Sabtu, 26 Oktober 2019

GELIGA PERMOHONAN SIRI KE 3 TAHUN 2019

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Adalah di maklumkan bahawa PERMOHONAN GELIGA ( GP ) untuk diri sendiri ( di pohon ikut nama ) dan secocok dengan masalah dan aura tubuh anda akan di jalankan pada :


7Hb NOVEMBER 2019


Di : Kerajaan Gunung Tebu , Setiau. Terengganu


Permohonan Di buka Mulai Hari ini ( 25.10.2019 ) di mana anda hanya perlu memberi nama Bin/binti Ibu / Ayah dan Mahar Upah RM 100 ( Belum masuk kos pos ) dan mendapat itemnya pada sekitar 11Hb ( ikut pada Pos Laju kawasan anda ).

Permaharan Boleh di lakukan mulai hari ini dan tarikh tamat Pembayaran ialah Pada:

7Hb November 2019 / 6.00 Petang. 


Ini ialah Permohonan Terakhir Bagi tahun 2019 dan jika tidak berlaku apa apa pada 8 May 2020 ini In sha Allah kita akan dapat melakukannya lagi untuk anda .


KEGUNAAN GELIGA PERMOHONAN

1. Geliga Permohonan di jalankan , di pohon mengikut nama anda dan yang di berikan kelak ialah mengikut permasalahan anda dalam 6 bulan akan datang, contohnya dalam masa 6 bulan ini anda akan berjumpa 1 gadis dan berkenan dengannya, namun gadis ini rupanya di dalam pengaruh sihir lelaki lain, maka dengan kekuatan Allah SWT melalui kunci yang anda ada ini ( geliga/permata ) sihir yang ada akan di senbuhkan samada anda yang melakukan atau ia berlaku secara automatik, cerita ini anda akan ketahui setelah anda menikah dengannya sahaja mungkin si dia akan berkata " mula sy kenal awak sy suka tapi bila tengok awak je sy jadi ingat ke org lain, 2-3 hari lepas tu baru sy rasa lega dan tenang bila awak dekat dengan sy" -ini contoh yang sudah berlaku lepas.

2. Permasalahan anda ini tidak tok ketahui tapi ada 1 yang tahu iaitu Allah SWT dan permohonan ini di pohon kepadaNya bukan Jin, Setan, Bomoh lain, Bunian sekalipun....kalau nama anda ni sukar sangat nak dapat ( sangkak tahap gila ) maka baru tok akan pohon melalui alam bunian itu pun atas izin Allah SWT. 

3. Pemohon boleh hadir/Tidak Hadir semasa ia di jalankan namun di larang keras merakam dan mengambil gambar ( ini bukan persembahan magic atau permainan Jin , Jin suka anda taksub dengan bomoh yang anda puja kerana dengan hanya 1 orang dia dapat menyesatkan ribuan orang melalui rakamannya . Ketaksuban itu ialah Syirik, sebab itu tok melarang semua murid tok taksub dengan tok atau tok akan buang mereka dari group ) , Jika semasa permohonan ia gagal anda akan di kenakan bayaran RM 5000 kerana membuang masa tok di sana dan terpaksa menangguh 1 hari lagi akibat kelewatan ( 1 surat akuan kesefahaman akan di tandatangani ). Sekiranya anda faham syarat ini maka anda di benarkan hadir. 

4. Item akan di hantar keesokan harinya iaitu hari Jumaat 

6. Peluang untuk kali ini hanya terbuka kepada 150 tempat sahaja  


Sekian .



====================================

Nantikan KEM KEREZEKIAN & KEM ASAS PERUBATAN MISTIK yang akan di adakan kelak pada awal 2020. 

17 ulasan:

  1. Salam tok..sy pnh gp bulan 12 thn lps..thn ni sy jmpa sowq gadis..dio ckp kne buatan owq..tpi mcm manee nk guna geliga gp utk ubt gadis tu tok..sbb gadis tu sering sakit..bila jmpa doktor bgi ubt..lps mkn ubt hilang sakit tu..utk sementara..lps tu sakit tu dtg blk..mcm maner sy nk guna gp utk ubt gadis tu tok..sy bca apo yg tok tulis tdi...sy jdi terkejut..sbb berlaku kat sy..blh minta tok tunjuk ajar..

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt, jika tuan mahu ubatkan dia , rendamkan dalam air minuman, dan beri minum, jika dia tak mahu atau tgak nak beri tahu, masukkan air rendaman ni ke dalam syringe dan cucuk dalam air kotak, beri minum

      Padam
  2. tok geliga permohonan terus info ke bonda sj ka tok

    BalasPadam
  3. Salam tok.berapa total kalau termasuk pos.

    BalasPadam
  4. Butiran mahar dan identiti sudah wasap kpd bonda

    BalasPadam
  5. AsSalam tok
    Butiran identiti dan mahar sudah whatsapp bonda sha

    BalasPadam
  6. Salam Tok.
    Butiran identiti utk geliga permohonan siri 3 tahun 2019 dah whatsapp pada Puan Jamilah.
    Tkasih Tok.

    BalasPadam
  7. Slm. Detail pembayaran sudah sent ke bonda. Tq

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN