Selasa, 30 Jun 2020

PAGE VIEW BLOG GBUNIAN

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semuanya

Di maklumkan bahawa kini kami lebih selesa berurusan secara offline dan trend ini sudah mejadi kebiasaan bagi kebanyakan reseller dan pelanggan kami dari serata pelusuk dunia. 

Blog ini di publish bonda setiap hari sementara tok hanya fokus di Shopee dan perniagaan emas dan Silver di tempat lain, memandangkan Bonda seorang Pengurus, Isteri dan Ibu maka terkadang sesebuah halaman agak lambat di terbitkan memandangkan kesibukan beliau. Sama seperti tok, mesej tetap di balas, cuma sila mesej pekerja kami yang kini kami sediakan 2 orang iaitu Miss Nurul dan Puan Eyka untuk mengambil order dan memproses pesanan anda. Bonda juga menguruskan hal hal tempahan cincin, Beerti hampir 90% blog ini sudah di uruskan bonda JJ. 

Tok ingin memaklumkan awal awal kepada anda kemungkinan 1 masa blog ini tidak akan mengikut jadual lagi memandangkan kami semua perlu menguruskan lebih banyak ruang rezeki yang Allah Keruniakan . Namun blog ini kekal berterusan sebagaimana janji tok iaitu ia tetap berjalan seperti biasa sehingga ke kiamat. In Sha Allah. Dan akan di Warisi kepada anak anak kami kelak. 

Tok kini bergiat di dalam bidang Emas, Silver , hartanah dan jual beli tanah di sekitar kawasan Negeri Utara dan kerana itu tok mengamanahkan bonda JJ untuk menguruskan Blog ini dan menepati permintaan pelanggan. 

Sebenarnya utk mendapatkan barang barang rare dan terbaik , anda boleh direct PM bonda JJ sahaja, Ia lebih mudah bagi mereka yang tidak pandai berinternet atau grab di dalam Blog. 

Kemungkinan 1 masa untuk mengurangkan kesibukan kami menyemak komen blog, komen akan di lumpuhkan selama lamanya dan semua pelanggan akan di minta untuk 100% Whatsapp pekerja yang tok sediakan . Tok rasa lebih mudah macam tu, nak buat isian bagitau dan waktu malam tok akan buat isian. Tak perlu nak grab di sini kemudian nak tunggu komen di buka, kemudian nak PM staff lagi dan kemudian dan kemudian. jadi banyak kerja. senang kata. tengok di blog waktu pejabat ( 9am-5.00pm ) setiap hari dan grab melalui HP sahaja. Pekerja tok pun tak la berileks rileks sangat . Jadi dalam tempoh kami masih membuka laluan komen, sila gunakan sebaiknya dan cuba untuk direct sahaja.  Semoga ia lebih memudahkan pelanggan di sini. 

Di bawah tok sertakan page view kami sejak 2012 dan juga setiap hari termasuk semalam. Kami tahu hampir 5000 org setiap hari datang melihat blog ini dan mereka terdiri dari pelbagai niat. 






Terima kasih

5 ulasan:

  1. Assalam Tok Mat, Bonda JJ dan seluruh warga blog GB.
    Moga sentiasa sihat dan dirahmati Allah.

    Saya menerima baik cadangan penambahbaikan yang tok nyatakan mengenai cara grab. Sudah tentu lebih mudah dan lebih efektif.

    Namun jika tidak terlalu meminta, saya mohon jika tok dapat mewujudkan suatu sistem yang mana pelanggan seperti saya yang jarang online pada waktu pejabat untuk mengetahui keberadaan item (samada sudah sold out atau dalam grab menunggu dsb).

    Moga permintaan saya ini dapat dipertimbangkan dan menjadi pemangkin ke arah kelancaran pemaharan pada masa akan datang.


    Terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt Syarif dan terima kasih atas cadangan.

      In Sha Allah staff tok akan update mana mana barang yang SOLD OUT dalam waktu pejabat di dalam halaman yang di keluarkan.

      Jika ada yang grab malam dan membayar pada malam itu juga maka keesokan harinya setelah staff masuk kerja barulah sistem akan di update, ini bermaksud yang mana sudah grab barang waktu pejabat dan bayar waktu pejabat atau grab waktu malam dan bayar waktu malam/pagi esoknya sahaja akan di update di waktu pejabat pada keesokan harinya

      Padam
    2. 2 staff tok dah di maklumkan agar update item dalam blog. jika sudah Di bayar ia akan di tulis SOLD OUT

      Padam
    3. Alhamdulillah. Terbaik tok. Terima kasih banyak banyak

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN