Rabu, 15 Julai 2020

MINYAK YANG PANJANG NAMANYA




Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera, berjumpa anda dengan Tok pada pagi ini, lama tak update blog asyik repeat barang lama saja kan, actually barang baru ada, tapi banyak tok hold dalam simpanan menunggu masa yang sesuai sahaja, tok tau skrg keadaan kewangan ramai orang memang tidak mengizinkan manakan tidak jika lebih dari 600,000 org di buang pekerjaan , sudah tok bilank lama dulu, bersiap sedialah dengan mempunyai walau sekecil perniagaan, In Sha Allah banyak membantu serba sedikit.

Nah ini penawarnya buat anda dan tok sendiri, ini barang baru dapat tadi kurang 5 jam selepas tok mengamuk kerana dalam 1 hari tok tidak masuk office staff melakukan kesilapan menghantar barang shopee kepada pelanggan sedangkan unit tersebut sudah tok tambah 1 lagi Pembantu Peribadi menjadikan ada 2 PA sekarang yang handle , jadi mengamuk sakanlah tok kerana memang bab kesilapan menghantar barang ini bukan sekali berlaku dalam tahun ini dan sudah tok tegur berulang kali , dan kali ini tok menegur dalam nada harimau jugak lah, kemudian kerana terlalu stress , masakah tidak stress perkara bab penghantaran adalah amat sensitif kerana itu sebuah prestasi yang kita jaga selama 8 tahun di bidang perniagaan ini. Untuk melupuskan kemarahan tok pulang ke kg halaman yang cuma berjarak 46 kilometer dari rumah di Alor Setar ini iaitu Negeri Perlis dan pergi ke sebuah tempat yang berdekatan dengan Gua Arif batu 5 Kuala Perlis, di sana ialah ekor kepada kerajaan Kota Kayangan atau di sebut sebagai beranda Kerajaan. Di sana tok bertafakur sebentar dan memaggil seorang sahabat yang di kenali sebagai Maulana Kiyai Muktabar Billah Shah yang juga penjaga kawasan berkenaan, bagi sesiapa yang tinggal di Kg Bangsal Lebah, jika anda melihat ke arah Bukit berkenaan pada ketika ketika tertentu anda akan melihat ada 2 cahaya merah berkelip di atasnya, jika waktu siang tiada apa pun di atas itu walau anda mendaki dan mencarinya, Cahaya merah ini tepat menyuluh ke sebuah arah di belakang Kilang Beras Abidin dan di belakang kilang itulah bermulanya sejarah Tok Sebagai Ahli Spiritual dengan Guru pembimbing tok iaitu Allahyarham Hj Che Saad @ Tengku Saad iaitu Nenda Tok sendiri sebelah Bapa. Kalau org sana cukup kenal Arwah kerana beliau adalah seorang Tok Ayah Bakul Merah ///. Cahaya itu ialah tanda amaran kepada mereka yang tertentu bahawa masa yang "dijanjikan " kian mendekat. 

Minyak Ini bernama Minyak Dagang Maulana Kiyai Muktabar Billah Shah 

Minyak ini terisi 1 gulungan daun yang bertulis ayat khusus dan ia mempunyai energy yang amat kuat, Minyak ini mempunyai keajaiban di mana :

Apabila ia anda miliki dan anda buka di dalam kedai anda ia keluar menderu maka bermaksud kedai anda sudah di penuhi sihir musuh pesaing dan ia akan segera hilang dari pandangan setelah beberapa minit kerana wapnya di hisap oleh jin jin yang di hantar pesaing, setelah mereka menghisap, menelan, memakan wap minyak ini, mereka akan terus menjadi kurus dan akan kembali kepada pemiliknya dan memakan pemiliknya kerana tidak menyediakan sesajen buat mereka, bagi bomoh pemilik jin jin kafir ini mereka selalunya memberikan sesajen ini pada bulan mengambang iaitu tepatnya 15 bulan melayu , bagi pemahar minyak ini, janganlah di buka minyak ini pada 15hb melayu kerana ia tidak mampu membunuh pemilik sihir / jin yang ada di kedai anda. ini kerana pada ketika itu jin jin ini pulang ke tuannya sementara untuk menyantap sesajen yang di sediakan, bukalah selain dari tanggal ini.

Bagi kedai dan dagangan yang tidak mempunyai masalah, bukalah penutup minyak ini dan jika kawasan anda bersih minyak ini tidak akan melimpah keluar , lalu taruhkan di tengah tengah kedai anda dan biarkan selama 21 hari , dan selepas 21 hari lihatlah minyak ini sudah tersejat dengan sendirinya kerana ia di sedut oleh jin jin sekitar dan akan menjaga kedai anda dari anasir sihir dalam waktu yang cukup lama kerana enaknya makanan di dalam minyak ini, jumlah mereka bukan 1, bukan 10, bukan 100 malah bukan 1000, mereka ini akan menjaga kedai anda dengan izin Allah dari anasir dan mempertahankan ia dari di sihir dalam waktu yang cukup lama. 

Setelah habis 21 hari, minyak ini hendaklah di pakai ke badan anda / peniaga atau di calitkan kepada barang dagangan anda atau di duit anda agar perniagaan anda terus laris dengan izin Allah. 

Minyak ini boleh di pakai bagi mereka yang melakukan perniagaan online dengan cara calitkan di bulu kening kanan dan kiri dan bacaannya ialah dengan menghadiahkan Al Fatehah kepada Maulana Kiyai Muktabar Billah Shah dan kemudian kepada diri anda sendiri, In Sha Allah ketika anda melakukan Live Video facebook, youtube, yang memerhati akan terpesona dan akan tertarik untuk membeli produk anda. 

Jika di calitkan kepada produk, maka pembeli akan terus repeat order anda berkali kali sehinggalah Allah memberi kekayaan kepada anda .


Item cuma ada 2, botolnya tok belanja, nak tok buat banyak botol tak boleh kerana ayat di daun itu tidak boleh di potong potong dan minyaknya amat banyak. 


PANTANGAN


Bagi pemakai minyak ini kelak, pantangan minyak ini cuma 1 iaitu jangan sesekali menggunakan jalan sihir hitam untuk menjahanamkan pesaing anda, ingat pesan tok, perbuatan JAHAT ia di balas JAHAT juga. Tapi yg membalasnya ialah Allah SWT, bukan makhluk


Kod Produk : MYKMUKTABAR
Bentuk : Minyak Laris dagang
MAHAR : RM 350




========================

CARA PAYMENT BARU

Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah


========================


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET




Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Touch N Go EWallet





Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU PN. EKA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB






BONDA JJ : 0178259540







PUAN EKA : 0127845231



28 ulasan:

  1. Balasan
    1. Salan Tok.
      Sebelum ni saya dah deal dgn Puan Jamilah utk buat payment jika tuan sham tidak memberi apa apa respond tentang bayaran bagi item ini.
      Harap maklum

      Padam
  2. SOLD OUT.

    Jangan request kerana barang memang ada 2, kecuali ke depan jika tok dapat lagi.

    Bagi Reseller

    Sebelum anda menjual kembali ia, jangan buka minyak ini @ pemahar anda tidak akan mendapat 100% kelebihannya.

    Terima kasih

    BalasPadam
  3. Assalam tok/bonda.PD.detail pd bonda jj.aturan Allah tiada tandingan.

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. Alhamdulillah, jazakallahu khairan kathira. Tuan Sham, next time mohon tuan taip PD di bawah ulasan grab tuan ya coz ramai yang terkeliru tuan dh PD ke belum..

      Padam
  5. Baik2..baru tahu caranya..sham

    BalasPadam
  6. Assalam tok.testimoni awal minyak ni.dia punya bau amat dahsyat bg sylah.harum semerbak.sy mmg jarak grab item jenis minyak kat tok.xtaulah kot ada minyak yg tok mahar baunya lg dahsyat dr ni.minyak ni jgnkan jin.klu blh manusia minum minyak ni.sy pun nk minum.mmg xpeliklah jd santapan lazat buat jin.in sha Allah moga Allah izinkan sy merasai nikmat kelebihannya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt . terima kasih atas testimoni, tok lupa nak pesan jgn cium minyak ni kerana ia hanya untuk santapan jin sahaja. selepas 21 hari baru boleh di pakai.

      Alhamdulillah

      Padam
  7. Baik.maklum tok.bau secara xlangsung je tok sbb ltk dlm bilik.mmg semerbak baunya dlm bilik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. keluar melimpah tak masa buka?.. kalau keluar mendadak macam pepsi goncang tu maksudnya kawasan tu ada something

      Padam
    2. Alhamdulillah..mungkin xteruk sgt kot area ni tok.melimpah sikit je.tp gas minyak ni meruap sy blh rs tok ms awal2 buka penutup botolnya.

      Padam
    3. pergh, itu kalau bakar mau mau terus nampak sifat sifat kejinan dalam minyak tu

      Padam
  8. Hehe..xpe tok.bg depa santap ontok2 situ smpi obes.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN