Ahad, 22 Disember 2019

RITUAL SELESAI

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Alhamdulillah ritual Hujung tahun sudah selesai di jalankan, ia di lakukan di Kerajaan Fakir dan kemudian tok sambung semula di rumah bagi penutupnya , Bagi mereka yang memasukkan nama dalam senarai alhamdulillah semua item berjaya di perolehi dari jenis Tongkat semuanya. 

Jadi buat semua pemohon tersebut, sila hubungi bonda semula untuk adjust kos pos, maaf sebab tok pun tak sangka nak dapat tongkat dari pelbagai jenis Teras termasuklah Tongkat Kayu Nenek Kebayan, Tongkat Buluh perindu Gunung , semambu , bertam , rotan gunung umbi 5 dll. 

Bagi yang mendapat tongkat buluh perindu , tok ucapkan syabas kerana item tu terlalu rare bagi tok, jujurnya tok bagitau, kalau bukan kerana penama penama, tok dah rembat dan dah simpan dalam almari khas tok sendiri hehehe. 

Contact semula Bonda JJ untuk ketahui kos pos berapa perlu di tambah , sebab ni pack panjang na, bukan pack biasa kita hantar tu. Jadi tok rasa ada sikit penambahan sahaja, kalau nak kansel sementara barang dah ada, maka pihak kami akan maharkan kepada org lain dan refund akan di berikan semula kepada anda ( kalau sayang nak tambah kos pos la ) 

Bagi yang malam tadi baru nak tanya mengenai ritual ni, maaf lah. sila tunggu ritual GP dan ritual awal tahun depan ya.

Wassalam


1 ulasan:

  1. As salam Tok Mat.. boleh tak hubungi Tok direct sebab ada hal nak bincang dengan Tok? Harap2 boleh.. terima kasih 😊

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN