Ahad, 13 Disember 2015

BATU DALAM BATU






Batu dalam batu ini adalah perolehan depan mata tok Oleh Abg Din Chichak..hahah, tu nama gelarannya, dan bukan sorang mempunyai nama gelaran ini ok.... di panggil,begini kerana beliau memiliki cicak ekor bercabang 2. 

Di perolehi dari dalam batu kristal yang mempunyai air , lok lom air di dalamnya. dana da batu ini bersama air itu. Jenis kristal ada air ni pernah tok maharkan suatu ketika dahulu di dalam Blog GB, dan ada sebiji kecubung yang tok maharkan di dalamnya juga ada air, sebenarnya bukan air, melainkan batu ini, batu ini secara sainsnya terhasil dari kristal yang berasal dari air dan ia tidak melekat sekali bersama batu induknya... macam mana nak cakap.... hurmmmm..... 1 molekul baru wujud di dalam batu dan ia belum sempat melekat bersama batu induk, jika melekat ia akan menambahkan saiz batu induk tersebut dan untuk makluman kristal terhasil dari air... itu lah keunikan kristal. it's from water.

Batu dalam batu ini di maklumkan mempunyai khasiat sebagai pelarisan dan medium Perubatan, Sejenis geliga baharu dan unik... 


Kod Produk : GB02 91215
Bentuk : Batu dalam Batu
MAHAR : RM 150 

6 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN