Rabu, 16 Oktober 2019

PERIHAL BULAN SELEPAS KAJIAN SEMUA ASPEK

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semuanya. 

Alhamdulillah pada hari ini tok di beri kesempatan menulis artikel mengenai BULAN.. ya.. MOON... 

Actually hari ini tok keseorangan di rumah bersama kakitangan dan Nisa anak Bonda JJ sementara kedua bonda ada di Hospital, Bonda Sha Masuk wad semalam kerana sesak nafas akibat kandungan baka tok ni baka besar ,sementara badan dia kecil sahaja seperti anak anda umur 15 tahun.. Kandungan sebelum ini sebenarnya tak nampak dan dia mampu pakai tshirt biasa, tapi bila dengan tok Hehe.. Baka Besar.. badan kecik dan kandungan besar mengakibatkan sistem pernafasan Bonda Sha Agak sikit tersepit. Bonda JJ ke sana menjaganya, sementara tok di rumah dulu menulis artikel , bagus betul aku jadi suami kan haha. 

Baiklah, Rahsia Bulan yang NASA cuba sembunyikan... Ada beberapa spekulasi...

1. NASA tak pernah pun mendarat di bulan - Ini Tok setuju Bersama Bukti Sahih

2. Bulan Bewarna kelabu asap dan tiada penduduk - Ini tok tidak setuju


Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera sekali lagi dan dengan sukacita tok ingin memaklumkan bahawa BULAN sama warna dengan Bumi , ada lautan, ada daratan, ada padang pasir, ada gunung ganang, ada haiwan, ada tumbuh tumbuhan dll.

3. Ada penduduk di belakang Bulan - Tok setuju

Sebagaimana anda maklum bulan sentiasa menghadap muka yang sama terhadap bumi selama ini dan tidak pernah kita melihat bulan di bahagian belakang yang sentiasa gelap gelita.

Tok tidak mahu membicarakan mengenai siapa yang ada di sana, apa kehidupan yang ada di sana, manusia ke, bunian ke, jin ke, makhluk kuno ke, UFO ke , tapi tok hanya ingin anda BERFIKIR seketika 1 POINT, 1 sahaja ... tok tak mahu anda berat berat fikir, tapi 1 sahaja perkara untuk anda fikirkan dan anda boleh praktekkan terus untuk membuktikan kata kata ini. 


Selama bertahun kajian tok mengenai bulan ini sebenarnya tok sudah membelanjakan lebih dari RM 25k semenjak tahun 2014 dengan gadget, teleskop macam macam jenis ( akibat kecewa dgn teleskop yang mula beli made in China ) sampailah dapat memiliki teleskop jenis berkualiti. 

Di lihat melalui teleskop warna bulan adalah bewarna kelabu.. OWH yess bulan memang warna kelabu... tapi anda pernah terfikir tak, last point kanta teleskop itu stop di mana ia mulai fokus, jarak akhir pandangan kanta berapa KM dari Bulan... 10 KM. 100KM.. 10,000 KM?....... Tok bagi hint kepada anda, walau pun anda membeli teleskop yang mampu melihat 50 km ke bulan, anda tetap akan melihat bulan itu kelabu asap.....

Fantastiknya gambaran NASA di bulan ambil gambar bumi bewarna warni... Woooo... hebatkan kita di tipu..... Kenapa?


Di tempat anda sekarang.... ada bukit tak?... maksud tok bukit yang jauh.. dari office anda sekarang di kejauhan anda ada bukit atau gunung, acer tengok sat bukit tu kaler apa?.... kelabu atau hijau?...... Kalau tak puas hati cuba tengok bukit atau gunung yang berada jarak 50km dari tempat anda sekarang, warna hijau ke, coklat ke, atau .........kelabu asap?

Lojikalnya dan hakikinya ialah KELABU ASAP. tapi bila kita memandu dekat, semakin dekat semakin nampak hijaunya dan warna lain di bukit / gunung itu. 

MAKA..... samalah dengan Bulan


Sama juga dengan planet lainnya tuan tuan.... Ya... buktinya sudah tok jelaskan dan prakteknya anda boleh lakukan sendiri di depan mata anda hari ini juga.

Bulan mempunyai penduduknya dan apa sebenarnya kerja NASA ke sana?...... 

Bagaimana dengan Angkasawan kita yang pergi ke Bulan?..... " No komen " mesti jawapan bagi mereka yang sudah ada sikit pegangan ugama untuk tidak mahu meneruskan lagi penipuan agenda besar Kuasa Dunia. 

Berbillion di keluarkan untuk menjayakan penerbangan ke angkasa hanya untuk mencari something ...apakah bendanya?..... jawapan ada pada tok dll . untuk anda sebaiknya anda cari sendiri dengan mengkaji , kalau tak anda tidak akan berpuas hati.... walau pun ada pihak menyatakan sebaliknya, kajilah sendiri sampai anda puas hati. 

Sekian




3 ulasan:

  1. Dalam surah Ar rahman, jika tak silap saya, manusia tak akan dpt mendarat dibulan

    BalasPadam
  2. Betul tok..mmg ada hidupan di sana..di sisi gelap..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN