Jumaat, 12 Mei 2023

TAWARAN DEWI MUSLIM

 








Assalamualaikum wbt dan salam bahagia semua. 

Di atas ni sebenarnya , awalnya di tanya oleh seorang Pelanggan, " Tok.. xde ke jenis ni?".. gambar dari dia lah.. Tok masa tu memangs edang ber DM dengan Abah, lalu terus tok tanyakan. Kata abah ada, tapi Bukan di Indonesia, Nu sebelah sebelah Burma Thailand, bersempadan, Kalau nak boleh kita uruskan, cuma beri tempoh untuk di uruskan.

Jadi senang kata , ada lah. 

Dewi Muslim dan berugama Islam. Dulu tok dok paham Dewi Takda yang muslim sebab master andi kata semua yang di Indonesia yg depa dapat bukan muslim. 

Tapi sebelah Indonesia di Longitut/magnitut situ muka muka ala eropah. Di belah Burma Thailand pulak muka ala ala Pakistan , arab ni. 

Yang ada kni ialah Dewi Jasmine dan Dewi Julia kalau x silap tok

Dewi Jasmine sudah di risik seorang Pelanggan ( lock Depo ) , Tapi abah menyuruh tok standby kan pelanggan lain yang berkehendak juga, mana tau kan kot kot tak jadi. Sebab Dewi jasmine ni dalam kategori Urgent. Nak lekaih ada suami, apa sebab pun kita tak tau. Cuma sebab ada org suruh risik ada ke tidak, maka ia di risiklah.

Padia KELEBIHAN DEWI ni. yang dok kaluit sangat ni pasaipaaaaaaaa. ?

HAHAHHA

1. Golongan dewa dewi ni bukan Jin. Depa ni ialah Manusia yang ada kesaktian luar biasa dan mereka ni ialah ANAK KACUKAN JIN MANUSIA.. nak tengok depa ni.. boleh tengok nu Patung2 berhala yang di Sembah Agama Buddha dan Hindu, yang di lakukan pemujaan , memuja muja dewa dewi yang di percayai memberi jasa. Dari segi bahasa mereka gelar tuhan, dari segi Nama.. DEWA DAN DEWI. mereka ( bangsa lain ) pun kata , tu semua perantaraan sahaja. Jadi macam kita ISLAM takda perantaraan apa apa.. siapa kata?.. hahaha, cuma kita tak buat patung. 

Simpan Gambar wali.... P Makam Wali.... Kita berdoa di makam wali.. bukan berdoa dekat dia. Tapi kita minta dia aminkan atau doakan kita , sebab doa wali wali ni ampuh dan mustajab. 

Beza 1.. kita tak buat patung. Di Malaysia saja boh... di Indonesia turun ja flight patung Sukarno menanti anda hehehe. 

Dewa Dewi ni orang macam kita na. Cuma beza depa ni ada kesaktian luar biasa. Boleh terbang, mampu membelah gunung dengan tangan, Membelah lautan atau mengeringkan lautan dalam 1 malam, mampu bergerak dari 1 temp-at ke satu tempat sekelip mata. Tapi bukan semua kelebihan mereka ada. Ada yang mampu belah bukit tapi tak boleh terbang, kena naik kenderaan, ada yang mampu tiup pokok sampai tumbang tapi kena pisau luka juga jari. 

Apa beza depa dengan JIN?... Jin tidak berjasad tetap, Jin bukan orang.. bukan manusia. Golongan De3wa dewi ni Sohor di geruni jin , Cuma Golongan dewa ni tak campur tangan urusan Jin manusia, depa di alam lain, alam luar.. luar dari jangkauan manusia biasa waima manusia itu berada di tahap hakikat ( ilmu hakikat ) . Org ilmu Hakikat pun tak capai akal ilmu bab DD ni. 

Sebab kita cuma belajar alam Bunian, Jin, setan , Iblis, Roh ,Alam Allah... Alam Allah tu alam  diri kita..dekat tapi jauh nak capai. Sedangkan ulama kata apa?... Alam Allah taala buat ni 118,000 Lapis... setiap lapis tu ada lapis lagi.. Allah hu rabbi, itulah Maksudnya MAHA, perkataan MAHA tu,,, sampai kita ni tak boleh capai dek akal.. kalau org mcm tok ni p dok bercakap di kuliyyah, org kata tok ni GILA.. sebab apa.. sebab tak tercapai dek akal mereka manusia biasa. Yang gila ni la ramai gadis dok terkejar hahahah, ni baru ni budak umuq 17 tahun pulak dok kejaq tok, alahai... sabaq ja la. 

Ok la.. siapa mau berkawan, damping atau kawin dengan Dewi dewi ni boleh la PM tok na 01133012715.. kalau nak menanya saja , sila google sajalah.. Mahaguru Google kan ada hahaha.. teringat dulu org dok kata, ala google la tu.... pekak badak sungguh la org lagu tu.. Google tu enjin carian.. dai cari apa org org berilmu tulis di situ, segala tesis kajian dan sebagainya.. ya betui benda mengarut pun ada. pandai kita lah nak menilai, tak pandai menilai maka time tu la tanya guru haaa.. contoh kita cari di carian kan.. jumpa la beberap artikel, tapi bercanggah, baru kita tanya guru.. tok hak ni kata lagu ni, hak nu kata lagu nu, hak mana 1 betui..?.. haa tu cara dia, sekaligus kita memudahkan guru dan mempercepatkan proses pembelajaran kita. 

Boleh nampak ka depa ni..kasyaf ka?... Allah hurabbi.. ok la tok release 1 video na. video ni sebenaqnya nak kena mahar , mahar dia RM 99.70, tapi untuk halaman ni saja tok letak, sapa baca, dapat la..sapa yang dok skip sebab malas tu, depa tak dapat la na.. Tok yakin selepas ni kalau anda dapat lepas level makrifat tu.. ramai ni lepas ni akan jadi kasyaf. In Sha Allah. 



SOALAN 

Tok ..kalau saya kasyaf lepas praktek cara dalam vid ni, dan sy mampu melihat depa, boleh ka sy kahwin dengan dewi ni tanpa mahar?..

Jawapan: Boleh.. tapi jelmaan la.. mungkin Iblis mungkin Syaitan.. tujuan permaharan dari Guru untuk mendapat yang ORI, yang TEPAT. 

Nak Kereta Macam BMW Terbaru boleh, murah,.  made in China... tapi kualiti lain la kan hahahhaa. sama la macam tu kita pun

Kalau berminat PM Tok Segera 

Tok Mudah saja, sapa cepat dia dapat. 

01133012715















2 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN