Ahad, 25 November 2018

MINYAK 2000 BUNGA







Alhamdulillah, minyak 2000 Bunga Asli telah kembali. Sebelum ni dapat 2 saja. Namun seperti yang telah dikhabarkan Puteri Mutiara kepada tok, sekiranya mudah diperolehi dari alam sana, maka dapat la lagi; itupun atas permintaan dan keperluan sahaja. 

Alhamdulillah, malam jumaat baru2 ni Alhamdulillah dapat lagi 8 botol. 2 sudah di grab. 1 bonda nak pakai. Tinggal lagi 5 botol saja ya..


Minyak 2000 Bunga asli. Pemberian Puteri Mutiara yang kulitnya seputih kulit Telor serta rupawan. Minyak ini pula mempunyai pati 2000 bunga dan mempunyai 2000 khasiat tersembunyi selain dari khasiat umum yang kita ketahui, sudah tok maklumkan di halaman sebelah.

Copy dari halaman sebelah:

( Minyak ini kalau nak tau, boleh di buat pakaian diri, tapi ramai tidak tau bahawa ianya boleh di jadikan penyeri dan pengaseh bagi pandangan mata sahaja. 

Apatah pula tok sudah menjampikannya dan boleh di pakai di kening bagi tujuan memikat. Kalau nak pakai macam tu sahaja ( macam minyak atar lain ) boleh pakai di lengan sebelah atasdengan usapkan dan ratakan sahaja, teknik meratakan di atas lengan ialah untuk pelaris. 

Kalau nak kuatkan barang, ini lah rahsianya.. sapukan di batu geliga anda. Tapi pada tok batu tidak perlu usapan minyak kerana asalnya yang perlukan usapan minyak ialah keris , ini bagi menggelakkan berkarat keris itu. ) 

Kelebihannya umumnya sama, namun kelebihan rahsia 1000 dan 2000 ini adalah sebuah perbandingan yang cukup besar. 50/50.

Puteri Mutiara memberikan kepada tok sebanyak 2 Botol dahulu , dan jika ada permintaannya, in Sha Allah akan di berikan lagi sekiranya ia mudah di perolehi dari sana. Ingat.."Sekiranya". Maka ia bukanlah sebuah janji. 

Di dalam 2000 kelebihan ini tok dapat mengenal pasti satu darinya iaitu pemagar rumah dengan di letakkan di atas Daun pintu ( atas pintu rumah ) samada di gantungkan atau di letakkan. In Sha Allah bebas dari Pencuri , Kemasukan Jin ke dalam rumah. 

APA HEBAT NYA BUNGA?

Mungkin akan ada yang mempertikaikan.... apa hebatnya bunga.. lebih baik kita baca ayat sendiri sahaja... betul..tidak juga salah.. Tapi jika anda belajar, dan sekarang pun Mat Saleh baru nak belajar di dalam Dokumentari... Kajian Mat Saleh menyatakan melalui alatnya Pokok, Bunga mengeluarkan bunyi tik, tik , tik, tik yang amat laju iaitu kelajuannya 50,000 per saat . Melalui alat mereka yang canggih, mereka berpendapat pokok mampu bersuara.

Jika kita amati di dalam sebuah kitab Al-Hikmah ada menyebutkan bahawa Binatang, pokok, bunga, daun, batu dll sering berzikir kepada Allah dengan zikir " Lailaha illallah " dai ia hidup , tumbuh, berkembang sampai ia mati. 

Kepada binatang dan tumbuhan , mereka tidak boleh berhenti berzikir, jika berhenti maka matilah mereka walau sesaat .

Ini ada di dalam ilmu Al-Hikmah dan jika anda sekadar syariat belajar di sekolah dan Universiti sudah anggap diri pandai..maka jangan lupa bahawa Ilmu Allah itu tidak akan habis walau sebesar 7 lautan dunia, tahu 7 lautan dunia... di bumi kita ada berapa laut.. laut pasifik, laut mati, laut hitam, selat melaka, laut meditterranian, laut apa lagi....?..... ini baru 1.... Allah Berkata di dalam Surah Luqman :


“Sekiranya pohon-pohon yang ada di bumi ini adalah pena dan lautan [menjadi pena] ditambah lagi dengan tujuh lautan sesudahnya [kering]nya, niscaya tidak akan habis-habis [dituliskan] kalimat-kalimat Allah.” ( Ayat 27 )

Bagi mereka yang beranggapan bahawa semua ini tidak berguna, maka tok mengajak anda berfikir sama sama... sepanjang hayat ini berapa ribu kali kita berzikir?...

Atau

Hari ini sudah berapa ribu kita zikir?


Sedangkan Pokok dan Bunga berzikir setiap hari, dari semenjak ia tumbuh @ ia berkuntum sehingga ia mati @ jatuh ke tanah.

Ia berzikir kepada Allah Sebanyak 50,000 Persaat ( LIMA PULUH RIBU KALI SATU SAAT ) , Cuba Anda BAYANGKAN!!!... 

Kerana itulah orang buat mandi bunga, baca bismillah dan selawat serta niat.. dan terus mandi.. kesialan, malang yang di anggap itu.. ketidak beruntungan akan luntur.

Kenapa?... hahahaaa.. lagi kan mau tanya tok?.... Kerana bunga itu berzikir sepanjang hari.

Bayangkan jika hanya 1 HARI?

1 Hari ada 86,400 Saat 

86,400 X 50,000

1 HARI BUNGA BERZIKIR SEBANYAK 

4,320,000,000 x 

Anda bayangkan bahawa ini adalah salah 1 dari Sirr ( Rahsia ) Allah yang selama ini kita cuba TOLAK?.... adakah kita tidak berasa rugi dengan tidak menggunakannya?

Tidak..ini adalah kerana anasir asing seperti Zionis, Iluminati, dan Freemason sudah lama tahu hal hal Sirr Allah sebagaimana yang di ceritakan Lucifier ( Azazil ) kepada mereka semenjak dahulu.

Anak anak buah mereka ialah Berupa Yakjuj makjuj... Yakjuj makjuj ni jika mati 1, ia akan meninggalkan 4000 orang sepertinya. 

Mana tahu di kalangan kita adanya pengikut Iblis ini yang sering menidakkan hal hal Kekuasaan Allah SWT?... 

Iblis tidak menyuruh kita buat Jahat, dia suruh kita buat baik dan di dalam kebaikan itulah akan timbulnya kejahatan, seperti jatuhnya perpaduan, kerosakan sesama islam dan manusia, permusuhan dan sebagainya, simple.. kadang kadang kita yang ada otak ni.. langsung tak boleh pikir..kita rasa bila kita ada degree, master..kita dah bijak.. padahal kita baru hidup tak sampai 50 tahun 60 tahun... Iblis itu semenjak dunia ini ada lagi.. semua ilmu dunia ini ada di gengamannya. 

Mana ada pihak musuh ingin kita tahu rahsia Terbesar dan menggunakannya untuk kita menjadi maju seperti melayu 3000 tahun yang lepas... kalau boleh mereka ni nak kita jadi Hamba abdi mereka kita kerja dan kerja, tunggu mereka tabur dedak, sikit atau banyak bergantung siapa wakil mereka...kalau mereka tak suka mereka akan kurung , siksa psikologi kita, sampai kita menangis, merayu kepada mereka meminta nyawa. 

Ini lah apa yang berlaku kini... kerana melalui kebaikan yang kita rasa kita perlu sampaikan...ia menjadi keburukan pula kepada umum... pada diri kita yang 1 terasa perlu menegur benda benda yang kita rasa tak baik, tapi teguran kita merusakkan seluruh perpaduan islam di dalam negara... adakah ini sebuah kebaikan?...


Kod Produk : Minyak 2000 Bunga
Bentuk : Minyak 2000 Bunga Asli
MAHAR : RM 133.22
RM 99

Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya





*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamirkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Mrs Sharida Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0127845231




Madam Sharida : 0178259540

14 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN