Jumaat, 13 April 2012

PERMATA MANI GAJAH KENANG KENANGAN


Glitter Text @ Glitterfy.com

PERMATA MANI GAJAH KENANG KENANGAN SEMPENA PENGHABISAN STOK








Insyaallah saya telah meminta unkle untuk melakarkan sebentuk ( 2 bentuk untuk dimaharkan ) cincin permata mani gajah KHAS sebagai kenang kenangan sempena penghabisan stok. Untuk diri saya sendiri ada sebentuk king of the king hehehe... belum siap... unkle cakap susah nak siapkan yang tu, Hand Made bukan tempaan Acuan beb 

Mani gajah terakhir ini special kerana ianya bakal di potong, canai dan gilap dengan disertai doa doa tertentu agar AURA dan KHASIATnya timbul 200% dan bakal MENJADI RARE item dalam semua Mani gajah dan dalam kelasnya.

Saya gelarkannya sebagai " RAJA MANI GAJAH " 

Insyallah , mampu memukau dan mempengaruhi Minda seseorang mengikut kehendak Pemiliknya sehingga boleh  tidak sedarkan diri              ( bukan pengsan tapi jadi macam lupa diri @ mcm robot, ikut saja arahan  ). 


Kod Produk : RMG-00
Bentuk : Permata cincin
MAHAR : RM 1500
 ( ini barang last , saya tau ia mahal... tapi inilah harga bagi barang terakhir yang memang xda lagi , sukar nak diungkapkan, kenapa yang ni mahal dan saya claim yg terakhir, sedangkan blog lain pun ada jual... jawapannya= yg Lain tu semua bukan unkle yang buat. mungkin indon @ org bukan islam @ mungkin orang yang tidak ikhlas , Tapi bukan semua BLOG macam tu, saya cakap...KEBANYAKAN saja... wallahu alam bissawab.. Ikut pada mahar ni, sebenarnya saya tak nak jual..sayang.. )

 ( NEGO X DIBENARKAN ).  =)

7 hari menyiapkan sebentuk cincin?... Pelik... ya... Kerana ia Pelik la kita panggil Special , lagi pula ianya di kreativiti kan sempena penghabisan stok Mani Gajah.

Sifat Cincin :

- Diikat Perak 
- Leher cincin pula ialah suasa

Sifat Batu :

- Insyaallah dari spot yang terbaik dalam RAW yang saya tunjukkan 

5 ulasan:

  1. Awat tak upload lagi king of the king tu....

    BalasPadam
  2. king of da king tak siap lagi, bentuknya petak... tu saya punya... mana juai.... hehehe... nanti siap saya upload la buat tayang2 heheh... tu baru upload RMG ..tengok betul betul, cekak permata tu suasa bukan perak.....

    BalasPadam
  3. salam tok.masih available lagi ke ni?

    BalasPadam
  4. salam tok saya nak cincin ni. harap balas.

    BalasPadam
  5. salam tok saya nak cincin ni. harap balas.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN