Khamis, 10 April 2014

RITUAL DI JALANKAN SEMULA

Alhamdulillah 

Syukur ke hadrat Allah kerana memberikan kesempatan masa dan ruang kepada Tok Mat GB untuk melakukan Zikir khusus buat penarikan item item mistik seperti biasa.

Alhamdulillah, amalan ini akan di perhebatkan dengan semangat semangat para sahabat menyediakan blog mereka dan menyajikan item item terbaik untuk di maharkan.

Insyallah , Sedia Terbaik Buat Pelanggan GB dan Pelanggan Kumpulan TMGB.

Pada malam ini Tok akan jalankan Solat Hajat Khusus Buat Perniagaan Tok sendiri dan juga solat Hajat Umum buat semua sahabat dan pelanggan semua, Sebarang permintaan Di dalam solat hajat ini boleh lah anda semua meniatkannya di ulasan di bawah, insyallah.. Yakinlah Dengan Allah melalui solat Hajat, kerana solat Hajatlah penebus segala hajat kita dengan izin Allah Swt


31 ulasan:

  1. Salam tok, permintaan sy d tambhkan lah bg ku rezki yg byk lg halal, imam yg benar, ilmu yg brmenfaat, hati yg brsh,keshatn yg elok dn kejayaan yg besar serta d jauhkn sgala mara bhaya. Jika silap ulasn ni atau pnjg sgt tgur lah ya tok. Smga urusn tok d permudhkn sepertimana doa d ats.

    BalasPadam
  2. salam tok,semoga di bermudahkan segala galanya
    dipermurahkan rezeki .

    assalammualaikum

    BalasPadam
  3. Semoga murah rezeki dan di mudahkan segala urusan

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. Salam tok kul brp nk start mlm ni tok?hadirkan saya sama tok, Doakan saya sama tok moga di permudahkan urusan sama ada urusan dunia atau akhirat di tunjukkan jln penyelesaian utk segala permasalah yg saya hadapi di luas pintu rezeki dan di tutupkan segala pintu kejahatan.

      Padam
  5. Semoga yg mengasihi tambah kasih dan yg tidak mengasihi timbul rasa kasih,yg jauh merindui dan ingin menjumpai sesama sendiri .in shaa allah tok

    BalasPadam
  6. Tok Mat doakanlah yang terbaik buat semua :) dengan izin Allah :) Terima kasih Tok

    BalasPadam
  7. Salam Tok..niat saya..ialah,diberi kesihatan saya sekeluarga,utk beribadat..di tetapkan iman..dimurahkn rezki..isteri dn anak2 yang soleh..dipermudahkn segala urusan..dihindari dri segala mara bahaya..dihindari dengki dn juga khianat....
    Terima kasih Tok..

    BalasPadam
  8. Salam Tok Mat. mohon saya dan keluarga saya sentiasa didalam rahmat dan keredhaan Allah bagi kehidupan didunia dan akhirat, dikurniakan rezeki yang berlimpah serta dihapuskan segala penyakit dsebabkan sihir samada diri saya,ibu, isteri, anak2 saya, tapak rumah dan diluar rumah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Inilah niat dan permohonan saya. Terima kasih Tok Mat

      Padam
  9. Assalamualaikum tok. Doakan saya kluarga dimurahkan rezeki seluas alam semesta dari langit lautan daratan yg tidak terhenti2nya. Serta dipermudahkan dlm sgala urusan. ..serta .berjaya dunia akhirat . .trima kasih tok

    BalasPadam
  10. Insyallah..mudah mudahan dilimpahi rahmat dan rezeki yg berkat..aminn

    BalasPadam
  11. assalamualaikum tok mat. doakan sy sekeluarga dimurahkan rezeki,dipermudahkan urusan di dunia mahupun akhirat. sy doakan tok mat sekeluarga juga, terima kasih tok.

    BalasPadam
  12. insyallah semua, :

    SOLAT HAJAT INI AKAN DI LAKUKAN TEPAT JAM 12.AM WAKTU MALAYSIA

    Kalau mahukan lebih bagus, lebih baik buat serentak walau di mana sahaja anda berada , insyallah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam Tok.. Tok nk mulakan pd pukul 12.00 tepat ek? Ok Tok.. Leo ikut sama.. Meeoow.. :) Jom GB Clans.. Kita buat ramai2 nah? Meeeooow.. :)

      Padam
  13. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  14. assalammua'laikum tok mt gb. minta doakan agar allah swt beri rezeki, izin Nya, peluang dan ruang waktu pada saya untuk mengikuti kem mistik pada awal mei ini nanti. dengan selamat, aman sentosa juga sebaik-baik kejayaan dalam pembelajaran, pemahaman, pengamalan ilmu yang bermanfaat dunia dan akhirat.amin.

    BalasPadam
  15. salam tok....doakan saya dipermudahkan mendapat zuriat yang beriman,rezeki yang luas,keimanan yang kukuh dan dipermudahkan segala urusan didunia dan akhirat..saya doakan tok berjaya didunia dan akhirat...amin..

    BalasPadam
  16. As salam TMGB...mohon doakan saya Dan keluarga.....moga dapat limpah kurniaan ALLAH hendaknya....dunia Dan akhirat....terima kasih TMGB.....

    BalasPadam
  17. Salam tok.mohon jasa baek tok doakan sy sekeluarga sentiasa dlm lindungan allah,di jauhkn ripada hasad dngki manusia,dimurahkan rezki dri segenap penjuru,di pertingkatkn keimanan kami,permudahkan urusan dunia n akhirat,berjaya dunia n akhirat insyallah.sy doakan semoga tok sentiasa bhagia d samping org trsayang n brjaya dunia n akhirat.:-)

    BalasPadam
  18. Salam tok. nak mohon sama2 peroleh kebaikan dunia dan akhirat . Insya Allah :)

    BalasPadam
  19. Alhamdulillah, semua ritual tamat dalam tempoh 2 jam 15 minit, syukran jazillan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mlm ni terlpas tok balik keja kul 11 tadi ada hal kul 1 baru Sampai umah.

      Padam
    2. Syukur Alhamdulillah tok dh slesai, trm ksh byk ats doanya.

      Padam
    3. Tkasih keikhlasan Tok sampaikan niat/permohonan saya dan warga GB.

      Padam
    4. Terima kasih Tok....semoga Allah jualah..yang membalasnya...

      Padam
  20. Almk terlepas pula..., tok klau buat solat hjt lgi sy hnye mhu tok doa kn sy mati syahid mnegak kn agama allah., terima ksh tok

    BalasPadam
  21. Assalammualaikum tok mak niat saya di sini harap tok mat boleh doa saya dan keluarga di murahkan rezeki dan di bukakan pintu rezeki seluas2nya dan diberikan kesihatan yang baik dan permudahkan kami dalam ujiam mu ya allah..terima kasih tok mat

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN