dengan aku... it's not my way.. dan kalau nak tau, kalau murid2 tok datang ke rumah.,, sebiji batu pun tok tak bawak keluar tunjuk pada dorang.. tok x nak di cop sebagai nak ambil kesempatan... Malah kekadang tok kalau p KL atau JB, tak pernah tok call dorang , sebab kalau kita call, dah tentu dorang akan belanja kita makan minum ..... itu dah tentu... tapi tok x nak, tok tak nak membebankan orang dan kita pun bukan tahu time tu dia susah atau senang. 

Mungkin sebelum ni anda berguru dengan guru yang suruh beli barang dia , kalau beli barang org lain, habis semua di kondemnya. walau pun barang tu asli. dan kalau anda beli barang dari orang lain, dia akan merajuk atau buang anda dari kumpulan... itu dia...bukan tok. Apa yang tok pentingkan silaturrahim.... memang semua guru ada matlamat dan tujuan.. dan tok sendiri ada tujuan di sebalik silaturrahim itu... bukan sekarang tok nak gunakan murid murid tok... tapi apabila sampai masanya nanti, apabila tiba satu masa negara memerlukan orang orang yang sanggup MATI demi agama bangsa dan negara... tiba saat itu jika mereka tidak mahu baru lah tok akan buang mereka, sabotaj mereka, sumpah mereka..... itu matlamat tok.... untuk perjuangan. 

Sekarang anda sudah tahu kenapa Tok tidak mahu mengajar selama 10 tahun kan...?. dan kenapa 10 tahun....... Pertama.. tok nak beri mereka di luar sana yang pernah atau x pernah belajar dengan tok.. yang pernah buang tok sebagai guru mereka dan banggakan guru mereka sekarang... 10 tahun cukup untuk menunjuk dan mengajar mereka erti kehidupan dan siapa yang mereka dampingi sekarang, dan 10 tahun ini cukup untuk membuatkan mereka sedar apakah matlamat dan tujuan kehidupan di atas dunia, 10 tahun juga adalah sebuah tempoh di mana ilmu ilmu murid yang masih setia akan teruji dan mereka akan berbakti, sementara yang memiliki ilmu palsu hanya akan terkorban seperti katak di tengah jalan , seekor katak yang yakin lompatannya mampu melintasi jalanraya yang penuh dengan kenderaan laju... 10 tahun cukup untuk membuatkan anak anak mereka menderita dan anak anak mereka akan mencari semula "guru yang Hilang " ini dan membuang guru ayah mereka yang mengajarkan ilmu lompatan katak... 10 tahun cukup untuk membuktikan....siapakah yang akan lari ke dalam hutan dan siapakah yang akan bangun berjuang. Tempoh ini sudah di kira dan di padankan dengan hadis hadis dan ngomelan para ulama tentang apakah yang akan hadir di dalam tempoh ini.... waste my time merujuk kepada tok buang banyak masa mengajarkan mereka yang nak kan ilmu hebat tapi amalan langsung tak buat... nak ilmu jin, nak kebal kerana jin, nak halimunan kerana ada bantuan jin... mereka tak sedar .... bukan sekadar ilmu... malah sudah ada alat moden berupa senjata yang mampu mengosongkan jin di badan mereka. Kita di zaman moden, bukan di zaman Rom dan zaman angan angan altantis dan lemuria. 

Di Zaman umat terakhir iaitu umat yang mengikut Jalan Allah dan Nabi Muhammad SAW dan sudah tentu ujiannya adalah lebih besar dari yang di tempuhi umat umat terdahulu. 

Baik, anda sudah tahu keduanya, mengapa dan kenapa.....jadi usah di tanya dan di persoalkan lagi.

=============================================

Kembali ke tajuk utama kita..

Apa itu zikir....?... bagi Tok di sini zikir ialah sebuah sebutan yang berulang ulang... jika kita panggil Subhanallah, Allahu, Hu Allah itu ialah zikir, maka bagi tok ia salah.. zikir ialah sebuah perbuatan bukan perkataan. Ayat di atas ialah kalimah, kalimah yang memuji muji, sebutan perkataan. Jika anda mengatakan bahawa ia zikir.. maka anda tidak boleh menyebutnya sekali sahaja, mesti banyak kali.... sebagai contoh... sedang kita memandu, ada anjing melintas.. kita terkejut dan kita sebut " Allah " atau Allahuakbar " secara spontan.... sekali sahaja bukan ?.... adakah bila ada binatang melintas anda terkejut dan menyebutnya berulang ulang " Allah Allah Allah Allah sampai ke pintu rumah ".... kita berbincang tentang apa yang kita biasa lakukan ok... zikir juga membawa maksud menyebut sesuatu berulang kali pada kadar kadar yang tertentu, dan selalunya ganjil... tasbeh kita pun ganjil bilangan bijinya, ia tidak genap.

Dari Perkataan Arab Zikru membawa maksud INGAT.... contohnya Ingat Allah : Zikrullah 

Apa yang Tok Ingin bincangkan ialah melalui ilmu kemelayuan

Itu ialah pengertian zikir.

Pernah anda mendengar bahawa jika ingin rohani dalaman kuat, kita perlu banyakkan zikir.... mana mana pusat rawatan pun menggalakkan zikir.... dan zikir selalunya di dalam sebutan yang pendek agar mudah dizikirkan... ada zikir yang pakai 1 Juzu' ayat??....... 1 juzu' ayat panjang tu baca 70,000 1 malam?.. mampu tak?... biarpun menggunakan cara nya ... tidak juga akan termampu. 

Amalan amalan rohani seperti silat bunga, Budi Suci, Budi suci sejati, Gerak Hikmah, Harimau Berantai, Silat Harimau Puteh, Tapa Diri, Gayung, lintau, abjad..........jika bernama amalan rohaniah... WAJIB ada amalannya yang di amalkan selepas solat.... gerak yang di berikan hanya syarat pembukaan sahaja...pembukaan HAQ atau dalam bahasa Yoganya...pembukaan Kundalini di tulang belakang. 

Ayat yang di berikan guru di hujungnya pasti ada zikir, atau bacaan yang di baca berulang , dan sebutan itu jika anda kaji, ia menghasilkan gema atau bunyinya agak berdengung.... pengamal Yoga menggunakan bunyi ..".OMmmmmmmm".... di mana ayat ini menghasilkan gema, sama juga dengan amalan Bismillah, ia mempunyai gema, walau tanpa dengung namun ada rahsia di sebalik bacaan yang di ambil dari Ugama islam... iaitu nafas.... bacaan yang betul akan menghasilkan nafas yang betul di dalam bacaan... dan kunci ilmu Haq sebenar ialah NAFAS.... nafas tu berkuasa ...x percaya....?..... cuba jangan bernafas selama 1 jam.... apa jadi?.... rasanya selepas itu anda tiada di sini bagi memberikan jawapannya... nafas kuat kerana padanya ada kehidupan, padanya ada ROH. tenaga Haq hadir dari Nafas yang betul, di mana nafas yang betul akan menjanakan tenaga yang betul dan perlu bagi mencapai ilmu ini..

Lihat di mana mana pun... anda boleh google sahaja, kemudahan ada, kenapa nak menyusahkan diri jika sekadar nak merujuk.... mana mana ilmu pun menggunakan nafas, mana mana perguruan pun mementingkan nafas... ada yang sedut 14 second, tahan 3 second dan lepas 14 second... ada yang sedut 40 second, tahan 21 second dan lepas 11 second... ada yang tak pakai kiraan saat / second.. tapi pakai zikir... kenapa?.... kerana memang itu tekniknya untuk mendapatkan kehebatan dan kelebihan atau kita panggil Supernatural power.. bagi mengaktifkan tenaga dalaman.. dan ia mestilah di amalkan sepanjang masa NON STOP..... kerana itu guru guru suruh buat selepas solat, kerana solat itu WAJIB dan jika kita bersolat, pasti kita buat amalan ini..... ingin tok tekankan, tiada ilmu yang mudah, sekali baca terus jadi hebat, terus ada kuasa psikik, terus boleh lambung orang... itu namanya ilmu instant, ilmu Jin, di mana ada jin di badan kita... well..... anda nak hebat kerana jin atau anda nak diri anda sendiri yang hebat?. tepuk dada tanya selera... 

Jurus jarak jauh, Pengasehan jarak jauh dan sebagainya lah....... sekecil kecil ilmu...terkadang lebih hebat dari ilmu yang di sangat hebat dan besar..

Mari tok ajarkan....

Jika anda nak menjurus musuh jarak jauh.... pakai zikir... bagaimana caranya?..... pertama.. fokus.. semasa anda membacakan zikir... anda perlu fokus dengan memakrifatkan musuh anda di depan anda........ anda tahu tak apa maksud MEMAKRIFATKAN?...... 

Bagi yang bukan ahli di dalam bidang ini, mereka akan menganggap makrifat itu sejenis ilmu.... meh sini tok pulas telinga.... tu la, kecik2 x nak belajar, dah besar menyusahkan orang.... ambik tah... 

Makrifat ni sebenarnya istilah.... sebutan....panggilan orang lama lama bagi........ IMAGINASI, bayangan, Membayangkan.... anda tahu tak ...awal awal lagi orang Yahudi ni dah terapkan dalam minda anda bahawa bayangan, imaginasi dan membayangkan tu bullshit?.... mereka mengajarkan kepada kita melalui silibus sekolah imaginasi itu ialah sebuah benda yang sia sia?...... 

Anda tahu tak, jika imaginasi anda hebat, Fokus anda hebat.... ada benda hebat anda mampu lakukan..... ini ialah kerana kita fokus.... kita yakin, dan kita nak dengan bersungguh sungguh ....... jangan la membayangkan ultraman pula... tapi ada cara dan di mana nak membayangkan ultraman sebagai dampingan anda... off course la jin yang menyamar. 

Otak mampu menghasilkan Gelombang dan frekuensi.... anda rasa bagaimana orang mampu membaca fikiran manusia?... bagaimana orang memukau manusia dan mengawalnya?... ok yang tu pikir sendiri.

Zikir yang di perlukan sebaiknya yang mempunyai gema dan di baca dengan betul agar mengeluarkan nafas yang betul di mana akan menghasilkan gelombang dan frekuensi serta getaran. 

Dan zikir yang di baca mestilah banyak... dalam bilangan 70,000x ke atas.. paling kurang pun dalam masa 4 jam... dan setelah selesai, anda perlu memakrifatkan zikir anda tadi keluar semula dari mulut dalam bentuk cahaya atau asap atau aura dan meletakkan ia di atas tapak tangan dan membentuknya menjadi apa yang anda niat, jika cinta, anda bayangkan ( makrifatkan ) ia menjadi bentuk hati ( Love ), jika nak membunuh musuh, bayangkan ia menjadi keris, mata panah, pisau bergerigi di telapak tangan , dan tiupkan ia atau buat lah apa gaya pun yang anda yakin dan suka untuk mencampakkan ia ke dada musuh dan tembus keluar di belakangnya dan menikam pula otaknya dan tembus lagi menikam....di mana sahaja anda suka.... Jika nak lebih cepat kesannya, ia di buat selama 3-7 malam.... orang yang di tuju akan kasih yang amat amat mengikut niat anda dan anda mahukan, sanggup buat apa saja untuk kita...jika musuh pula... ada yang gila, ada yang mati dan ada yang di timpa sial selepas perbuatan ini ikut lah berapa banyak zikir, berapa hari anda buat......

Jika anda orang yang kuat berzikir, maka anda tak perlu boostkan zikir anda 1 malam sampai cukup bilangan minima... dengan kekuatan zikir sedia ada... bila bila anda boleh buat dengan memfokuskan konsentrasi...walau pun di dalam kenderaan atau sedang berjalan kaki. Dan itulah kekuatan para guru yang selalu dan mengajar hati mereka untuk gemar berzikir .

Masalahnya ialah. bagi mereka yang tidak kuat imaginasi.... bagaimana nak kekalkan makrifat musuh ada di depan sehingga habis zikir ini?...... that's ur problem, not mine....so carilah jalannya sendiri.


Ilmu ini di panggil Ilmu Haq + Hakikat.... iaitu ilmu yang menggabungkan Makrifat dan bacaan .... di dalam metafizik.. anda menghantar Gelombang dan frekuensi bacaan ini kepada seseorang yang anda inginkan atas tujuan tertentu....

Adakah ia sihir...?... ya ...ia adalah sihir kerana sihir ialah sebuah perbuatan yang bukan alami, bukan perbuatan yang menjadikan sesuatu itu nampak normal... 

Pesan tok... apa yang anda kerjakan biar kena dengan Hukum Hudud islam... sebagai contoh... anda hantar bilah pisau haq anda untuk membunuh orang lain kerana orang ini mencuri barang anda..... adakah hukuman ini wajar?.... Maka itu lah persoalannya. Jadi bila berbuat sesuatu biar kena dengan hukum, biar di sana mampu kita jawab. 

Jika anda inginkan seseorang, anda nak guna cara mudah, anda nak pakai jin, pakai minyak etc... pakailah, tiada siapa halang, tapi ingat 1 perkara.... anda tidak dapat jiwanya, anda hanya dapat tubuhnya.... bagi lelaki. well dude.,.... takut 7 tahun mula nak yang lain kot, asik sentuh body yang sama je kan.... lelaki ni memang lumrah mudah jemu dengan sesuatu. Kalau kekal pun, agak agak di Jannah nanti, anda dapat ke isteri kesayangan anda ini?.... menemani anda?... jawapannya tidak..

Adakah anda GENTLEMAN ?.... so paling anda nak la, dia menolak... nak juga, pakai je la ilmu ini.... tiada jin, berlandaskan pada ayat ayat dan pada kekuatan zikir yang di baca, nak dapat kekuatan ni dari mana?... kalau bersungguh pasti di buat betul betul kan?....

Jika nak membunuh... pikir semula bab kesesuaian Hukum, sesuai atau tidak.... 

Ilmu zikir ini bukan sekadar mampu merubah hati, atau membuatkan orang jadi gila atau mati.... tapi boleh juga sebagai perubatan.... merubah sesebuah tempat yang suka di lepak remaja agar tidak menjadi port mereka, mengikat hati isteri, suami, menundukkan musuh.

Pesanan tok bagi yang dah baca.. jika anda malas nak buat dan nak suruh orang buat, orang tu pulak ada anak bini... jadi pikir sendiri lah berapa fidyahnya yang perlu di bagi... kalau cakap bab ikhlas maybe dalam Rm 10 -50 sahaja... dengan GST apa semua ni.... berbaloi ke Bayaran tu untuk 1-2 jam atau sepanjang malam tu hamba Allah tu buat.... ?..kalau dia dah kaya, ada semuanya, anak bini pun dah cukup... takpa.... kalau dia susah, pikir la sikit.pakai otak tu... orang pun macam kita juga, nak makan , nak minum.... baik dia pegi berniaga jual burger dapat juga 1 malam 200-300. Tak begitu?.... jadi kalau rasa kedekut... x de duit, susah tapi nak buat.... here... benda sudah ada, ilmu sudah di ajar... buat lah... bukan tok mintak duit pun untuk ilmu ni.... kenapa malas... jika anda malas juga... tok bidas anda dengan ayat ini sahaja " dah anda malas, memang patut anda menerima kesusahah itu "...... jadi... sebagai penutup Majlis ilmu ini... maka Tok mengijazahkan Ilmu Allah ini kepada sesiapa sahaja yang ingin membawanya sebagai amalan di dalam kehidupan untuk diri, keluarga dan masyarakat sekeliling.....Jika anda melakukannya namun tiada kesan, tambah bilangan zikirnya, konsentrasi dan jumlah harinya, jika perlu berpuasa, maka silakan berpuasa. Ia bebas. Jika ilmu ini di gunakan ke atas diri tok, keluarga Tok, maka ia akan memakan diri 10x ganda lebih dari yang di hantar...maksudnya ia di haramkan bagi mereka yang menerima ijazah ini melakukan ke atas diri tok dan para ahli keluarga tok sepanjang hayat.

Wallahualam bissawab


Assalamualaikum wbt 

TokmatGb : 2.8.2015 / 2.50am

29 ulasan:

  1. Terima kasih tok.. Ilmu itu tuntutan ugama.. Ilmu yg amat berguna..Jasa mu tetap dikenang tok..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  2. Terima kasih Tok mat atas perkongsian ilmu...

    BalasPadam
  3. terima kasih tok atas pengijazahan ini..moga2 apa yg disampaikan ni memberi manfaat kpd semua dan diri tok..dan semoga atas perkongsian ni jgk dpt mengajak hati utk kembali ke jln yg lurus..(byk jgk soalan nk tnya ni..xpala mgkin ada rezki kedepan boleh jmpa tok..amin)..terima kasih skali lg kpd tok dan keluarga..kenangmu dlm doaku..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  4. Hampir setahun tok simpan (yg kt atas skali)....
    Saya terima pengijazahannya Tok...

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah . trima kasih perkongsian ilmu nya tok

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah... Terima kasih di atas perkongsian ilmu dan pengijazahan tok kpd saya... Amin... Semoga tok dipermudahkan segala urusan dan rezeki tok

    BalasPadam
  7. Assalam, saya pendatang baru blog nie, tq tok atas penerangan dan tunjuk ajar, sebelum nie tau sikit, biasa buat benda nie utk amalan diri sendiri je, cuma xtau yg lebih mendalam...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada lagi yang lebih mendalam dan tok belum cerita... yang lebih bahaya

      Padam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. Rugi juga baru dapat tahu blog nie... 10 thn lg la baru dpt belajar nampak gayanye...., kalau ikut dgn kerjaya saya sesuai utk buat penarikkan barang ghoib, kerja tepi hutan bersebelahan kebun sawit (berseorangan) dlm satu masa, masa komen page nie pun tgh berkerja...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau tuan di kawasan nogori sembilan , ada sorang anak murid tok keje renjer hutan, dia boleh buat penarikan dan boleh mengajar orang. maybe tuan boleh belajar dengan dia..

      Padam
    2. saya kat kawasan kota tinggi je, keje quarry batu, ada la juga sekali dua terjumpa dgn benda2 ghoib nie, mungkin penjaga kawasan tempat Saya keje

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  10. Assalam tok.. maaf saya mencelah.. mcamana nak contact dengan anak murid tok tu? Memandangkan tok sendiri dah x mengajar, kalau saya dapat belajar dengan anak murid tok tu, sekurang2nya saya dapat juga jadi salah seorang anak murid tok juga.. itupun kalau tok izinkan.. saya pun agak baru juga dalam blog ni, kalau saya jumpa blog ni masa tok masih buat kem mistik, hendak juga rasanya saya ikut program tu..

    BalasPadam
  11. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  12. Terima kasih Tok.sy terima ijazahnya Tok.👍😀

    BalasPadam
  13. Dh lama follow blog tok..bru nmpk lampiran ni...huhu...

    BalasPadam
  14. Terima kasih tokmat..ilmu yg sgt berguna..sy terima ye tokmat

    BalasPadam
  15. Terima kasih tokmat..ilmu yg sgt berguna..sy terima ye tokmat

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN