Rabu, 21 Oktober 2015

KAIN ALAM BUNIAN KERAJAAN SAADONG



USIA KAIN : tah

MAHAR : RM 300











USIA KAIN : 12 Tahun 

MAHAR : RM 200













USIA KAIN : 12 Tahun

MAHAR : RM 200





Alhamdulillah , sebenarnya tok rasa segan nak jual kain hahha.. tapi disebabkan sekutu tok.. ceritanya begini.. semasa tok ambil bertap bertap tok ni darinya, kain kain lama dia ambil dan gantikan dengan kain baru.. 2-3x dok berulang, tok lihat kain lama dia lipat elok elok, dia x buang, jadi mulut tok ni gatai nak tanya.. kenapa simpan mesti ada sebab? pakcik berusia 62 tahun ni tersenyum dan menjawab " ni buke kain biaso, ni kain mari ale bunian , sy buat simpan duit , tgk ni, dia menyeluk poket dada dan mengeluarkan 1 kain yang nampak buruk namun sudah di jahit rapi , di dalamnya ada sekeping not Rm 100.

Lompat sikit, di facebook ada sahabat tanya tok ada tak ibu duit.. ada 2 tanya .. 1 Hairil Amry dan sorang lagi tidak bernama . To jawab ada.. tok ingat nak buat pakai kain ni la... biarpun di gunting kecil dan di bawa bersama sekeping wang Rm 100 ia tetap mampu menunjukkan kehebatannya di dalam penarikan kerezekian.

Pakcik ni cakap dia dah lama bawak benda tu dalam poket, alhamdulillah cukup lengkap semua dengan izin Allah, Kain ini asli asal kain pertama yang membungkus bertap , dan melalui penarikan guru dan keturunan mereka, bertap yang diberikan siap berbalut kain kain ini, ada bewarna hitam,ada merah, ada kuning , ada putih dan semuanya khasiat sama . 

Rahsio keris pada Puingnya, bukan pada matanya. Rahsia cincin bukan pada besinya tapi pada batunya, rahsia bertap bukan sahaja pada bertapnya , malah kainnya juga punya khasiat terpenting. setiap kali memandikan bertap, kain ini tidak di buka, sementara bertap di rendamkan di dalam air 7 jenis bunga dan di buka selama 3 hari bagi di keringkan. kemudian di balut semula.. kerana itu kain ini kusam, pudar, buruk., namun bau asal bertap ada pada kain ini. 

Demo jual potong sekeping dale saiz 2inci , jual RM 80 pun  boleh doh. kawe buat minyok boh dale minyok wat pelaris calit di kedai . Tok bertanya.. takda baca apa ka?.. baco selawat jah... benda ni lamo dah kembar nge Bertap.. khasiat bertap tu dah sebati dengan kain ni. neh 1 lembar berapo boleh potong?.. banyok buke sikit. tambahnya kepada Tok... 

Di hari akhir .. tok meminta sebanyak 35 helai... orang tua.. kalau kita nak cakap, kena spesifik... 35 helai ni dia campur habis kain lama , kain baru huhu... so kain lama yang asalnya ni ada berapa saja lagi dalam simpanan tok. 

Buat ikat di tangan insyallah kebal dari tusukan jika berlaku.. saja saja test memang percuma la masuk wad

Jika di potong walaupun tgl benang benangnya, di masukkan ke dalam minyak, setaraf dengan minyak cindai kekuatan pelarisan dan pengasehan dan tak perlu ada ayat khusus.. berapa banyak boleh jual

Di buat kantung duit dan di masukkan not rm 100 ke dalamnya sebagai azimat... memudahkan rezeki..lihat pakcik ni sudah la, tok berbelanja dengan dia selama 6 hari habis lebih 10k.

Jika di letakkan di dalam kenderaan, selit saja la mana mana, insyallah penglimun dari musuh di atas jalan ( pepaham la apa dia )

Banyak lagi lah khasiat dan cara guna, olahkan sendiri pun bagus, nak campur dengan minyak lain pun bagus . 

Tok ada simpan banyak juga kain ni untuk tok buat minyak, memang tok nak buat minyak pelaris dan pengaseh.. Boh nama Minyak Galak Kain Bunian. Amacam komersil tak nama tu huhu.

Pantangan?... sama macam pantangan bertap.. x leh kena air laut, bawak ke tanah kubur dan melawat jenazah.

SEBELUM TERLUPA

Khasiat terpenting yang selalu pakcik ni buat , pelaris sarang walit, dia masukkan dalam botol kicap kosong dan gantungkan, tutup botol tu... gantung di mana mana dalam sarang burung.. perkhidmatan ni dia buat di Kelantan 1 botol RM 700. Amacam?.... 


Usah risau , kain yang besar tu memang besar 

USAH RISAU....Kain cindai mahal lagi bah


Kod Produk : IKUT GAMBAR
Bentuk : Ikut Gambar
Saiz : Ikut Gambar 
MAHAR : IKUT GAMBAR 

20 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalam tok.. makluman pembayaran item ni sy dah wassap pd tok dan tuan baz.. terima kasih tok..

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. tahniah kepada yang memiliki... stock dapor kain anak bertap ada lagi 2 sahaja nak lepas, lock / grab sini dan terus buat bayaran ke baz..

    Kod stok dapor kain bertap kecil

    BalasPadam
  6. stok dapo de lg xtok?hrga kain brtap kcil stok dapo brpe tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada stock dapor...

      Yang tok x masukkan pun ada dalam ni

      Jenis Putih cindai , Kain bertap putih cindai, kain ini di gunakan bagi bedung Bayi di raja di alam sana.

      Jenis Kain Putih cindai ini RM 300 tuan. saiz kecil utk balut anak bertap

      Lain lain stok dapor sama harga dengan di atas.... kain ibu saja dah takda

      Padam
  7. as'kum tok stok dapur masih ad lagi ke?

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN