Sabtu, 1 Jun 2013

KRISTAL BUNIAN








Arghhh..mind blow lagi... tuan tuan , ni bukannya kristal biasa ye... kristal ni pelik sikit dari segi pertumbuhannya hehehe...

Insyallah , memang kalau barang tulen alam bunian ni pelik sikit bentuk nya... kalau di sana ...time converting... ia berlian... kot.


Insyallah, tok x nak merapu tentang khasiatnya, cukuplah tok bagitau skrg ia sama dengan kristal lain cuma auranya lebih hebat dari aura kristal biasa . insyallah


Kod Produk : KRIS BUN
Bentuk : RAW
MAHAR : RM 110

28 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. amboi tuan.. bagi la chance kat org lain... ekeke

      Padam
    2. Boleh...saya sedia lepaskan lock sekiranya ada sahabat2 yg betul2 berhajat...no hal punya....

      Padam
    3. lawa kan ? bulat2.. letak dalam almari cermin.. pergh..

      Padam
    4. Wokay...dgn rasminya saya lepaskan lock utk tuan aesalno...harap maklum....:)

      Padam
    5. hehe.. nak gandingkan dengan kristal emas saya ari tu tuan.. dah masuk dalam bekas khas.. lawa pulak nengoknya... hehe

      *Tuan Zack kol - kecek nganu dgn saya.. pening kepala.. dia gelak.... saya gelak...tanda paham... padahal... haha

      Padam
    6. sy sudi menerimanya sekiranya tuan nak lepaskan...

      Padam
    7. Minta maaf tuan rizal.....tn aesalno dah lock dah...

      *tn aesalno....tu kecek kelate....ganu lain skt....tapi saya dah biasa kawan ngan sabahan.. mate saya dulu org sabah...dah biasa makan nasi tukar tukar budu ngan bambangan.....bambangan bes wooo......:)

      Padam
    8. baik tuan...bukan rezeki saya. tahniah.

      Padam
  2. Balasan
    1. Tuan nak? Kalau tuan nak....saya lepaskan utk tuan....

      Padam
    2. Takut saing kito memerlukan lebih dari kito....time kito ado ruang ni jah la blh wi dulu...hihihi. ...

      Padam
    3. tuan zack tak nak lepas kat saya ke ? ehem...

      Padam
  3. Balasan
    1. To Favourite 3rd Party Account: 551016691626 MY GEMSTONE
      Account Holder Name: MY GEMSTONE
      Recipient email: geligabunian@yahoo.com
      Effective date: Today
      Description of transaction: Kristal Bunian
      Status: Successful
      Reference number: 1817346930
      Transaction date: 04 Jun 2013
      Transaction time: 01:21:53

      Padam
  4. tok klau item lain guna watsap lah saya umumkan

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN