Khamis, 22 November 2018

BIDA GELIGA MANI GAJAH LEVEL KING










Lamo benda ni tak hadir, la ni nak dapat punya susah... ni GMG Bunian Pulak ( GMGB ) , Jarang2 je dapat..hak nyata pun susah dapat jangankan yang ghoib ni... Tambahan ia dari jenis Level King pemberian khusus bagi yang susah bebenor nak dapat isteri atau suami, memang betul jodoh di tangan Allah, Tapi kalau takda usaha ibarat tak keluar bilik atau rumah tak datang jodohnyer, betul tak ayah cakap ni?

Apa kegunaannya?.. pengasehan juga.. Cuma ia tahap paling tinggi dari MGB pemberian alam bunian dan kalau nak tahu... dalam kategori MGB... ini adalah yang pertama level King.

Ni pun lagend dalam blog GB kita.. barang ada 2 , macam mana ek.. berapa la tok nak maharkan ni, adui, serba salah di buatnya... Kalau banyak x pa..1 saja ada... kang jual murah org kata kok blakang mana ada geliga juai murah, nak juai mahal dah jadi macam kehendak nafsu..pasai duit..duit ni apa dia?... dia mai dari mana... kehendak, kehendak ni mai dari nafsu.. juai mahal kot boleh beli rumah baru bulan depan... jual la dalam 10k... kalaua da 5 barang rm 10 k, dah rm 50k... dapat dah tu muka rumah... tu lah duit, kehendak... bagi tok mudah saja... tok letak mahar ikut apa hati tok nak..jika hati tok rasa kena bagi murah, maka murah la... kalau hati tok kata sayang nak jual , maka mahai sikit..pasai bab hati..bukan boleh di nilai dengan wang ringgit. tapi ank letak mahai sangat pun x boleh juga... bukan tok xda hak tu, ada... tapi diri tok sendiri yang rasa segan, malu nak letak tinggi tinggi, tok x pandai nak kecek duit orang, tok hanya pandai berterus terang. Dan apa yang tok buat maka itulah maksud dan memaksudkan. So.....

Macam ni sajalah, disebabkan barang ni pun ada 2 saja. kita ikut harga MGB Biasa Okay????... nak boh murah kang hak beli lepas marah ke tok..pasaipa tok jual murah , dulu dia beli mahai...susah lah..  Actually benda ni nasib, hati tok Allah nak buka mahar tukar milik murah sikit, semua kan dari Allah Belaka.


Kod Produk : GMG 201018
Bentuk : GMGB 
MAHAR : RM 600


Melihat kepada Maharnya... tok tau anda pasti cakap, boleh tahan ya... 

Sebenarnya Mani Gajah Level king di atas cuma ada 1 sahaja, pulak kami tiada lagi tukang canai... tok boleh canai, tapi Pemalas Ya Rabbi Tok Ni Kah kah kah .. Bukan, sebenarnya tiada masa... baru sehari dua ni terfikir nak canai batu permata.. tapi bila fikir sapa pula lah nak setting mesin , air turun bagi mesin dan sebagainya, haiseh.. ni yang buat lemah semangat ni. 

So.. tak pa lah... apa kata kita buat BID sahaja lah senang



MULA BIDA : 22.11.2018 / 12.00PM
TAMAT BIDA : 23.11.2018 / 12.00PM
24 JAM SAHAJA


MULA BIDA:
RM 10.00

QUICK GRAB
RM 600


PERATURAN

Bida Tidak Boleh Di dalam Kenaikan Sen


Id Tanpa Nama dan Anonymous Tidak Di Terbitkan Bida Mereka Kecuali Selepas Pengesahan

19 ulasan:

  1. rm 569 yang tertinggi buat masa ini. Masih ada lg 57 minit, hampir 1 jam..silakan

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah, sekarang tok umumkan nama pemenang bid item GELIGA MANI GAJAH LEVEL KING ini iaitu Tuan Jali dengan mahar yang diletakkannya iaitu RM 569. TAHNIAH diucapkan. Kepada yang tidak berjaya, jgn putus asa,cuba lagi pada masa hadapan..in sya Allah pasti ada juga rezeki untuk anda..

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum wbt. Terima kasih kepada pembida2 semua.. namun ada insan tidak bertanggungjawab yang menyertai bidaan ini dengan menyamar dan sabotaj menggunakan id orang lain iaitu tuan Jali. Terima kasih kepada tuan Jali kerana telah memaklumkan perihal ini kepada pihak kami di GB dalam masa yang cepat. Terdapat 1 lg id yang meragukan juga iaitu id Khairil Anuar. Andai id Khairil Anuar ini benar, maka mohon Tuan Khairil Anuar tampil dgn kadar yg segera. Harap maklum.

    BalasPadam
  4. 2 id yg meragukan ini telah membuat bidaan tertinggi, namun ia terbatal. Oleh itu, jika dilihat di sini, pembida yang memenangi bidaan ini sah jatuh kepada tuan MrHafeez dengan bidaannya RM 250. Tahniah.

    BalasPadam
  5. UNTUK MAKLUMAN SEMUA, KES INI AKAN DISIASAT SEGERA SEHINGGA KE AKAR UMBI.. PERKARA SEPERTI INI TIDAK AKAN TOK BIARKAN KERANA IA MENGANIAYA TOK DAN PELANGGAN LAIN..

    BalasPadam
    Balasan
    1. lokasinya sudah di Kenal pasti, Jelutong Shah Alam menggunakan Hp

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN