Selasa, 14 Oktober 2014

BATU EMAS SUDAH SIAP TAPA....TAPI...NAMUN....

Alhamdulillah Batu Emas sudah siap di tapakan tapi belum lagi di canaikan.

Namun... Terdapat Batu emas lain diperolehi dan alhamdulillah lebih cantik , ia diberikan oleh seorang Puteri dari Kerajaan Ulu Chakah ( kerajaan Awan ) , Tok tak tahu apakah maksud pemberiannya, Masih lagi di dalam kajian Tok dan memerlukan Tok meneliti dengan lebih rapi lagi apakah akan maksudnya . 

Lihatkan Batu Landing Time dan Permata Emas Pemberian


LANDING TIME 








===========================================
PEMBERIAN












Jika anda lihat , Item pemberian Puteri ******** ini amat cantik dan lebih menawan, sinaran emasnya lebih menyerlah, ini ialah asli dari sana dalam simpanan beliau, bukan hasil penarikan peniaga zalim dan tidak membayar zakat. 

Ia sudah disediakan dalam bentuk kalung dan tidak pula di nyatakan oleh puteri untuk di pakaikan oleh wanita sahaja atau lelaki sahaja, insyallah boleh dipakaikan sesiapa sahaja.

Mahar untuknya sudah di fikirkan, namun tujuan pemberiannya masih di fikirkan dan ditelitikan apakah ia.

Bagi tujuan yang menurut kepercayaan Ramai Ia Membawa keberuntungan, manakala item Landing Time di atas pula diisikan dengan kerezekian yang ampuh bagi menarik kekayaan, belum lagi di canaikan kerana Ketua tukang kami belum pulang dari JB menguruskan saki baki barang rumah di sana dan mengambil beberapa tempahan cincin

Item Berbentuk kalung di atas akan di masukkan ke dalam Blog Geligabunian-ez.blogspot.com nanti apabila ia sudah di kenal pasti akan maksudnya



7 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN