Rabu, 26 Jun 2013

CINCIN PUTERI SURI DAN LAILA MERAH DAN HIJAU


Cincin ini diperolehi dari tasek linggiu dan ia adalah kepunyaan dan kini pemberian dari Puteri Suri dan P.Laila, depa ni sebenarnya adik beradik dari kerajaan banding. insyallah cincin ini direka bentuk bagi kasih sayang dan juga cinta...org lama lama sebut " CHENTA " ,,, aduhai.....

Insyallah 2 cincin ini mempunyai kelebihan berbeza, merah mempunyai panglima sebagai penjaga dan hijau puladi jaga oleh seorang tua berserban hijau dan berjubah puteh, alhamdulillah Panglima tentulah sebagai penjaga dan penglimun pemiliknya bila menghadapi musuh dan penunduk, ia diisi tok sebagai pembawa karomah hilang senafas, pemiliknya perlu menahan nafas di perut jika menemui musuh dan memohon kepada Allah agar di hilangkan dari pandangan musuh buat senafas .

Hijau pula di jaga oleh seorang makhluk yang bernama Kiyai Hj Johar dan ia adalah untuk perubatan, perlindungan dari sihir dengan izin Allah dan ia juga dilengkapi dengan penglimunan dari musuh, sama juga kegunaannya, Tok sudah memperkuatkan khasiatnya denga pengisian aura diri tok sendiri bagi kepentingan pemiliknya , insyallah



Kod Produk : C-SURI MERAH
Bentuk : cincin
Saiz : 11 1/2
MAHAR : RM 306






Kod Produk : C-LAILA HIJO
Bentuk : Cincin
Saiz : 11
MAHAR : RM  306


Semua Permatanya sah asli dan mempunyai jaminan dari pihak G.Bunian

31 ulasan:

  1. Balasan
    1. tuan bagi kat saya la kalau tuan tak nak..

      Padam
    2. maaf tn aesalno...

      Amount: RM394.00
      Status: Successful
      Reference number: 1824535653
      Transaction date: 18 Jun 2013
      To Favourite 3rd Party Account: 551016691626 MY GEMSTONE
      Account Holder Name: MY GEMSTONE
      Effective date: Today
      Description of transaction: cincin hijo + sura 3a

      Padam
  2. Ejat ngn kreeps comfirm lock dlu ni. tauu da taster dorg nii.. hahaha

    BalasPadam
  3. Laju jer kalau cincin sang puteri...Hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau dpt puterinya best gak tn tamtam hehe

      Padam
    2. Ada hari tu tok offer puteri anak kerak...Sapa pun x nak...Hahahahaha...

      Padam
    3. Dah berkerak tuan tamtam.. tu yg takda yg nak tu hehe

      Padam
  4. CINCIN PUTERI SURI DIBUKA SEMULA UNTUK JUALAN ATAS SEBAB2 YANG TAK DAPAT DI ELAKKAN.. SAPA NAK SILA CALL/WHATSAPP SAYA 0173633379.. TQ

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. salah taip plak.. saya nak batu mani gajah seklai dgn ikat tq.

    BalasPadam
  7. tuan saya lock cincin puteri suri

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudikah tuan lepaskan kepada saya, kerana saya berniat nak hadiahkan kepada isteri saya sebagai hadiah melahirkan anak sulung...

      Padam
    2. Terima kasih tuan markno zack..minta maaf ngan tuan Jethro, lambat seminit jek..

      Padam
  8. Saya lock cincin puteri suri!

    BalasPadam
    Balasan
    1. alamak.... baru lepas berunding.....

      Padam
  9. Adehh.. saya kira ikut time yg lock dulu la ya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. melainkan tuan markno zack sudi nak lepaskan kepada saya. Nak hadiahkan kepada isteri selepas melahirkan anak sulung ni....

      Padam
    2. maaf tuan sy pun lockkn utk wife jugak

      Padam
    3. susahkan ezad...huhuhu...inilah yg kekadang terjadi kepada tok huuuuuuu waaaaaa .serna salah dibuatnya hehehe..

      Apa pun..ezad terbaikkkk!!!

      Padam
    4. Hehe small matter la tok... bukan rezki saya.. tp nak sedih gak la uwaaaaaaaaa

      Padam
    5. Nak tumpang sedih gak bleh ker tuan ezad... uwaaa....

      Padam
    6. InsyaAllah tuan, tok bleh reserve utk saya kot, hikhik hik, kan tok...

      Padam
    7. Hahaha tuan jethro.. bole, nahh amik tisu dua lai, lap ingus hehe

      Padam
  10. tok mat..cinin cam gini ada lagi ka...nk wt cincin tunang..hehe

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN