Rabu, 19 Julai 2023

MUSTIKA TOK SOH HITAM SOLD OUT












 Assalamualaikum Wbt dan salam Sejahtera, Ini ialah Geliga Tok Soh Hitam dan kami memperolehinya di Negeri Kelantan tepatnya di Pelabuhan Pengkalan Kubur menuju ke TakBai, di sana kami menanti sahabat kami yang bekerja di atas kapal kenderaan kini utk menyampaikan beberapa barangan dari Kg Sungai Padi Golok. 


Item ini di maharkan oleh seorang yang masuk ke Gua Tok Soh untuk mencari Tahi Kelawar namun terjumpa Akan Geliga ini di kawasan pertapaan Tok Soh, Lama menyimpan Geliga ini sehingga menjadi buah mulut org tempatan sehingga di ketahui oleh kenalan Tok Muda di sana lalu di hubungi dan di tawarkan sejumlah Thai Bhat untuk memilikinya. 

Geliga ini mempunyai kekuatan penarik :

WANITA

PENGASEHAN TINGGI 5x ganda

Dan kekuatannya adalah melebihi kekuatan Mani Gajah Teruna. Belum kami kaji adakah ia berasal dari mani gajah teruna yang darahnya pekat menghitam atau pun organik lain di dalamnya.
Barang Cuma ada 2, namun kami ingin menawarkan kepada anda modal kami menebusnya sahaja dgn anggapan kami cuma untuk membantu pemahar di luar sana. 


Kod Produk : GTSTAM 190723
Bentuk : Mustika Tok Soh Hitam
MAHAR : RM 400
MAHAR MUHARRAM RM ??
0178259540

MAYBANK
MYGEMSTONE 5510 1669 1626

 ========================


CARA PAYMENT BARU


Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah

Boost E Wallet


Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET






MAE



Maybank 551016691626 My Gemstone

ATAU

Paypal : lgpap@yahoo.com


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Cik Diela Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB





BONDA JJ : 0178259540






CIK DIELA : 0127845231 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN