Sabtu, 23 Mei 2015

G.REZEKI TUAN MALEK






Alhamdulillah selesai sudah Ritual Tok Pada Hari ini... Item Kerezekian dari Betong Masih belum diperolehi, dan ia masih di dalam proses Alam Ghoib , esok Tok perlu semula Ke sana .. Rasanya sampai ke malam kot, terus lajak ke gelanggang saja. 

Item di atas adalah dari simpanan lama Tok dan di gunakan di dalam Penghadang dari Jurus jurus Berbisa dan kebatinan, Bagi mereka yang apprentice di dalam permainan Jurus, Di sarankan memakai di kawasan dada dan mintalah di juruskan, semasa di lakukan Pejamkan mata dan Tenangkan diri, Insyallah di jurus bagaimana pun tidak akan Lut dan mampan.

Selain itu Geliga Yang Tok namakan Sebagai Geliga Tuan Malek ini ( sempena Malek Muza ) Mempunyai daya Kekentalan memulangkan kembali Jurus Yang di hantar musuh dengan niat mencederakan.

Sesuai bagi mereka yang bermain permainan gelanggang dan juga yang berhadapan dengan musuh yang suka kepada permainan Jurus

Kod Produk : GRMALEK 9515
Bentuk : Geliga Asli
MAHAR : RM 110

4 ulasan:

  1. Maaf Tok tumpang tanya:
    Item kerezekian dari betong yang kami lock tempoh itu kan. Jika selesai process alam ghaib dan di beri kepada tok. Kami tak payah lock lock lagi kan. Tok dah ada kan record nya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. belum dapat tuan item tu... buat masa skrg tok x boleh cakap apa apa lagi, cuma dorang jika dah janji, insyallah ada la tu

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN