Jumaat, 11 Julai 2014

TOK SELAMAT SAMPAI SUBUH TADI

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah

Tok sudah selamat sampai ke Johor pada Subuh tadi.... Bagi yang nak berjumpa hari ni sesangat tu.... Boleh sabar sikit tak?... Tok kembara selama10 hari dan hanya tidur 1 hari 2 jam, bukan gurauan , ia adalah benar. Tak lari rumah Tok ni di kejar pun.  Dan baru sembuh demam teruk semalam juga di R & R Tapah. Selalunya Tok perlukan rehat minima 3 hari selepas melakukan sesuatu kembara.

Ada yang cakap Tok pegi honey moon.... honey moon mende bulan puasa ni... please jangan buat loyar buruk dan lawak bodo.

Singgah pula di Melaka ambil barang tempahan 1 tahun lepas baru siap semalam... Kerambit dan tekpi. Alhamdulillah.

Item yang tok bawa pulang ada yang biasa, dan kebanyakannya yang rare... sampaikan kereta Tok semalam tak dapat di Hidupkan dan kami terpaksa tunggu selama beberapa kali percubaan baru ia dapat di hidupkan dengan sempurna... peluh jugak la mana tau kalau jem terus kat sana.

Item akan cuba diupdate pada malam ini , perubahan jadual upload barang ialah :

PAGI

11.00 am


TENGAHARI 

1.30 pm


MALAM 

10.30 pm


Bagi memberi ruang kepada Yang berpuasa dan yang melakukan Tarawih ....

Kita Jumpa Malam Ini Jam :

10.30PM

Dengan Item Item best sepanjang Kembara 10 hari ini 

8 ulasan:

  1. Alhamdulillah dah selamat sampai Tmgb & krew di johor.. dapatkan rehat yg cukup tok... penat jalan jauh tu... trbaikk..

    BalasPadam
  2. SubhanAllah,Alhamdulillah..syukur ke hadrat Allah SWT tok telah sampai dengan selamatnya.Semoga rahmat & berkat dibulan yang mulia ni terus memayungi diri tok sekeluarga.Kami mendoakan segala yang terbaik buat tok.In sha Allah,Amin Ya Rabbal Alamin.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN