Selasa, 12 Mei 2015

AKIK LAPIS



















Akik Lapis....bukan kuih Lapis okay....

Mempunyai Variasi yang berlapis lapis dengan jalur sebagai uratnya, peminat akik selalunya tidak akan terlepas memiliki akik jenis ini kerana uratnya. Alhamdulillah perolehan Betong Asli ini merupakan sebuah cenderamata sementara kini item Hyper rare menjadi terkawal dan limited oleh sesetengah dari mereka di sana. 

Alhamdulillah Jenis akik di atas pun bukan mai bodo bodo belake melainkan ada kelebihan dan khasiatnya yang tertentu, insyallah

Kelebihannya?.... Yakin lah pada Allah.. pasti ada bantuanNya

Jika kita ambil umum... asal ia masih lagi bernama batu asli yang terbentuk dari proses di dalam bumi dan bersifat organik, semestinya ada khasiatnya dan jika anda pernah mendengar, Allah yang merancang dan Allah juga yang menentukan?... ungkapan ini adalah bersesuaian dengan kita sebagai HambaNya yang di redhai, setiap apa yang kita miliki dan akan miliki adalah ketentuan Allah dan setiap kehilangan juga adalah ketentuanNya juga.

Bagi sesiapa yang tidak mempercayai bahawasanya semua adalah ketentuan Allah , maka Di persembahkan :



“Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui.”
(Surah Al-Baqarah ayat 216)


“Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan Kesanggupannya.”
(Surah Al-Baqarah ayat 286)


Maka Sebagai Umat Islam, haruslah kita berpegang dan kembali kepada Firman Allah Swt ini bahawa apa yang berlaku itu sudah di tentukan dan pastinya ada hikmah di sebaliknya


Kod Produk : ALAPIS 9515
Bentuk : Permata akik lapis
MAHAR : RM 36

9 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN