Sabtu, 21 November 2015

MINYAK CINDAI










Minyak cindai 

Minyak ini di olah oleh isteri tok sendiri .wow isteri tok pandai mistik..?... yap... mak ayah dia bomo kg kat sini kalau nak tau... stop takat tu x leh citer lebih. 

Isteri tok yang juga bekas ustazah sekolah menengah ni mengolahkannya menggunakan bacaan ayat ayat suci.,. malam tadi dia buat.. 2 jam dia baca, sampai tok tertidur. Ayat yang di baca ialah 3 Juzuk dan beberapa ayat ayat di baca berkali kali ke dalam minyak ini, Alhamdulillah membangkitkan aroma pengasehan yang paling terbaik pernah tok nampak. 

Kita jual murah pasal kain ni banyak lagi kain ni dengan kita ( 50 meter ) dan sememangnya isteri tok suka membaca Al-Quran, setiap malam pun. Jadi tak kisah sangat pasal harga...bukan di baca kerana nak duit sangat, tapi memang dah azali suka baca. 

Minyak cindai ini di pakai di alis kening kanan dan kiri, jangan tanya macam mana nak pakai, cuma caranya mudah.. 

Bismillah , selawat..niat.. ambil pakai jari manis hakikatnya nampak manis muka, kemudian sapu di kening kanan dan kiri.. kenapa di kening?.. kerana fungsi memikat ialah dari mata, ada org pikat orang dia tengok bawah atau pejam mata senyum je?... tidak.. rahsia pengaseh ialah di mata dan jika anda merujuk kitab islam lama, Sihir Ain' adalah dari mata.... apa apa sihir sekalipun, putih ka hitam ka, dari mata.... terkadang Ain ni tersebar tanpa sedar. tu bahaya mata. 

Kerana itu lah minyak, apa apa minyak pun di pakai di kening... bukan kerana ada jin duduk bergantung di bulu kening, tu namanya jawapan bodoh bagi orang bodoh yang malas nak berfikir rahsia badan manusia. 

Ok faham na

Minyak ini hanya di buat pada hari jumaat sahaja, nak lagi kena tunggu jumaat depan ya

Jenis ini tidak di benarkan ansuran kerana keluarannya limited dan ramai berkeinginkannya




Kod Produk : MCINDAI
Bentuk : Minyak
Kuantiti : 5 Botol sahaja
MAHAR : RM 50

12 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN