Khamis, 12 April 2012

MG ISTIMEWA UNTUK DIMAHARKAN

MANI GAJAH ISTIMEWA 
( 2 OWNER )






Mani gajah istimewa ini ialah milik saya , sengaja dikeluarkan bagi menampung permintaan RMG bagi ikat biasa perak tanpa suasa. 

Mempunyai akar di dalamnya , dipanggil ( ibu ) oleh unkle di mana ianya boleh membesar dari masa ke semasa, sebenarnya harga bagi ini ialah lebih dari yang saya tawarkan di sini, tak apa demi anda semua yang berkeinginan memiliki RMG

Kod Produk : MG-akar
Bentuk : Ikat Perak
MAHAR : 450
( ni saya bagi harga modal saya ambil dari unkle, sebab saya nak pakai RMG suasa sebagai gantinya )

SOLD OUT !!!

* Terima kaseh Tuan Shamsul. KL


Permatanya sama gred Dengan RMG, malah mungkin lebih , buktinya ianya dipilih dan di pakai sendiri oleh unkle dan kemudian memberikannya kepada saya untuk perniagaan ini

Siapa cepat dia dapat !!!!


1 ulasan:

  1. salam......asyik-asyik tuan samsul....jea...orang kaya-kaya agaknya en...samsul nie...nak juga berkenalan dgn en..samsul nie.hehe....bnyk bisnes boleh share....

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN