Selasa, 22 Januari 2019

PERINGATAN MINYAK CAHAYA HIJAU










Kepada Mereka yang memohon Minyak Cahaya Hijau, Permohonan anda sudah lama di dalam simpanan kami. 

Sekiranya tidak di tebus anda akan menaggung Tumbalnya sendiri untuk tahun tahun mendatang Kerana permohonan yang di minta adalah dari diri anda, Sekiranya tidak di tebus anda akan menerima Tumbal DAM ke atas diri anda .

Sila Hubungi Bonda segera untuk menebus. Peringatan ini akan terus di terbitkan sehingga semuanya di tebus.

0127845231

8 ulasan:

  1. Salam semua, ada komen masuk iaitu Komen palsu yang di daftarkan di kawasan KL/ Selangor id Kurungan Otai Johor la sangat . Menyatakan tak nak tebus , nak tengok sejauh mana tumbal itu.

    Adakah ini penghinaan kepada ilmu org melayu

    Adakah ini penghinaan sebuah perjanjian org yang bernama islam

    Atau adakah untuk mencabar.

    Tok ingin maklumkan, sekiranya tiada apa apa respon, nama yang tertera di kertas tersebut akan di buka satu persatu dan akan di dedahkan SEKIRANYA ia tidak di tebus. Tok sudah berusaha mendapatkan . nasihat dari tok. di lain masa di mana mana sahaja atau mana mana blog lain. sila berfikir dahulu sebelum menyusahkan orang lain.

    Tumbal yang akan di kenakan bukan sahaja melibatkan kesenangan dan kepayahan dunia , tapi pernah dengan pepatah lama " kerana mulut badan binasa "?.

    Jangan ambil atau CUBA CABAR dunia mistik kononnya tok org yang kuat bersabar.. sabar tok ada had dan tok bukan boleh lama lama hold dan bagi alasan macam macam kepada Kerajaan di alam sana, kepercayaan kepada diri tok juga mesti tok pertahankan. Sila faham.

    Jika tidak mahu menebusnya , sila whatsapp admin kami dan minyak ini akan di pulangkan SECARA BAIK kepada mereka di sana dan tidak menjadi masalah kepada Mana mana Pihak termasuk tok sendiri.

    Benda tak susah , jangan buat susah... tok masih ada excise, kalau pesaing tok, anda jangan harap.... jangan lupa dulu 1 pelanggan di Brunei kena ugut dek 1 peniaga mistik yang bergelar Kiyai Syeikh... akhirnya mati mata gilette di dalam perut. Itu kalau peniaga lain. Dengan tok masih ada EXCUSE lagi.

    So, sila bagi jawapan segera sebelum nama nama ini di revealkan, tujuan merevealkan bukan nak memalukan, sebab nama di sana nama anak anak dan anak anak saudara anda , tiada pun nama anda. tapi tujuannya agar cepat sampai , mana tahu dah lama tak tengok blog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. IHSAN DARI TOK

      Jika anda kena DA ( Denda ) / Kifarah / Tumbal cara memulihkan ialah dengan sedekahkan ke Masjid atau anak anak yatim pada jumlah kiraan di bawah:

      Umur anda X 99 : JUMLAH PERLU DI KELUARKAN

      Dan semasa memberi JUMLAH ini Niatkan begini

      " YA Allah Ini Bayaran DAM aku sejumlah ....?.... atas hayatku untuk perjanjian yang aku lakukan dan bukakanlah pintu rezeki ku semula, jauhkan aku dari sebarang bencana dan malapetaka "

      Berikan duit itu dan jangan lagi berpaling ( mengeluh ) dan setelah itu jangan berbuat lagi hal yang sama.

      Masih lagi tok beri excuse kepada anda ... tok bukan org yang zalim sangat. Kalau org lain, memang x lepas la.. tok x nak diri tok pun sangkut di Masyar kelak.. so tok bagi caranya dan tok lepas tangan dalam hal ini dunia akhirat

      Contoh kiraan

      Usia 40 Tahun X 99: RM 3960

      Usia 25 Tahun X 99: RM 2475

      Usia 50 Tahun X 99: RM 4950

      Dan seterusnya

      Padam
  2. Orang yg bodoh buat keje macam tu..ingat mende boleh wat memain ka..tk kesian ke anak ka..aduhhh!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. xpa... sesekali org ni nak kena di beri pelajaran juga. baru dia percaya kepada perkara yang ghoib. kalau benda basic tak percaya, apatah benda berat macam Kewujudan Allah SWT. Tok nak tgk jugaklah nanti mesti ada mesej minta tolong alihkan tumbal yang sedang di tanggung .. penama penama tu takkan tanggung, tapi yang memohon tu yang akan tanggung, silap haribulan bahagian dia sikit sikit yang masih bersisa akan Allah pindahkan pada penama yang dia pakai. sebab itu yang berlaku jika dia tebus .. Tok x kisah pun, x rugi pun , bukan nama anak tok atau nama anak sedara tok

      Padam
  3. Skt plak aty tgk alahai..kalau xnk jgn laa order ksian la kt oag..adohaii..sbrla tok

    BalasPadam
    Balasan
    1. sabar ada lagi 2% utk item ni semua sebelum ia di reveal kepada umum

      Padam
  4. saya dah tebus tok alhamdulillah.terima kasih byk tok

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN