Khamis, 16 Oktober 2014

AKIK YAMAN ASLI DARI YAMAN





Alhamdulillah di atas adalah asli akik yaman dari Negeri Yaman sendiri, ia bukan barang landing time dan juga bukan barang Bidi, Akik yaman Unkle dah lama habis , Ini ialah item Akik Yaman yang ada dalam simpanan dan tok tak perasan adakah ia saki baki lepas atau bagaimana.

Bagi yang meminati akik Yaman, mereka mampu mengecam Akik ini melalui pengamatan mata sahaja. Ia Mempunyai Khasiat di dalam penumpuan terawangan dan membekalkan tenaga Bathin kepada Ahli terawangan.

Selain itu juga sebagai akik ia mempunyai khasiat Penyejuk , bagus buat panas baran, ramai yang bertanyakan Akik Yaman ni, entah la..dah macam barang rebutan pulak... masa tu cari x jumpa la... maklumlah semak sana sini


Kod Produk : AYAMAN 151014-120
Bentuk : Permata
MAHAR : RM 120

9 ulasan:

  1. Akik Yaman adalah batu pertama yg mengucap 2 kalimah syahadah yang disaksikan oleh Rasulullah SAW..& merupakan batu pertama yang diangkat menjadi cincin pakaian Nabi Muhammad SAW. Sebab tu akik Yaman menjadi rebutan,khususnya orang-orang yg sgt merindui & mencintai Nabi Muhammad SAW.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah , 1 perkongsian yang bagus.. tok pun baru tau ni, ilmu baru , terima kasih tuan

      Padam
    2. Hanya kaca mengenal manikam, tuan memang arif hal akik Yaman, sebelum ni pun tok dok pikir, kenapa la ia menjadi rebutan

      Padam
    3. Sama-samalah kita tok. Sy pun byk belajar ilmu baru tentang perbatuan dari tok via blog ni. Lgpun kita sama-sama bersifat baru,sentiasa mengalami hal yg baru..makin kita tahu,semakin kita jadi tak tahu sbb ilmunya ilmu adalah ketidaktahuan tentang ilmu.

      Padam
    4. Assalammu'alaikum,tok..sy nak buat double confirmation. sy perlu bankin RM120 + RM6 (kos pos)...betul tak?

      Padam
    5. Payment Done.
      Details send to WhatsApp at 017-8259540

      Padam
    6. harga yang tertera sudah siap kos pos tuan. kami tiada caj tersembunyi usah risau

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN