Jumaat, 24 Oktober 2014

INGIN TAHU ????



JIKA ANDA INGIN TAHU WAJAH DAMPINGAN


BILANGAN DAMPINGAN


LELAKI ATAU WANITA


CANTIK ATAU HUDOH







Setelah bertahun menjejak Pelukis yang mampu melukis Wajah dan bayangan Dampingan diri... Alhamdulillah ketemu juga dengan Taqdir Allah swt yang maha berkuasa.

Seorang pelukis yang pernah melukis wajah Tok terhenti dari lukisannya dan tergamam sambil mata memandang ke arah tengah dahi Tok sendiri. Tok hanya tersenyum sahaja.

Selepas tamat sesi melukis wajah tok, beliau terdiam dan tok memulakan pancingan kata kata tok..... " mahu awak jadi pelukis yang melukis sesuatu yang misteri?..." dia tersentak dan memandang wajah tok tidak terkata ... kemudian dia berkata " adik saya kasyaf selalu nampak benda kat rumah, boleh kata semua adik beradik saya kasyaf termasuk ibu"..dan tok menambah " termasuk awak kan?" kata tok sambil tersenyum.... beliau memandang ke bawah sepertinya sedang berfikir sesuatu dan kemudian menganggukkan kepalanya...

" begini lah... dulu di Indonesia ada seorang pelukis yang mampu melukis dampingan seseorang melalui anugerah nya dan 1 lukisan itu mampu di jual di dalam nila RM 8000, banyak VIp dan menteri menteri dari negara kita dan negara luar memintanya melukis , walau mungkin awak tidak berminat dengan jumlah sebanyak itu, namun sekurang kurangnya mampu memperjelaskan kekusutan orang yang berminat untuk mengetahui akan rupanya" kata tok menjelaskan kepadanya .... " tapi saya takut, saya pernah cuba dulu, benda tu kacau saya pula" katanya gugup..... " saudara... ingatlah.. kita hanya Takut kepada Allah sahaja, insyallah hal begitu akan dipermudahkan jika awak bersetuju bekerjasama dengan kumpulan saya ".... " kumpulan?...... jadi benda begini ada kumpulannya ?" katanya sedikit terkejut.... " ya memang kami ada kumpulan ( bukan kumpulan GB la ) ia kumpulan yang terdiri dari VIP dan VVIP yang mempunyai anugerah dan berminat dengan benda begini...cuma kami tiada pelukis sahaja bagi merealisasikannya" kata tok yakin..... kelihatan dia was was ...tok rasa dia mungkin terasa ingin dipergunakan maka tok menambah " begini saudara... kami cuma ingin membantu.. tapi bantuan kami pastilah bagi yang berbakat sahaja...sayang jika saudara menolaknya, sekurang kurangnya dapat membantu yang mana samar, yang mana tidak jelas" kata tok memujuk.... Dia termenung seketika sambil tersenyum " baiklah... namun bagi saya tempoh untuk berfikir..."

Alhamdulillah setelah berminggu menunggu, semalam di dalam Sms beliau.. beliau sanggup menjadi pelukis dampingan di belakang individu namun bayaran tak perlulah sampai Rm 8000, beliau segan ..... tok balas insyallah... kami dah cakap kami nak bantu. bayarannya insyallah untuk kebajikan anda sendiri dan untuk saudara kembangkan bakat saudara melukis.........Alhamdulillah ...akhirnya jumpa juga.

Bagi yang ingin pelukis ini melukis wajahnya dan wajah dampingan di belakangnya, bolehlah menghantar wassup, PM Facebook gambar mereka, 1 gambar penuh dan 1 lagi gambar paras dada mereka ( dekat ) . kadar upah yang di ambil ialah Rm 1000.... ianya akan di hantar siap bingkai emas dan ia memerlukan tempoh 7 hari menyiapkannya..beliau berkata perlu berpuasa bagi mendapatkan fokus di dalam melukis.

Lukisan anda akan siap selepas 7 hari ia diserahkan kepada Tok, jangan lupa nama binti / bin ibu anda


Whatsup : 0111-7775251

10 ulasan:

  1. Salam Maal Hijrah 1436... muga sukses ya tok

    BalasPadam
  2. (^_^) Asalamualaikum tok.. maaf ye.. sye nak bertanye.. boleh ke lukisan itu terlakar sedang kan tiada gambaran manusia sebenar dihadapan nya..? dan bagaimana lukisan itu dihasilkan.. sesungguhnya anugerah Allah amat besar dari kuasa - Nya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebab tu tok mintak gambaq pemilik tuan, persoalan di sini ialah bagaimana org scan org pakai gambar..jadi jawapannya boleh

      Padam
    2. Ohh.. begitu.. baru sye thu jwapannya.. terima kasih ye tok.. Tok memang terbaik.. (^_^) hehe..

      Padam
  3. Torbaek tok,jangan biarkan diri anda diselubungi misteri..

    BalasPadam
  4. wow..bes ni....siap frame..gntung kt umh..angker skit tetamu dtg tgk..hehe

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN