Selasa, 25 Julai 2023

KECUBUNG CHINTASARI















Nah, boleh Pulak... sapa cepat dia dapat.. 3 biji ni saja..


Kecubung bukan sembarang kecubung , kecubung datang dari Chintasari, batu bukan sebarang batu batu , batu ini pembawa seri.

Lihat dulu pancaran warnanya, ada kecubung naik api ( warna ) macam tu?

Sudut lain warna lain.

Ini yang kata Barang barang Kerajaan Keriang semua pelik pelik. 1 batu ada banyak warna, Hitam ada, merah ada, purple ada, biru ada

Tok ni kalau brg dari keriang, memang tok jadi sayang nak jual, tapi nak buat gena, esok lusa nak kena bayar ansuran rumah pulak bhahahha. pejam mata lah. 

Kecubung secantik ini bukanlah dari gunung keriang, maksudnya batu di dalam bukit tu, tapi ia sebenarnya dari butiran butiran yang muncul dari kelopak bunga senduduk yang di berikan kepada tok satu persatu, dapatnya pun x banyak. 

Kehebatannya amat luas dan menakjubkan serta luar biasa antaranya :

Penunduk setempat

Kewibawaan yang dapat menandingi, maksudnya jika di dalam banyak org ada org lebih berwibawa, asbab energy batu ini ia akan meningkatkan kekuatannya melebihi item wibawa yang di pakai org org besar lainnya, awat?..hangpa ingat vip tak pakai barang?.?.. tu yag kita p duk depan depa mulut tak terkata apa, apa brg depa pakai?. Adakah sebab rambut depa putih so nampak wibawa?.. tidak. rambut tokwan kita pun putih jugak bang. Batu ini pandai adjust sendiri kekuatannya, anda boleh lihat perubahan warnanya bila duduk di khalayak ramai dan ada org lebih berpengaruh, batu ini akan menaikkan energynya dan anda akan dapat lihat perubahan warna, suhu dan uratnya serta merta. 

Syarat di buat cincin

Menawarkan penyakit dari unsur sihir dan keracunan, rendam dan minum in Sha Allah sembuh. 

Penurut kata bagi pasangan

Kalau anda boss,majikan amat sesuai memakai item ini nampak kesan serta merta dengan staff dan org ramai. 

Kalau anda kerja makan gaji boleh nampak kesan perhatian org kepada anda lebih banyak dari semalam ( semasa belum ada kecubung ini )

Semua dengan izin Allah SWT, bersyukurlah dan jangan lupa pada Allah, semua datang dari dia, waima batu ini pun atas izinNya Puteri Chintasari nak dapat.


Kod produk : KCHSARI 210723
Bentuk : Kecubung Luar Biasa Apinya
MAHAR : RM 220
RM 150

MAYBANK
MYGEMSTONE 5510 1669 1626

 ========================


CARA PAYMENT BARU


Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah

Boost E Wallet


Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET






MAE



Maybank 551016691626 My Gemstone

ATAU

Paypal : lgpap@yahoo.com


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Cik Diela Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB





BONDA JJ : 0178259540






CIK DIELA : 0127845231 

 

2 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN