Isnin, 21 Disember 2015

AKIK YAMAN























Alhamdulillah ini ialah Akik Yaman asli from Yaman, jika ada yang cakap Yaman la ni kena serang so tok cakap la balik, ni peniaga dari Yaman yang dah lari dok luar Yaman dan berniaga... simple answer for simple question. 

Ni Akik Yaman dari sahabat Tok di Narathiwat, beliau seorang yang giat di dalam keugamaan sebagai seorang pendakwah, selalu juga lah pergi ke belah belah negara Arab ni. 

Asli Bohhhh.... ni bukan made in china ni boh, apa barang China.. mapui arr semua benda made in china, dari Baju, Kasut, alat letrik, vape, kakas hp , barang mainan, botol botol... ahh semua lah... boleh kata made in china belaka sebab murah, produksi china murah kerana tenaga kerjanya murah, bahan mentahnya pula ada . sebab tu lah murah... malah ia ada barang grade bawah , sederhana dan tinggi.. atas kita lah kan... Akik Yaman ada juga dari China.. macam mana nak kenai.. haha.. tu ilmu biarlah peniaga batu saja yang tau deh... 

Akik Yaman bukan sahaja berguna di dalam keilmuan nusantara melayu seperti membekalkan tenaga aura lebih kepada manusia untuk kegunaan menerawang malah insyallah Akik Yaman adalah jenis pertama sekali yang mengucapkan 2 kalimah syahadah di hadapan Rasullullah, wallahualam.. namun akik Yaman juga merupakan pakaian permata paling pertama Rasullullah SAW. 

Kod Produk: AYAMAN 191215
Bentuk : A.Yaman Pure
MAHAR : RM 150

5 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN