Jumaat, 26 Jun 2020

GELIGA GUNUNG MARIA

























































































































































































































Alhamdulillah... lai lai lai lai... Geliga Gunung Maria.


Cantik mata memandang dalam blog, cantik lagi mata memandang di depan mata . itulah ungkapan yang sesuai tok berikan kepada item ini.

Kelebihannya adalah untuk penarik kekayaan dan kerezekian dengan izin Allah SWT, In Sha Allah, Ada doa, ada usaha pasti ada kejayaan.

Setiap kejayaan dan kegagalan adalah ujian dari Allah , tapi sebagai hamba Pastinya kita akan kerap di uji dengan ujian dan dugaan, Takpa, sabaq, Tauhid buat sesuatu dan Yakin kepada Allah Pasti akan ada penyelesaiannya. 

Terkadang apa kita kena adalah untuk mengingati akan perkara dan hal yang mungkin kita tak tahu, terkadang apa kita kena mungkin untuk kita menambah bakti kita kepada orang lain. Ingat itu in Sha Allah pasti selamat semuanya. Yakinilah. 

Apa jua kita lakukan adalah usaha, tapi lihat sejauh mana doa & usaha kita adakah sampai mampu melebihi batas... Maka ingatlah Firman Allah Ini :

Berdoalah kepada Tuhan kamu dengan merendah diri dan (dengan suara) perlahan-lahan. Sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang-orang yang melampaui batas.

Berdoa juga ada tertibnya dan caranya , apatah usaha. jangan kita berusaha sehingga menjadi syirik dan melakukan kemungkaran .

Berusaha dengan apa pun termasuk batu geliga, ubat spital, herba herba mestilah keyakinan HANYA kepada Allah SWT, Waima beramal menggunakan ayat ayat Al-Quran juga mestilah Keyakinan kita kepada Allah SWT. Kerana DIA yang maha segala galanya dan tidak ada kuasa yang lebih dariNya. 

Orang kata pakai batu syirik, ubat takpa lah sebab ada kajian saintifik, sapa kata batu geliga permata takda kajian saintifik?, cuma minda kita saja tak mau menerima dan mencari, pepatah melayu kata apa?.... nak buat macam mana kalau dah benci..... soalannya adakah kita membenci batu ciptaan Allah SWT?... dan kita lebih lebihkan sayang kepada Panadol dll?. Dan adakah kita benci akan karomah yang Allah Berikan kepada seseorang dan memberi pula rahsia rahsia alam kepadanya untuk di gunakan kepada seluruh manusia sejagat?. Maka samalah dengan kita membenci Kejadian Diri kita yang diciptakan Allah SWT dan membenci Sifat diri yang Allah Jadikan kepada diri kita kini. 



Kod Produk : GGMARIA 131119
Bentuk : Geliga Gunung Maria
MAHAR : RM 120.20
(Pembelian RM 600 ke atas menggunakan pakej emas layak mendapat diskaun 50%)




========================

CARA PAYMENT BARU

Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah

========================


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET




Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Touch N Go EWallet



Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







PUAN EKA : 0127845231

( Bonda sha berehat 6 bulan utk melahirkan cahayamata )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN