Jumaat, 12 Mei 2023

RITUAL KHUSUS

 Assalamualaikum wbt dan salam bahagia. 


Alhamdulillah, Tarikh ini ialah TARIKH KERAMAT Kerana pada tarikh ini akan bermulanya Bonda JJ dalam keilmuan Ritual Khususnya sendiri sebagaimana yang di ajarkan oleh tok kepadanya Dan ritual Khusus ini akan di lakukan oleh Bonda JJ. 

Ritual Khusus ialah sebuah Ibadah Khusus di dalam Agama Islam, tiada unsur unsur menyimpang dari ajaran Islam, cuma Ilmunya untuk menjalankan Ritual ini bukan di miliki oleh sembarangan org, Ingat..ilmu Org tak sama, Ilmu Alim ulama dan ilmu org biasa sama?. Ilmu Alim ulama dan ilmu wali sama?... TAK SAMA. Baik dari pengetahuan atau tahapan. 

Tahapan ni contohnya.. ada ulama kata Menikah dengan Jin x boleh, ada yang kata boleh.. Tu maksudnya di antara salah 1 ulama tu ada yang lebih ilmunya. 

Buat Pokok kahwin..kita dok ingat 2 pokok saja boleh kawin, tapi ada org boleh kahwinkan 4 pokok serentak. hoh.. tu beda ilmu. 

Jadi ritual khusus ni khas untuk GBunian , untuk Bonda JJ yang tok kasih dan sayang. Dan tok pun tak dan masa sangat nak buat kecuali bagi pelanggan tok yang tok naik status di no,bor w.app tok saja. 

Ritual khusus ni dia tadak barang di poskan. tapi untuk hajat hajat, contohnya macam lepas lepas tu.. 

Pelanggan nak lulus exam perkhidmatan. Alhamdulillah lulus setelah beberapa kali dia cuba

Pelanggan yang takdak kerja, sekali p interview terus dapat kerja pengurus wilayah TM nu, bukan calang calang beb. hari tu iv, hari tu masuk qeja.. x pernah org buat qeja, maybe TM waktu tu dah desak nak pengurus wilayah yang berkelayakan. rezeki dia. 

Ada pelanggan menikah 6 tahun takda anak, alhamdulillah setelah masuk nama dalam Hajat Khusus ni Allah bagi mereka zuriat, tu ..dok mengandung dah, syiok tak sangga nak menimang cahaya mata. 

Ada pelanggan yang dah bertahun susah.. masuk nama. Alhamdulillah tak pasai dapat pusaka, hahaha, benda nak dapat dah kot noooo. Rezeki dia la. 

Ada yang nak masuk tender tak lepas lepas. sekali masuk nama, alhamdulillah mintak projek lain hak kecil ja, sekali dapat projek besar tiber je member tawarkan JV, hoii lumayan. Alhamdulillah. 



Kali ni Bonda JJ akan buatkan In sha Allah. Bonda JJ ni solat x tinggai, terkadang tertidur atas sejadah. Subuh ja wajib mengaji. Jadi dah lama tok ajaq dia, cuma dia tak mau buat lagi. la ni tok tawarkan lagi..buat la.. sebab tok dah uzur sangat dah dari segi masa dan waktu


RITUAL INI akan di jalankan Bonda In sha Allah pada Isnin Malam Selasa ni ya. 

1 Nama RM 170 Shj

Bagi Nama dan Niat kepada Bonda JJ, dia akan laksanakan 

0178259540

7 ulasan:

  1. Salam,tok.klau sy nk menang hadiah dlm cabutan sijil simpanan premium BSN boleh ke masuk ritual khusus ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh cuba tuan sbg ikhtiar. Selebihnya kita berserah saja pd Allah Yang Maha Kuasa na.

      Padam
    2. Ok,terima kasih.bonda

      Padam
  2. Setiap hari isnin malam selasa setiap minggu ke bonda? insyaallah nak cuba nanti...

    BalasPadam
  3. Boleh sertakan hajat lebih daripada 1 ke bonda...?

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN