Sabtu, 23 Mei 2015

AKIK KRISTAL
































Alhamdulillah , akik kristal ini Tok dapat di dalam Cari Gali kami dan di perolehi dalam bentuk RAW. Mudah mudahan memberikan nikmat kepada manusia yang memilikinya. 

Akik Kristal mempunyai kelebihan di dalam membersihkan aura diri, aura luar yang melekat dan bersama sama dengan aura kita, sebagai contoh.... Kita memegang barang jahat, umpamanya minyak pengaseh , minyak dagu minyak berunsurkan Jin Ifrit yang datang dari tanah , jin Ifrit mendiami tanah dan jin jenis ini ialah jin yang DILAKNAT RASULLULLAH, Memang kalau kita buat apa apa pun yang melibatkan di tanam, maka Jin ini akan mencampuri urusan manusia. Jin yang mendiami laut pula hebat di dalam perubatan namun tumbalnya juga besar, antara yang di lakukan orang dulu dulu ialah menghanyutkan pulut kuning bersama ayam yang sudah di masak, Jika tak di beri,... memang buruk padahnya . Itu lah...kalau berurusan dengan Jin baik kita sedar atau tidak dan pastinya semua Dengan Izin Allah kerana, semua adalah milikNya.. siapa kita?

Item di atas mampu dengan izin Allah Memberikan kesan Terbaik di dalam membersihkan aura , Mengurangkan Baran seseorang, bila dah hilang baran kan mudah lah nak berniaga, berniaga pun senyum saja dan pelanggan pun makin ramai. Kalau muka masam orang pun lari, ye dak?.

Baiklah, insyallah Mudah mudahan apa yang kita ikhtiarkan Allah akan kabulkan dengan syarat kita beriktikad kepada Allah dan apa pun perkara ia adalah sebuah ikhtiar. 


Kod Produk : AKRISTAL 19515
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 20


7 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Asalam tok, lock 2A. Detail saya Whatsapp ke Tuan Baz.

    BalasPadam
  3. Lock 3A ...Tuan Baz kata still available...

    Mohon payament lewat sket Tok...sebelum/pada sabtu (26/9) ya Tok...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN