Isnin, 21 Januari 2019

CINCIN DELIMA PUTERI









Alhamdulillah hari ini masuk hari ke 3 ritual bagi 1 sahabat yang dulunya seorang pelanggan kini pun masih pelanggan. in sha Allah siap 7 hari ada rezekinya. 

Pertama sekali sebelum tok mulakan tok ingin memohon ampun dan maaf kepada anda sekalian kerana :

Blog tidak mengikut jadual lama

Kurang perkongsian di blog

Item Lama di masukkan kembali


Untuk pengetahuan kita sudah mengeluarkan 97% permata yang ada di seluruh dunia , baik dunia alam manusia atau alam Ghoib , maksudnya hampir kesemua jenis sudah kita pernah ketengahkan dan halaman yang pernah di terbitkan sudah melebihi dari 10 ribu halaman tidak campur dengan halaman yang di masukkan ke dalam draft semula. 

Ini kerana tok agak sibuk berjumpa para sahabat seluruh Malaysia dan ini belum termasuk semua ahli KKST yang merangkap Murid dan juga Ahli Majlis KKST 8, sudah hampir 2 bulan tok sibuk dengan hanya tidur 1 hari 5 jam sahaja. Beberapa persiapan di lakukan samada secara berkumpulan atau perseorangan .

In Sha Allah tidak lama lagi , mungkin kurang dari 1 bulan atau 1 bulan, blog ini akan kembali normal seperti biasa mengikut turutan penerbitan jadual sebenar. 

Untuk pengetahuan anda juga , stok lama kami ada hampir 3 guni dan bagi yang datang melawat tok, memang tok tunjukkan kepada mereka 3 guni itu di selangi dengan semua nganga . Jadi kalau mahu di perkirakan stok, jika esok pun berlaku Dukhan in sha Allah stok ini mampu bertahan dan boleh di bekalkan untuk selama 1 tahun lebih. 

Ada ramai pelanggan yang meminta Witch Craft dalam bahasa omputehnya, kalau dalam bahasa melayu azimat azimat lah, maaf kerana tok tidak mempunyai bahan yang mencukupi untuk menyediakannya dan masih mengumpulkannya. 

Kami di sini sedar apabila kami mengeluarkan item lama dalam simpanan, pelanggan utamakan barang baharu... ingin tok pesankan sekali lagi..kita tidak meniaga ikan atau sayur atau buah buahan di sini yang mana produk ini akan rosak atau busuk. 

Selama mana ia di dalam simpanan maka auranya akan meninggi kerana di dalam premis kami terdapat lebih dari 200 jenis barangan mistik di dalam 1 ruangan dan auranya sentiasa berkembang dari masa ke semasa kerana amalan zikir yang tok jalankan pada malam malam tertentu di hadiahkan kepada penjaga / khodam dan dampingan barangan tersebut. maksudnya di sini auranya tidak seperti ia mula mula di terbitkan dahulu.

Baik.. tok mulakan barangan di atas.. ini ialah cincin delima puteri.. siapa puterinya ga usah tahu kerana puterinya adalah isteri tok yang pertama di alam sana kemudian baharulah Siti Rafiza, kini Dia tinggal di Gunung Ledang dan bernama Puteri Balqis, penjaga kepada semua jenis batu delima dan dengan izin Allah Dari tangannya jugalah ia mampu memancarkan warna merah atau tidak.

Delima ini kini mempunyai kekuatan lain selain kekuatan biasanya iaitu kekuatan urat saraf dan organ dalaman serta kesihatan darah iaitu penglimunan dari musuh dan juga kebal darurat.

  Ingin tok maharkan pada nilai kekuatan penglimunannya tanpa mengira aspek lain. 


Kod Produk : CD5PUTERI 
SAIZ : 19
Bentuk : Siap cincin
MAHAR : RM 220










Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya





*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamirkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Madam Sharida Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB



BONDA JJ : 0127845231





BONDA SHA : 0178259540

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN