Selasa, 10 April 2012

RMG

RAJA MANI GAJAH IKAT PERAK BIASA
( STANDARD )





Kini muncul apa yang saya janjikan

RAJA MANI GAJAH

Tapi ni Kelas Queen Kot sebab takde suasa Kat Pengapit permatanya. =)

Saya namakan sebagai RAJA MANI GAJAH berikutan ianya dihasilkan dengan begitu teliti diiringi selawat Nabi sepanjang pembuatannya.

Saya meminta dikeluarkan jenis Perak biasa Ikat biasa memandangkan RMG Sebenar Agak mahal Karana ikatan perak + suasa + keseniannya , insyaallah apabila sudah siap nanti saya akan sediakan REVIEW yang hebat sehebat nama dan khasiatnya insyaallah.

Untuk RMG Full perak ini, permatanya adalah sama seperti RMG King yang ada suasa tu , khasiat dan nilai estotik mistiknya juga sama tahap powernya dengan RMG king... pulak dah ...timbuk pulak nama KING & QUEEN. Takpa la... senang kita nak membezakan jenisnya hehe.

Di tawarkan dengan Mahar berpatutan Insyaallah

Kod Produk : RMG-PS
Bentuk : Siap Ikat dah
Ukuran Cincin : 19
Saiz Permata : 5 sen
MAHAR : RM 550 ( No Nego lagi , dah fix )

----------------------------------------------------------

RMG KING : RM 2000
RM 1500


NANTIKAN KEMUNCULANNYA

DUB....DUB ....DUB...DUB... ( Bunyi Jantung saya, pemborong pemborong dan......dot dot dot ) ;p

RMG KING DAH DI TEMPAH OLEH TUAN BASIR. TAHNIAH

1 DIMAHARKAN , 1 LAGI SAYA TEMPAH UNTUK PAKAI SENDIRI.. KITA LIHAT YANG SAYA PUNYA NANTI YA !!!


11 ulasan:

  1. salam,
    yg ni super cantik !
    tampak jelas isinya
    dlm bnyk2 sy suka lihat yg ni

    BalasPadam
  2. Ada lg yang super duper cantik CB, ada dalam simpanan saya, dalamnya berbentuk bunga..lawaaaa..... khamis ni dah ada yang nak datang meminang hehehe.. kalo x juga, maka saya akan upload untuk dijual di sini la

    BalasPadam
  3. item atas ni ada lagi ke Tuan mat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. RMG Jenis king da takde...MG DAN RMG QUEEN BISA URUS LAGI DALAM 4-6 BIJI PAK

      Padam
  4. alhamdulillah barang da selamat mendarat semalam....da bukak bungkusan n bace per yg patut terus sarong kt jari....perghhh......aura dier laen mcm.....

    BalasPadam
  5. yg ni ada lagi tak tok mat?
    Kod Produk : RMG-PS
    Bentuk : Siap Ikat dah
    Ukuran Cincin : 19
    Saiz Permata : 5 sen

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN